AndroidHealthClinic

Droomfysiek zonder cardio?

Bezoekers in dit topic

diky

Advanced Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
17 aug 2004
Berichten
1.266
Waardering
0
Ik ben benieuwd wie het is gelukt een goede fysiek te creëren zonder gebruik te maken van cardio,

Dus alleen met krachttraining en een goed voedingsplan.

Het gaat me vooral om de ervaring van forumleden met lichaamsvetverbranding zonder cardiovasculaire activiteit!
 
Laatst bewerkt:
zal wel kunnen zeker, als je gewoon minder eet dan je nodig hebt op een dag.
Zal alleen wel wat langer duren.Is eigenlijk een beetje hetzelfde principe als een maagring, die mensen gaan gewoon minder eten maar doen echt niet meer aan beweging als anders en toch vallen ze af
 
ik doe nooit cardio (crosstrainer,loopband,fietsen...) en sta altijd lekker droog
een zegen én een beetje een vloek
 
ik doe nooit cardio (crosstrainer,loopband,fietsen...) en sta altijd lekker droog
een zegen én een beetje een vloek

Ja Sanca, ik snap dat het een zegen en tegelijk een vloek kan zijn, héél lang geleden had ik dat ook.
Totdat ik lange tijd ging bulken (stom:( ). Nu zit er iets teveel spek.

Jij bent al droog, dus cardio heeft voor jou weinig zin (vwb vetverbranding).

Waar ik op doel zijn BB met zeg maar 15% die naar een 10-12% willen met alleen KT en voeding, zonder cardio.

Ik ben dus gewoon nieuwsgierig of er forumleden zijn die op deze manier hun lichaamsvet hebben geëlimineerd!
 
Laatst bewerkt:
Ja Sanca, ik snap dat het een zegen en tegelijk een vloek kan zijn, héél lang geleden had ik dat ook.
Totdat ik lange tijd ging bulken (stom:( ). Nu zit er iets teveel spek.

Jij bent al droog, dus cardio heeft voor jou weinig zin (vwb vetverbranding).

Waar ik op doel zijn BB met zeg maar 15% die naar een 10-12% willen met alleen KT en voeding, zonder cardio.

is imo wel te doen, maar cardio maakt het dan natuurlijk wel een stuk makkelijker hé ;)
 
Ja Sanca, ik snap dat het een zegen en tegelijk een vloek kan zijn, héél lang geleden had ik dat ook.
Totdat ik lange tijd ging bulken (stom:( ). Nu zit er iets teveel spek.

Jij bent al droog, dus cardio heeft voor jou weinig zin (vwb vetverbranding).

Waar ik op doel zijn BB met zeg maar 15% die naar een 10-12% willen met alleen KT en voeding, zonder cardio.

Ik ben dus gewoon nieuwsgierig of er forumleden zijn die op deze manier hun lichaamsvet hebben geëlimineerd!

das goed te doen,zal iets langer duren en je zal minder spiermassa verliezen,maar ik zie er geen problemen in!!
 
ligt aan je lichaamstype. ecto/meso zullen het zonder kunnen, maar lichaamstypes met endo trekjes niet.
 
Laatst bewerkt:
ecto/meso zonder bedoel je?
 
ligt aan je lichaamstype. ecto/endo zullen het zonder kunnen, maar lichaamstypes met endo trekjes niet.

foutje? ;)
een endo zal het denk ik niet zonder cardio lukken maar het ligt dus idd aan je lichaamstype+bouw+genen
 
Het gaat voornamelijk om je calorietekort. 15 tot 12, 10 zelfs zal goed te doen zijn. Met Cardio gaat het wellicht sneller, of makkelijker, maar te doen is het zeker.
 
Diky... Mijn bf ligt rond de 14 a 15 % en ik wil naar de 9 a 10 toe en ga dit ook zonder cardio doen. Goed schoon en eten en keihard trainen. Tot nu toe gaat het goed... ben nu zo n 2 weken bezig om wat droger te komen te staan. En ik denk dat het helemaal goed gaat komen! grt
 
yep ban gewoon alle carbs :D
 
zelfs MET cardio zal ik voorlopig geen droomfysiek behalen, daarvoor moet ik veel meer doen zoals voedingspatroon enz.

..............maar het lekkere eten wil ik er niet voor laten staan, dus.............
:o
 
ik wil ook van 15% naar 10-12%,

dus ben ik maar gaan touwtjepspringen, wel verzuurde kuiten na de eerste keer zeg
 
Laatst bewerkt:
we hebben het elke keer over cardio en vet maar er zijn ook mensen die cardio doen om hun fitheid omhoog te krijgen dat wordt her en der een beetje vergeten.
 
bas van sportfood zou je hier even over kunnen contacteren diky.

die heeft een aantal wedstrijden gedraagd ( natural ) zonder cardiotraining
 
'vroeger' deed mn voor bb wedstrijden ook minder of geen cardio dan tegenwoordig. Als je alleen al keek naar de sportschool vroeger. Dat bestond enkel uit kracht training apparaten. Later is daar cardio bij gekomen.
 
'vroeger' deed mn voor bb wedstrijden ook minder of geen cardio dan tegenwoordig. Als je alleen al keek naar de sportschool vroeger. Dat bestond enkel uit kracht training apparaten. Later is daar cardio bij gekomen.

Jep , dat vertelde bob ook eens :D
 
Back
Naar boven