XXL Nutrition

droom interpretatie's (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

ik kon mijn dromen controleren toenk n stuk jonger was, tjah je kan dan letterlijk alles doen wat je eigenlijk wil :D
Helaas kan ik het nu niet meer.
 
Ik had vanacht een mooie droom :P
Ik was in een discotheek, 2 meisjes versierd die wel met me mee wouden :P. Toen kwam er een meisje die die twee meiden wel wou testen ofzo, dus die wijfen godse bekken en ik stond er maar te kijken :D
Dus afijn, die 3e wou ook wel mee, eenmaal aangekomen op mijn kamer werd ik wakker. grrrrrr gvd. en ik herrinner me die droom echt haarfijn. Ik moet dat echt leren controleren whehe :coolnana:
 
capricik zei:
Iemand hier ooit eens ervaren dat je je niet kunt bewegen wanneer je juist gaat wakker worden ? Je kunt niet roepen, je kunt je niet bewegen...damn' da's klote. Ik heb dat vaak.

Volgens sommigen schijnt het te komen door een slechte bloedsomloop. Het komt vaak voor wanneer je op je rug slaapt. Je kan "sleep paralysis" voorkomen door op je zij te slapen.

Een vriend van me heeft het ook een aantal keren meegemaakt en hij ging ermee naar een aantal imams. Een van hen zei dat het met geesten te maken had, er gaat dan volgens hem een geest op je zitten die je wurgt waardoor je niks kan zeggen, hoe hard je ook probeerd. Voor 150 euro kon de imam hem wel genezen :D
 
ik ben druk aan het trainen! ff die site van ld4all doorgelezen maar toch wat vaag allemaal. maar interesant genoeg om ff te leren......
 
Ik heb een droom gehad over een mooie meisje die ik leuk vind en als die uitkomt ben ik happy, het enige is dat ze niet op nederlanders valt :D
 
Hmm.. ik droom eigenlijk helemaal niet de laatste tijd :S
 
Gamer zei:
Volgens sommigen schijnt het te komen door een slechte bloedsomloop. Het komt vaak voor wanneer je op je rug slaapt. Je kan "sleep paralysis" voorkomen door op je zij te slapen.

Een vriend van me heeft het ook een aantal keren meegemaakt en hij ging ermee naar een aantal imams. Een van hen zei dat het met geesten te maken had, er gaat dan volgens hem een geest op je zitten die je wurgt waardoor je niks kan zeggen, hoe hard je ook probeerd. Voor 150 euro kon de imam hem wel genezen :D

Voor 150 euro en een potje whey wil ik hem ook wel genezen hoor :D
 
capricik zei:
Voor 150 euro en een potje whey wil ik hem ook wel genezen hoor :D

Ik slaap geloof ik altijd op me zei en droom als een baby
 
Gamer zei:
Volgens sommigen schijnt het te komen door een slechte bloedsomloop. Het komt vaak voor wanneer je op je rug slaapt. Je kan "sleep paralysis" voorkomen door op je zij te slapen.

Een vriend van me heeft het ook een aantal keren meegemaakt en hij ging ermee naar een aantal imams. Een van hen zei dat het met geesten te maken had, er gaat dan volgens hem een geest op je zitten die je wurgt waardoor je niks kan zeggen, hoe hard je ook probeerd. Voor 150 euro kon de imam hem wel genezen :D


LMAO!

Ik slaap ook altijd op mijn zij, en ik heb nooit last van slaap verlamming... in tegendeels als ik naar de wc pot moet pleur ik half van mijn stapelbed af.. ( en dat doet nogal...veel..pijn ).
 
Nog ff over die luciede dromen, ik heb ze wel es. 1 keer per jaar a 2 jaar ongeveer. Dan besef ik dat ik droom. Maar ik kan me beheersen om niet wakker te worden en bijvoorbeeld dingen bewust gaan doen. Wel weer raar is dat er ook random dingen gebeuren en dat je omgevingen onbewust meefantaseerd. heel maf.

Die dejavuus zijn ook raar, ik heb ze vaak in een gestresste periode. Die dingen zijn echt onverklaarbaar. Het enige wat ik kan verzinnen is dat wij tijd niet goed kunnen interpreteren. "Tijd" is echt zo vaag iets. Wij kijken denk ik op een te primatief niveau naar de "tijd" en denken dan in morgen/nu/over 2uur etc... . Mischien kan de tijd wel op een heel ander groter niveau bekeken worden waardoor die dejavuus weer verklaard kunnen worden.

Het blijft gewoon een onduidelijke bedoeling
 
Ik heb het vorige week gehad, ik droomde en opeens was ik me ervan bewust dat ik droomde, maar even later werd ik wakker..
 
Dromen kan ik mezelf bijna nooit herinneren.
Wel heb ik weleens dat als ik wakker word dat ik 1 van mijn armen ff niet meer kan bewegen. Vreemd gevoel is dat net alsof je arm helemaal weg is. Af en toe ook periode's waarop ik wakker word met krampen in mijn benen waarbij de tranen zowat in mijn ogen staan. Vaak houd dit dan een paar weken aan.
 
Back
Naar boven