MuscleMeat

droogtrainen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

exarchos

Competitive Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
9 okt 2002
Berichten
1.693
Waardering
0
ik ga volg week naar een lekker warm land voor mijn studie en nu wil ik daar gaan droogtrainen. nu moet ik nog even kijken waar en hoe de praktische zaken daar omtrent de studie is geregeld. Maar er is een mooie gym!!! ik hoop dat ze daar ook nog een goed merk suppl verkopen en dan komt het wel in orde alleen had ik nog een vraagje over de intensiteit en de lengte van de trainingen, het is daar echt 30 graden en heeft dat nog invloed? en wat een mooie verhouding voor krachttraining en cardiotraining. verder heb ik alle kennis over een goed cutdieet van het forum op papier staan dus dat moet lukken.
En is het verstanding om ververbranders te gebruiken???
ik hoop dat jullie me even kunnen helpen!!
 
ik zou de hoeveelheid cardio die je doet langzaam aan opvoeren, dus in het begin 1 keer per week, dan 2 keer per week, etc., etc., merk je echter op een gegeven moment dat je te veel massa verliest, schroef dan de hoeveelheid cardio die je doet terug naar de hoeveelheid waarop het nog goed ging.

op rustdagen doe je je cardio op lege maag en op trainingsdagen doe je de cardio na je gewichttraining.

en wat betreft de vetverbranders, ik zou wel een ECA erbij nemen, maar de ECA nooit langer dan 4-6 weken nemen.

succes
 
Als het echt warm is, zou ik de cardio alleen s-morgens vroeg doen, voor het ontbijt, en de krachttraining s-avonds, en dan zo kort mogelijk 30 tot 45 minuten max, als er airco in de gym is, kun je natuurlijk iets langer trainen, of na de KT nog wat cardio doen!
 
Let ook op je vochtinname, drink veel water. Als het zo warm is zweet je automatisch meer, ook al zie je het niet direct.

succes!
 
Back
Naar boven