MuscleMeat

Droogtrainen.. voeding?? + Creatine

Bezoekers in dit topic

Fitness4life93

Novice
10 jaar lid
Waardering
1
Lengte
1m73
Massa
75kg
beste bezoeker,

Ik ben 19 jaar en train al zo'n 2 jaar.. door de jaren heen heb ik al een behoorlijke spiermassa gecreeerd. Maar ik wil graag iets strakker worden. Hierdoor kwam ik terecht bij droogtrainen. Voeding schijnt hiervoor erg essentieel te zijn. Graag krijg ik hier wat tips voor en wil ik mijn eetgedrag laten beoordelen door een deskundiger persoon.

Ontbijt: 2 borden brinta of 2 kommen muesli (om de dag) + Creatine

2e maaltijd: 4 volkoren broodjes kipfilet

Tussendoor: Peer, Kiwi Mandarijn

Middageten: 4 volkoren Broodjes kipfilet + Mulitpro vitamine tablet

Avondeten: Groenten met kip, vis of rundvlees

Na training: Banaan, soms mueslibol + Creatine

Voor het slapen: Magere Kwark

Ik drink de hele dag water

Graag krijg ik tips op mijn dagelijkse voeding, om zo sneller resultaat te krijgen en wil ik weten of creatine wel goed is tijdens droogtrainen??

Alvast bedankt!!

Je moet je onderhoud niveau berekenen en daar maximaal 500 kcal onder gaan zitten. Dit tekort kan je creëren d.m.v cardio of voeding. Je voeding ziet er goed uit behalve dat je gewoon brinta moet eten, ipv muesli. En neem 5 gram creatine per dag in 1 keer. Dus je hoeft niet 2x per dag te nemen.

Voeding ziet er goed uit. Zoals ownuall2 al aangeeft kan je het best je onderhoud eerst uitvogelen en dan qua calorieën eronder te gaan zitten.

Als je echter geen zin/trek hebt om dat te doen kan je het beste elke dag precies hetzelfde eten doordeweeks en eenmaal per week jezelf wegen om te kijken of de weegschaal de goede richting op beweegt. Als je na een week ziet dat je bent afgevallen dan ga je op dezelfde weg door. Mocht je op hetzelfde gewicht zijn gebleven of zelfs zijn aangekomen, dan eet je bijvoorbeeld 2 boterhammen in plaats van 4. Het vergt geduld, maar het zal 100% werken.

Terug
Naar boven