XXL Nutrition

Droogtrainen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Daan-B

Dutch Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
10 mrt 2003
Berichten
684
Waardering
0
Lengte
1m95
Massa
97kg
Kan iemand mij tip geven over hoe ik het best kan droogtrainen, welke vorm van cardio ik het best kan doen dan enzo. er moet namelijk ongeveer 6 kilo af voor de zomer vakantie, maar weet niet goed hoe ik dit moet aan pakken, alvast bedankt.
 
6 dagen per week 500 caloriën proberen te verbranden door middel van cardio, en je dagelijkse calorieinname beperken, dan kan het lukken! (het is al maart) Het gemakkelijkste om caloriën te verbranden is hardlopen. Bij fietsen en roeien bv verbrand je in dezelfde tijd en met dezelfde inspanning wat minder...
 
bedankt man :D
maar is het ook goed om hier bij stackers te nemen, om het lopen langer vol te kunnen houden ofzow???
 
stackers? probeer dat te vermijden.

- voldoende eiwitten om spieren te behouden
- vermijd de (verzadigde) vetten (neem voor de noodzakelijk vetzuren twee teelepels lijnzaadolie per dag)
-vermijd alcohol
-wees zuinig met zout
-eet niet teveel koolhydraten driee uur voor het slapen gaan
-drink voldoende water
-train bij voorkeur voor het ontbijt
 
Originally posted by daanbreejen
bedankt man :D
maar is het ook goed om hier bij stackers te nemen, om het lopen langer vol te kunnen houden ofzow???

nope, hooguit om je stofwisseling wat op te slingeren en wat makkelijker vet te verbranden...
 
Originally posted by daanbreejen

maar is het ook goed om hier bij stackers te nemen, om het lopen langer vol te kunnen houden ofzow???


Ik raad het niet aan, maar als je toch doping wil gebruiken ga dan voor speed.... Je kunt er niets van eten wat zeker zal bijdragen tot het verbranden en je kunt er langer van blijven lopen.
 
Originally posted by Olimantado
6 dagen per week 500 caloriën proberen te verbranden door middel van cardio, en je dagelijkse calorieinname beperken, dan kan het lukken! (het is al maart) Het gemakkelijkste om caloriën te verbranden is hardlopen. Bij fietsen en roeien bv verbrand je in dezelfde tijd en met dezelfde inspanning wat minder...

500 caloriën? hoelang moet je daarvoor rennen/fietsen want als ik op de fietsergo zit dan zit ik meestal op 150 voor een kwartier... maar dan wel hoge intensiteit en dat zou dan weer zorgen voor eiwit en glycogeen verbranding. ik weet niet hoe het met jullie zit, maar ik heb een hekel! aan enorm lang cardio-en op lage intensiteit :) ik ben voor hoge intensiteit interval training (cardio) maar of het werkt weet ik over een paar maanden.
 
Originally posted by CrocoDillon


500 caloriën? hoelang moet je daarvoor rennen/fietsen want als ik op de fietsergo zit dan zit ik meestal op 150 voor een kwartier... maar dan wel hoge intensiteit en dat zou dan weer zorgen voor eiwit en glycogeen verbranding. ik weet niet hoe het met jullie zit, maar ik heb een hekel! aan enorm lang cardio-en op lage intensiteit :) ik ben voor hoge intensiteit interval training (cardio) maar of het werkt weet ik over een paar maanden.

Inderdaad.. Hard trainen, hard afzien, cardio op hoge intensiteit...

zaaalig!!
 
Originally posted by CrocoDillon


500 caloriën? hoelang moet je daarvoor rennen/fietsen want als ik op de fietsergo zit dan zit ik meestal op 150 voor een kwartier... maar dan wel hoge intensiteit en dat zou dan weer zorgen voor eiwit en glycogeen verbranding. ik weet niet hoe het met jullie zit, maar ik heb een hekel! aan enorm lang cardio-en op lage intensiteit :) ik ben voor hoge intensiteit interval training (cardio) maar of het werkt weet ik over een paar maanden.


Voor effectief vet gaan te verbranden moet je langer trainen aan een lagere intensiteit. Dat is nou eenmaal 1 van de basissportregels...

Intervaltraining op hoge intensiteit is dan weer geweldig goed voor de conditie!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
/offtopic
loop de halve marathon

/ontopic
50 minuten steppen op level13 is ongeveer 550Kcal
 
dus ik kan als ik droog wil worden beter gaan joggen dan egt rennen ofzow???
 
Originally posted by daanbreejen
dus ik kan als ik droog wil worden beter gaan joggen dan egt rennen ofzow???

yup, lang joggen.

Als je gaat rennen verbeter je conditie.
Als je je conditie verbeterd kan je nog langer joggen.
Als je nog langer gaat joggen verbrand je nog meer vet.
Als je meer vet vebrand, word je droger. :D
 
Originally posted by daanbreejen
dus ik kan als ik droog wil worden beter gaan joggen dan egt rennen ofzow???


Lijkt me wel logisch!
 
Back
Naar boven