XXL Nutrition

Droogtrainen

Bezoekers in dit topic

Ik ga donderdag een laatste huidplooimeting doen. En dan overwegen om naar onderhoud te gaan

Ja deze angst is herkenbaar, bang om vet erbij te krijgen. Dit kan leiden tot een drang om elke dag te moeten bewegen, je rustdagen naar de maan, je raakt overtraind, je krijgt blessures, je killt je gains.
Zet ff dat vet gedeelte uit je hoofd, dat is nu de stoorzender, je gaat hartstikke goed.
 
Ja deze angst is herkenbaar, bang om vet erbij te krijgen. Dit kan leiden tot een drang om elke dag te moeten bewegen, je rustdagen naar de maan, je raakt overtrained, je krijgt blessures, je killt je gains.
Zet ff dat vet gedeelte uit je hoofd, dat is nu de stoorzender, je gaat hartstikke goed.
Heb gewoon geen zin om weer 20% te worden
 
Tot hoeveel zou ik ongeveer nog moet afvallen als ik nu 69.7kg ben voor 11/12%?
Als (als) je nu 16% bent zou 12% 66.5kg zijn dus niet ver te gaan. Maar als je in de tussentijd ook wat spiermassa aankomt is het lastig om met je gewicht in te schatten terwijl je fysiek wel extra vooruit gaat.
 
Heb gewoon geen zin om weer 20% te worden

Moet je ook niet willen. Gewoon lekker tracken kerel, zorgen dat je op onderhoud uitkomt elke dag, dan kan er letterlijk niks fout gaan.
 
Als (als) je nu 16% bent zou 12% 66.5kg zijn dus niet ver te gaan. Maar als je in de tussentijd ook wat spiermassa aankomt is het lastig om met je gewicht in te schatten terwijl je fysiek wel extra vooruit gaat.
Ja ik ga voor de 66.5kg dan
 
Heb me carbs dan wel beetje verhoogt naar 120 voor meer energie als ik langer doorga
 
Ik juice niet..huidplooimeting is de meest nauwkeurige meting op de spiegel na maar betekent niet dat het klopt wat er uit komt
Er kwam bij mij 8% uit. Klopt geen reet van. Mijn vetverdeling is gewoon fucked up en laag op de meetpunten.

De meter op de sportschool (impedantie door armen en benen) 11%

Denk zelf dat ik eerder rond 15 zit. Wat prima is. Ik kan mijn abs prima zien trouwens, ook met een dun vetlaagje.
 
Er kwam bij mij 8% uit. Klopt geen reet van. Mijn vetverdeling is gewoon fucked up en laag op de meetpunten.

De meter op de sportschool (impedantie door armen en benen) 11%

Denk zelf dat ik eerder rond 15 zit. Wat prima is. Ik kan mijn abs prima zien trouwens, ook met een dun vetlaagje.
Ik heb gewoon geen vet op mn armen, chest en schouders ook heel weinig, zit bij mij vooral op rug en onderkant abs. Ben best blij met mn verdeling, is redelijk goed verdeeld en als ik afval wordt ik best snel droog
 
Ik heb gewoon geen vet op mn armen, chest en schouders ook heel weinig, zit bij mij vooral op rug en onderkant abs. Ben best blij met mn verdeling, is redelijk goed verdeeld en als ik afval wordt ik best snel droog

Lucky you, ik hoef maar aan vet te denken en ik heb er gelijk 1 kilo vetmassa bij :D:p
 
Ja ik kom het gelukkig ook echt heel langzaam aan:)

Ik moet iets meer tijd in de sportschool doorbrengen, iets langer doorgaan, ik weet dat sommigen gasten geboren worden met een atletisch lichaam, die geven mij ook altijd het gevoel dat ze slechts een kleurplaat moeten inkleuren ipv keihard bouwen. (Begrijp me niet verkeerd, ik bedoel het in de zin van bij wijze van spreken, inzet is natuurlijk inzet, alles kost tijd en moeite)
 
Ik moet iets meer tijd in de sportschool doorbrengen, iets langer doorgaan, ik weet dat sommigen gasten geboren worden met een atletisch lichaam, die geven mij ook altijd het gevoel dat ze slechts een kleurplaat moeten inkleuren ipv keihard bouwen. (Begrijp me niet verkeerd, ik bedoel het in de zin van bij wijze van spreken, inzet is natuurlijk inzet, alles kost tijd en moeite)
Ik werk wel dat ik vaak moe ben door de cut maar ik dat hoort er wss bij
 
Ik moet iets meer tijd in de sportschool doorbrengen, iets langer doorgaan, ik weet dat sommigen gasten geboren worden met een atletisch lichaam, die geven mij ook altijd het gevoel dat ze slechts een kleurplaat moeten inkleuren ipv keihard bouwen. (Begrijp me niet verkeerd, ik bedoel het in de zin van bij wijze van spreken, inzet is natuurlijk inzet, alles kost tijd en moeite)
Ik ben van 83.8 naar 69.7 afgevallen al
 
Knap en goed gedaan, al vind ik je wel vrij licht voor iemand van 177 cm.
Had een bulk gezet van 62kg naar 83kilo dat was een beginnersfout want ik was teveel aangekomen
 
Back
Naar boven