MuscleMeat

Droogtrainen

Bezoekers in dit topic

Haast geen massa is een understatement, massa heeft hij zeker wel.
Precies wat moet ik doen volgens jou cut nog een beetje verlengen of vanaf donderdag onderhoud
 
Gewoon doorgaan.
Zou ik volgende week donderdag op onderhoud gaan of nog door gaan met cutten. Je kan op onderhoud ook nog droger worden toch?
Ik haal liever gewoon die 11% maakt me niet zoveel uit wat die gast zegt als ik naalden in me reet stop ben ik ook net zo groot als hem in een jaar tijd
 
Zou ik volgende week donderdag op onderhoud gaan of nog door gaan met cutten. Je kan op onderhoud ook nog droger worden toch?
Ik haal liever gewoon die 11% maakt me niet zoveel uit wat die gast zegt als ik naalden in me reet stop ben ik ook net zo groot als hem in een jaar tijd

Je denkt toch niet echt dat je van een beetje test huge gaat worden?
 
als ik naalden in me reet stop ben ik ook net zo groot als hem in een jaar tijd
Hier mispak je je op :)

Maar je moet doen wat je zelf wilt, het is jou lichaam. Wil je nog wat verder cutten en dan bulken is dat prima, als je er voor kiest om nog eerst wat massa aan te zetten, gaat het cutten daarna vlotter vanwege een hoger onderhoud, maar je moet doen waar je jezelf gemakkelijk bij voelt.
 
Laatst bewerkt:
Welke spiermassa. Het gaat er niet uitzien. Is ofc zijn eigen keus, onze mening heeft hij in ieder geval gehoord...aan hem wat hij ermee doet.
Er zit toch wat vorm in de armen en benen waardoor ik niet denk dat het veel in uiterlijk gaat kosten. Had een stuk erger kunnen zijn, ik begon 10kg lichter zonder abs :o Maar als het gewicht van 69kg klopt kan er ook zeker nog veel bij. Lichter dan lengte-100 is bulken ook een goed idee, zou het alleen zonde vinden als het dan in een paar maanden alweer over de 20% zit.
 
Precies wat moet ik doen volgens jou cut nog een beetje verlengen of vanaf donderdag onderhoud

Ligt eraan wat je doel is, wil je groot worden of gewoon het vet weg werken? want droog ben je niet, dat je geen gains zou hebben hebben is ook larie, heb je wel, vraag is of jij zelf tevreden bent met wat je nu ziet in de spiegel. Jij hebt een betere uitgangspositie dan ik om te bulken, jouw vetpercentage is lager.
 
Hij heeft wel gains hoor, mag ook wel gezegd worden, zolang hij zijn eigen body in deze huidige staat maar niet gaat haten want dat is nooit een goed uitgangspunt, killt op een gegeven moment je motivatie. Niks moet.
Eens en hij moet ook vooral doen waar hij blij van wordt.

De vraag kan wel zijn, je wilt nu abs, maar wil je eventueel morgen (figuurlijk, als in over een paar maanden, een jaar, een paar jaar)? Een vervolgvraag is dan hoe breng je vandaag en morgen een beetje in lijn?
 
Eens en hij moet ook vooral doen waar hij blij van wordt.

De vraag kan wel zijn, je wilt nu abs, maar wil je eventueel morgen (figuurlijk, als in over een paar maanden, een jaar, een paar jaar)? Een vervolgvraag is dan hoe breng je vandaag en morgen een beetje in lijn?
Volgens mij mist er wat er morgen gewild is in je zin?
 
Foto's zijn pleite, maar hij zag er op bepaalde foto's bulky uit naar mijn mening, vooral bij de armen schouders en borst. Hoeveel tijd zat er tussen de foto's, dat ben ik vergeten te vragen.
 
Die jongen wil duidelijk z'n abs beter zichtbaar, laat hem dan lekker cutten. Spiermassa gaat niet verloren, zeker niet als beginner, kan er zelfs vrij makkelijk nog bij komen tijdens het cutten. Prima begin in massa gemaakt trouwens. Ook een beetje raar om bij nog niet heel droog vetpercentage voor te stellen te gaan bulken, niet bepaald optimaal voor de spiermassa gains of gezondheid.

Spiermassa opbouwen tijdens een cut, zou daar niet te makkelijk over denken, dat lukt niet iedereen. Het is wel beter dan het jojo effect. Deze jongeman heeft overuidelijk geprofiteerd van zijn newbie gains, maar daarna begint het al vrij lastiger te worden.
 
Foto's zijn pleite, maar hij zag er op bepaalde foto's bulky uit naar mijn mening, vooral bij de armen schouders en borst. Hoeveel tijd zat er tussen de foto's, dat ben ik vergeten te vragen.
Euhm die fotos zijn ongeveer van 2/3week terug maar die dikkere fotos die erbij stonden waren van mijn bulk toen was ik 20%
 
Spiermassa tijdens een cut, zou daar niet te makkelijk over denken, dat lukt niet iedereen.
Hangt natuurlijk van veel af; rond je natuurlijk potentieel wordt het lastig, maar met jong en 10kg onder lengte-100 zijn en verder gewoon genoeg proteine en degelijk trainen moet het goed kunnen.

Wil vooral het idee dat cutten sowieso spiermassa gaat kosten tegenspreken, volgens mij is dat meer een probleem voor kuurders.
 
Minder heb het weer gemistt...
Had dat ab-kutje wel willen zien.

Edit als je stats in profiel kloppen zou ik idd niet kutten, gaje der veeel te skinny uitzien.
 
Eens en hij moet ook vooral doen waar hij blij van wordt.

De vraag kan wel zijn, je wilt nu abs, maar wil je eventueel morgen (figuurlijk, als in over een paar maanden, een jaar, een paar jaar)? Een vervolgvraag is dan hoe breng je vandaag en morgen een beetje in lijn?
Wat ik wil is nu goed droog worden en daarna heletijd bouwen op onderhoud waardoor ik heelveel droge massa ga pakken. Daarom wil ik nu tot 11/12gaan en dan lekker op onderhoud doorbouwen.
 
Hangt natuurlijk van veel af; rond je natuurlijk potentieel wordt het lastig, maar met jong en 10kg onder lengte-100 zijn en verder gewoon genoeg proteine en degelijk trainen moet het goed kunnen.

Wil vooral het idee dat cutten sowieso spiermassa gaat kosten tegenspreken, volgens mij is dat meer een probleem voor kuurders.
Tot hoeveel zou ik ongeveer nog moet afvallen als ik nu 69.7kg ben voor 11/12%?
 
Euhm die fotos zijn ongeveer van 2/3week terug maar die dikkere fotos die erbij stonden waren van mijn bulk toen was ik 20%

Niet om je te pesten, maar ik denk niet dat jij op 13% zit, dus je bent wel ff wat langer bezig om tot 11% te komen, zolang je je buikje moet intrekken ben je er nog niet, hoe klein je buikje ook is.
 
Wat ik wil is nu goed droog worden en daarna heletijd bouwen op onderhoud waardoor ik heelveel droge massa ga pakken. Daarom wil ik nu tot 11/12gaan en dan lekker op onderhoud doorbouwen.

Zoals de rest al aangeeft, zou echt niet te diep gaan, kans is dat je hier heel erg veel kracht mee gaat verliezen en het opbouwen écht lastig gaat worden, aangezien je weer van heel erg ver moet komen
 
Zoals de rest al aangeeft, zou echt niet te diep gaan, kans is dat je hier heel erg veel kracht mee gaat verliezen en het opbouwen écht lastig gaat worden, aangezien je weer van heel erg ver moet komen
Dus het handigste is gewoon op onderhoud 2500kcal verder gaan maar dan schiet me vetpercentage toch weer flink omhoog?
 
Dus het handigste is gewoon op onderhoud 2500kcal verder gaan maar dan schiet me vetpercentage toch weer flink omhoog?

Als je op onderhoud eet + goed traint kan je bijna niet aankomen in vet, je slaat immers niks op.
 
Als je op onderhoud eet + goed traint kan je bijna niet aankomen in vet, je slaat immers niks op.
Ik ga donderdag een laatste huidplooimeting doen. En dan overwegen om naar onderhoud te gaan
 
Back
Naar boven