Fitness Seller

Droogtrainen

Bezoekers in dit topic

niekve

Novice
Lid geworden
26 mrt 2021
Berichten
3
Waardering
0
Lengte
1m87
Massa
73kg
Vetpercentage
12%
Ik ben 21 en 1,87 lang en weeg 73kg en ben aan het droogtrainen al ongeveer 7 weken. Ik merk dat de weegschaal niet meer omlaag gaat maar de resultaten in de spiegel wel komen. ik sport nu in de lockdown ongv 7 keer per week aan kracht en sinds kort voetbal ik weer 3x in de week ongv 1,5. Ik eet 2300kcal per dag en dit is doordeweeks makkelijk vol te houden nu merk ik dat ik op vrijdag of zaterdag de neiging heb om wat meer te eten volgens de behoefte die ik heb berekend mag ik ook 2800kcal eten per dag, is het dan erg als ik op een vrijdag of zaterdag bijvoorbeeld 3000kcal eet en doordeweeks gewoon 2300 of zal dit een te grote invloed hebben op mijn droogtrainen? Ik twijfel hier altijd heel erg over en zal er graag meer over willen weten! Alvast dank voor de reacties!
 
Ik wil graag atletisch en snel zijn voor het voetbal maar heb nog wel telkens dat laatste laagje waardoor mijn buikspieren er niet helemaal uitkomen dat vind ik niet mooi
 
Oke, om antwoord te geven op je vraag, ik denk dat je met 6x2300cal en 1x3000cal zal blijven afvallen. Maargoed, ik weet niet precies waar je onderhoud ligt.
 
Ik wil graag atletisch en snel zijn voor het voetbal maar heb nog wel telkens dat laatste laagje waardoor mijn buikspieren er niet helemaal uitkomen dat vind ik niet mooi
Ben je sneller als je buikspieren wel zichtbaar zijn?
 
Nee dat niet maar het gaat ook naar aankijk op komende zomer natuurlijk
 
Nee dat niet maar het gaat ook naar aankijk op komende zomer natuurlijk
Dus jij vindt iemand van 1,87 meter beter ogen als ie nog minder dan 73 weegt? Ik zou gewoon wat meer gaan eten en proberen spiermassa aan te zetten. Zonde van die 7x per week krachttraining als je alleen nog maar meer gaat afvallen, maar dat is slechts mijn mening.
 
Als je 73kg weegt dan zie je die buikspieren niet doordat je weinig spiermassa hebt. Verder afvallen is niet de oplossing.
 
Gewoon licht boven je onderhoud eten en niet afvallen!
Vind je een wasbord op een plank met iele armpjes echt mooi?
 
Laatst bewerkt:
Verschilletje....
Die traint al 10 jaar oid...en paar pilletjes dacht ik.
Nee ik heb me hier ooit aangemeld in 2009. Maar ik train pas echt onafgebroken sinds 2016. Ervoor jaaaaren niks gedaan. En daarvoor, wat ik toen deed, sloeg eigenlijk nergens op. Maar goed, mijn gewicht is idd erg laag om de een of andere reden. Maar ik probeer me vooral te focussen op hoe ik me voel en hoe het er uit ziet.
 
Ik ben 21 en 1,87 lang en weeg 73kg en ben aan het droogtrainen al ongeveer 7 weken. Ik merk dat de weegschaal niet meer omlaag gaat maar de resultaten in de spiegel wel komen. ik sport nu in de lockdown ongv 7 keer per week aan kracht en sinds kort voetbal ik weer 3x in de week ongv 1,5. Ik eet 2300kcal per dag en dit is doordeweeks makkelijk vol te houden nu merk ik dat ik op vrijdag of zaterdag de neiging heb om wat meer te eten volgens de behoefte die ik heb berekend mag ik ook 2800kcal eten per dag, is het dan erg als ik op een vrijdag of zaterdag bijvoorbeeld 3000kcal eet en doordeweeks gewoon 2300 of zal dit een te grote invloed hebben op mijn droogtrainen? Ik twijfel hier altijd heel erg over en zal er graag meer over willen weten! Alvast dank voor de reacties!
7x per week kracht??
 
"Ik merk dat de weegschaal niet meer omlaag gaat maar de resultaten in de spiegel wel komen" - dan is het toch goed? De weegschaal kan tot 4 weken vasthouden aan hetzelfde gewicht, dus de combinatie van spiegel/weegschaal is goed.

Je doel is blokjes zien, dus focus op dat vet% omlaag brengen en dus kun je je energie van 7x krachttraining ook best wat stoppen in voetbaltraining. Bewaar de focus van krachttraining dan voor het moment dat je je blokjes ziet en wat meer op Ronaldo wil lijken. Dus met 3-4x goede krachttraining kun je de voetbaldagen alle energie focussen op de voetbal.
 
Verschilletje....
Die traint al 10 jaar oid...en paar pilletjes dacht ik.
Het geeft vooral aan dat je stats als lengte en gewicht zeggen zonder goede extra info.
 
Dit is een fractie zwaarder en krijgt toch veel likes.

Het geeft vooral aan dat je stats als lengte en gewicht zeggen zonder goede extra info.
Het is de combinatie van bv stats en vragen.

Als TS eruit zou zien als op de foto dan stelde hij hier niet dergelijke vragen, maar beantwoorde hij ze, of kon je hem daarvoor inhuren.
 
Maar hem geef je toch ook niet het advies om verder af te vallen?

Het is de combinatie van bv stats en vragen.

Als TS eruit zou zien als op de foto dan stelde hij hier niet dergelijke vragen, maar beantwoorde hij ze, of kon je hem daarvoor inhuren.
Ik het geval van TS zou ik ook zeggen (zonder extra info) gaan leanbulken. Maar klopt zijn weegschaal wel, heeft hij niet per ongelijk de laatste 2 cijfers van zijn lengte aangepast.
We moeten ook niet doen alsof hij nu een op een anorexia patiënt lijkt.
 
Back
Naar boven