Fitness Seller

Droogtrainen

Bezoekers in dit topic

Klopt, bij ons in de gym gaat vanaf september zo'n weegschaal in gebruik dat vet/vocht/botmassa/spiermassa van elkaar onderscheid (kostenplaatje is aanzienlijk dus niets voor thuis :p)
Dan ga ik zelf eens vergelijken met vetpuntsmeting.

Zelf al eens 3 dagen achter elkaar meting laten doen met als resultaat: 10.5 - 12.5 - 13
Dus vind het ook maar onzin.
Ja ik ging ook recent nog bij een sportschool bij ons in de buurt die zo n ding had erop staan, 13%. Klopt natuurlijk niet veel van want zit gewoon eerder tegen de 16-17 aan
 
Ja ik ging ook recent nog bij een sportschool bij ons in de buurt die zo n ding had erop staan, 13%. Klopt natuurlijk niet veel van want zit gewoon eerder tegen de 16-17 aan

Die elektrische weegschalen hebben ook een groot struikelpunt, als ik me niet vergis meten die met een elektronisch signaal wat door het lichaam wordt gestuurd. Oftewel meet alleen het VP, bij benadering, van het onderlichaam
 
Ja ik ging ook recent nog bij een sportschool bij ons in de buurt die zo n ding had erop staan, 13%. Klopt natuurlijk niet veel van want zit gewoon eerder tegen de 16-17 aan
Niet zo'n ding van basic-fit ketens he :p want dat is inderdaad waardeloos
 
Ook de bovenste blokken zie je niet, alleen een soort kutje. Je staat hoger in vet dan je denkt.
Kameel kan jij ook een keer liegen en gewoon aardig zijn.
 
11% ben je dan nog wel even aan het cutten. Maar hz wil je zo graag droog. Je hebt haast geen massa. Zou ik eerder rond of op onderhoud gaan eten als ik jou was
Jullie vergelijken mij allemaal met jullie zelf jullie zijn allemaal juiced. Huidplooimeting is best nauwkeurig ik gebruik niet die gym apparaat bio meting. Maar ik ga gewoon door met cutten
 
Jullie vergelijken mij allemaal met jullie zelf jullie zijn allemaal juiced. Huidplooimeting is best nauwkeurig ik gebruik niet die gym apparaat bio meting. Maar ik ga gewoon door met cutten

Jij komt hier omdat je abs niet goed zichtbaar zijn. Hierop krijg je het antwoord dat je te hoog in vet staat. Dit wil je maar niet geloven, daarnaast probeer je ons er alsnog van te overtuigen dat je abs wel zichtbaar zijn...beetje raar dit. Dit word ofc niet ontvangen, vervolgens ga je jezelf met ons vergelijken en kom je met het kutsmoes dat wij AAS gebruiken. Ik zal je wat vertellen. AAS heeft geen fuck te maken met zichtbare abs. Je spekjes daarintegen..... maar goed. Fuck die abs. Wil je die zichtbaar krijgen dan ga je eruit zien als een jood in Auschwitz. Ga lekker cleanbulken, werk aan een goede basis en ga dan eens cutten. En grow some balls.
 
Wat ze zeggen is dat een skinny guy met abs hetzelfde is als een fatty met dikke armen, het doet er niet toe, het telt niet en maakt geen indruk. Dolph Jansen heeft waarschijnlijk zichtbare abs...

De suggestie is om eerst meer massa te trainen, dan komen je abs er uiteindelijk ook beter uit.

Abs en vp hebben niet alles 1op1 met elkaar te maken, hangt van zoveel meer af.
 
Die jongen wil duidelijk z'n abs beter zichtbaar, laat hem dan lekker cutten. Spiermassa gaat niet verloren, zeker niet als beginner, kan er zelfs vrij makkelijk nog bij komen tijdens het cutten. Prima begin in massa gemaakt trouwens. Ook een beetje raar om bij nog niet heel droog vetpercentage voor te stellen te gaan bulken, niet bepaald optimaal voor de spiermassa gains of gezondheid.
 
Jullie vergelijken mij allemaal met jullie zelf jullie zijn allemaal juiced. Huidplooimeting is best nauwkeurig ik gebruik niet die gym apparaat bio meting. Maar ik ga gewoon door met cutten
Ik juice niet..huidplooimeting is de meest nauwkeurige meting op de spiegel na maar betekent niet dat het klopt wat er uit komt
 
Wat ze zeggen is dat een skinny guy met abs hetzelfde is als een fatty met dikke armen, het doet er niet toe, het telt niet en maakt geen indruk. Dolph Jansen heeft waarschijnlijk zichtbare abs...

De suggestie is om eerst meer massa te trainen, dan komen je abs er uiteindelijk ook beter uit.

Abs en vp hebben niet alles 1op1 met elkaar te maken, hangt van zoveel meer af.
Of een dik wijf met grote tieten
 
Hij heeft wel gains hoor, mag ook wel gezegd worden, zolang hij zijn eigen body in deze huidige staat maar niet gaat haten want dat is nooit een goed uitgangspunt, killt op een gegeven moment je motivatie. Niks moet.
 
Die jongen wil duidelijk z'n abs beter zichtbaar, laat hem dan lekker cutten. Spiermassa gaat niet verloren, zeker niet als beginner, kan er zelfs vrij makkelijk nog bij komen tijdens het cutten. Prima begin in massa gemaakt trouwens. Ook een beetje raar om bij nog niet heel droog vetpercentage voor te stellen te gaan bulken, niet bepaald optimaal voor de spiermassa gains of gezondheid.

Welke spiermassa. Het gaat er niet uitzien. Is ofc zijn eigen keus, onze mening heeft hij in ieder geval gehoord...aan hem wat hij ermee doet.
 
Die jongen wil duidelijk z'n abs beter zichtbaar, laat hem dan lekker cutten. Spiermassa gaat niet verloren, zeker niet als beginner, kan er zelfs vrij makkelijk nog bij komen tijdens het cutten. Prima begin in massa gemaakt trouwens. Ook een beetje raar om bij nog niet heel droog vetpercentage voor te stellen te gaan bulken, niet bepaald optimaal voor de spiermassa gains of gezondheid.
Ik heb na 3 jaar trainen pas mn eerste cut begonnen. Je kan in je eerste jaar/2 jaar zoveel aan komen, is zonde om dan al te gaan cutten vind ik.
 
Back
Naar boven