Fitness Seller

Gesloten =

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
ouwe taaie :cheer: (ik morgen weer)
 
Jemig, lekkere cardio op de squats man met dit weer.
 
je had er meer zin in dan ik met dit weer :o
in een vorig leven veel in ''warme'' landen gezeten.
een paar simpele regels van toen;
te warm?, cancel alle onbelangrijke dingen ( is ~95%) en verdeel de andere 5% over de dag.
lukt dit niet? dan is er morgen weer een andere dag.
 
bijna weekend, (ouwe) lekker uitrusten of ga je gek doen? :D
 
in een vorig leven veel in ''warme'' landen gezeten.
een paar simpele regels van toen;
te warm?, cancel alle onbelangrijke dingen ( is ~95%) en verdeel de andere 5% over de dag.
lukt dit niet? dan is er morgen weer een andere dag.
goeie instelling :p
ik vond trainen op mijn ouwe dag in een gloeiend warm hok ook minder belangrijk
 
Mooie presses hoor. Wat voor landen heb je gezeten dan?
 
Mooie presses hoor. Wat voor landen heb je gezeten dan?
ohp gaat me altijd wel gemakkelijk af
bench is altijd een dingetje.
langste tijd heb ik door gebracht in zuid afrika, verder in namibië, uganda en kenia gezeten.
 
Wat voor oefening is dit?
Staan met de barbell en dan vanuit daar naar een overhead positie?
yes, startpositie is staand met barbell op kniehoogte, cleanen en dan pressen, filmpje laat wel aardig zien wat ik bedoel.

 
langste tijd heb ik door gebracht in zuid afrika, verder in namibië, uganda en kenia gezeten.
Nice. Met zuidafrika beetje wisselende ervaringen, van Namibie altijd het gevoel gehad: die komen er wel. Beiden wel heel mooi.
 
Nice. Met zuidafrika beetje wisselende ervaringen, van Namibie altijd het gevoel gehad: die komen er wel. Beiden wel heel mooi.
zuid afrika is heel afhankelijk waar je bent/zit, in de noordelijke grote steden zoals jo-burg en pretoria is het niet altijd gezellig, meer zuidwaarts en rond kaapstad is de sfeer veel gemoedelijker, het verleden is daar iets meer ''vergeten'' denk ik en de mensen willen daar ook veel meer vooruit kijken en niet achterom.
beide landen zijn wat natuur betreft echt fantastisch, maar in namibië kun je je echt verbazen, daar kun je vanuit een duits achtige setting, via de woestijn de zee inrijden.
 
Nee Gauteng is een behoorlijk verloederde Zuma/ANC bende geworden. De Kaap maakt nu juist een enorme boom door, daar trekt ook de hele service economie naar toe.
Namibie idd wel van de oranjemond tot aan die piemel richting Vic Falls bekeken. Erg mooi en me altijd prettig gevoeld.
 
10-8
wendler
c2w2d1

ohp
12x30
8x40
3x45
3x47.5
3x52.5
6x55

bench
12x30
20x42.5
17x42.5
15x42.5

landmine row
15x25
12x35
8x45

bi curls met ez-barr
15x16
10x26
10x26

curls waren te zwaar :o
volgende week lichter :o:o
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven