Fitness Seller

Droogtrainen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

ron73

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
2 okt 2006
Berichten
1
Waardering
0
Goedemorgen,

Ik ben 4 weken bezig met een droogtrainingsschema van 4 dagen in de week.

Dus op maandag 10 min warm worden op de cross trainer en dan borst, buik, biceps en triceps. Van elk deze spiergroepen ongeveer 3 tot 4 hoofdoefeningen in 4 sets met 15 herhalingen met een niet al te zwaar gewicht in een vrij hoog tempo. 30 tot 60 sec. rust tussen de oefeningen....De training sluit ik af met 30 min. op de cross-trainer.

Trainen doe ik op ma, di, do en vrijdag.

begin nu al resutaat te merken...

Nu de vraag:

Omdat het redelijk druk is op de sportschool doe ik de oefeningen door elkaar heen.
D.w.z. bv. 15 keer bankdrukken. meteen daarna 15 keer biceps dan 15 keer een tripecsoefening. Daarna weer terug voor m'n 2 keer 15 maal bankdrukken.

Dit dus om het tempo erin te houden (verbranden?) en de drukte te omzeilen....

Is dit eigenlijk wel verstandig?

Ik wil eerst de overtollige kilo's kwijtraken. Ben een kilo of 8 te zwaar...
en trainen op uithoudingsvermogen.....algehele fitheid dus. Daarna zie ik wel hoe ik het verder ga aanpakken..

Ik doe op ma: borst,biceps,triceps, buik
di : rug,schouders,kuiten,buik
wo: rust
do : borst,biceps,triceps,billen,buik
vr : rug, schouders, bovenbenen,buik

Daar ben ik ongeveer 1 1/2 uur mee bezig. En dan dus 30 min. cardio.
Misschien een beetje teveel van het goede om mee te beginnen?
En.......hoelang zou het op deze manier gaan duren voordat het ergens op begint te lijken?
Ben 1.80, 88 kilo, vooral te zwaar bij buik en bovenbenen. Maar heb nog wel een “redelijke” basisconditie..
Heeft s'ochtends voor het werk, cardiotrainen ook nog zin?
Suggesties graag................

Gr. Ron
 
Ik doe bijna nooit cardio na de KT. Ik doe wel 2 keer per dag cardio op dagen dat ik geen KT doe waarvan s'morgens een half uur op een laag tempo.

Ik moet dit doen anders heb ik geen resultaat en haal ik mijn halve kilo niet per week. Misschien eet ik nog wel iets te veel maar het is beter to burn the fat then to starve the fat.

Vele zeggen dat in de ochtend cardio teveel spiermassa kost. Als je niet langer dan een half uur met een hartslag rond de 140 gaat met een eiwit shake van tevoren kan het weinig kwaad. Maar aangezien je goed gaat kun je het pas gaan uitvoeren als je op een plateau komt te zitten.
 
Goedemorgen,
Ben 1.80, 88 kilo, vooral te zwaar bij buik en bovenbenen. Maar heb nog wel een “redelijke” basisconditie..
Heeft s'ochtends voor het werk, cardiotrainen ook nog zin?
Suggesties graag................

Gr. Ron

Bouw nou eerst je basisconditie eens verder uit tot 'n redelijk niveau voordat je alles uit de kast wilt halen.
 
Back
Naar boven