AndroidHealthClinic

Droogtrainen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

rippedmeeuw

Huge Freak
Lid geworden
21 aug 2020
Berichten
8.229
Waardering
10.344
Lengte
2m10
Massa
52kg
Vetpercentage
1%
Verwijderd
 
Laatst bewerkt:
Ook de bovenste blokken zie je niet, alleen een soort kutje. Je staat hoger in vet dan je denkt.
 
En er is een algeheel gebrek aan massa. Persoonlijk denk ik dat er niets van je overblijft, als nu al droog genoeg voor sixpack bent.
 
Ik zit op 14% en oog een pak droger.:bang:

Basis is gelegd, niet teveel zorgen maken over dat zout, want dat ben je meteen kwijt.

Niet te hoog in zout zitten is goed, maar het volledig bannen uit je dieet hoeft niet.
 
Ik zit op 14% en oog een pak droger.:bang:

Basis is gelegd, niet teveel zorgen maken over dat zout, want dat ben je meteen kwijt.

Niet te hoog in zout zitten is goed, maar het volledig bannen uit je dieet hoeft niet.
Wat is niet te hoog? Ik tegen de 10gram zout per dag ofzo. Zout is juist goed.
 
Wat is niet te hoog? Ik tegen de 10gram zout per dag ofzo. Zout is juist goed.
Kan perfect ja, ken er een paar die het in hun water kappen ook.
Begrip 'teveel of te weinig' zal voor iedereen anders liggen. Als ik meer dan 5g gram eet ben ik meteen een vochtbalon.
Al zou ik ook het liefst op alles een zak zout strooien :p.

Zoutloos eten vroeger ook al gedaan, voelde me alleen maar kut, dus dat doen we niet meer.
 
En er is een algeheel gebrek aan massa. Persoonlijk denk ik dat er niets van je overblijft, als nu al droog genoeg voor sixpack bent.
Dus ik moet nu gewoon naar onderhoud
 
Ook de bovenste blokken zie je niet, alleen een soort kutje. Je staat hoger in vet dan je denkt.
Mwah voor mij zijn ze aardig zichtbaar ik ga donderdag een 4puntsmeting doen
 
Mwah voor mij zijn ze aardig zichtbaar ik ga donderdag een 4puntsmeting doen

Wat heb je aan een meting. Ga je niet droger van worden. Mijn abs zijn op 18 procent nog beter, het is een gebrek aan massa en te hoog vetpercentage. Mijn advies: fuck die abs en ga massa bouwen.
 
Wat heb je aan een meting. Ga je niet droger van worden.
Ik heb natuurlijk nog niet zoveel massa ik train nog maar een jaar. Maar er zitten gewoon blokken kan je wel dom van kutje dit dat. Maar ze zijn gewoon zichtbaar
 
Ik heb natuurlijk nog niet zoveel massa ik train nog maar een jaar. Maar er zitten gewoon blokken kan je wel dom van kutje dit dat. Maar ze zijn gewoon zichtbaar

wat jij wilt.
 
Jullie zijn echt nare mannetjes man meteen zo kut antwoorden
 
Jullie zijn echt nare mannetjes man meteen zo kut antwoorden

Het niveau is gewoon heel hoog hier en het vetpercentage is dan meestal laag.
Succes man! Met de gegeven tips, zout en massa maken. Tis niet anders.
 
Het niveau is gewoon heel hoog hier en het vetpercentage is dan meestal laag.
Succes man! Met de gegeven tips, zout en massa maken. Tis niet anders.
Ja maar jullie reageren normaal die andere gast is gewoon een loser nog meer naalden in je reet steken
 
Jullie zijn echt nare mannetjes man meteen zo kut antwoorden
Beter ineens met de deur in huis vallen, daar leer je uit.

aan gepamper heb je toch niets.
 
Ga janken man. Je staat op 16/17 procent ofzo, dat is gewoon zo. Door cutten of massa aankomen
 
Back
Naar boven