AndroidHealthClinic

Gesloten = (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
2-7

squat
12x30
5x50
5x60
5x70
5x75
5x80

chins
3-3-3-3-3

lat pulldown
3x10x50

leg curl
3x10x12

leg ext (single leg)
15x10
3x10x15

volgende week beginnen met wendler 531, de BBB versie.
de eerste oefening breid ik uit met een amrap met 5% meer dan de laatste set
de bbb is eigenlijk 5x10, maar ik wil die 50 reps in zoveel sets als nodig is gaan doen.
verder nog wat assists erbij,
 
4-7

wendler 531 c1w1d1

ohp
8x30
5x30
5x35
5x40
5x45
7x50

bench
10x30
40 kg 16-12-11-12 reps

landmine row
15x20
12x30
10x35

ez curls
3x12x16

weer begonnen met oude vertrouwde wendler, start met behoorlijk lage gewichten zodat ik een goede aanloop kan nemen om weer op stoom te komen de komende tijd.
door de lage gewichten wel weer eens de kans om alles met veel reps te doen, dat is ook al lang geleden.
 
4-7

wendler 531 c1w1d1

ohp
8x30
5x30
5x35
5x40
5x45
7x50

bench
10x30
40 kg 16-12-11-12 reps

landmine row
15x20
12x30
10x35

ez curls
3x12x16

weer begonnen met oude vertrouwde wendler, start met behoorlijk lage gewichten zodat ik een goede aanloop kan nemen om weer op stoom te komen de komende tijd.
door de lage gewichten wel weer eens de kans om alles met veel reps te doen, dat is ook al lang geleden.
altijd goed om high en low reps af te wisselen, volgens mij hou het dan ook langer vol
 
Succes weer. Hoeveel cycli en weken gaat dat lopen, of een beetje zolang het goed voelt?
 
altijd goed om high en low reps af te wisselen, volgens mij hou het dan ook langer vol
dat klopt ook wel, maar ik werk graag low rep, vind het geweldig om tweetjes en drietjes te doen op pittig gewicht.
Succes weer. Hoeveel cycli en weken gaat dat lopen, of een beetje zolang het goed voelt?
blijf ik wel een behoorlijk tijdje doen (denk ik), het werkt wel prettig, maar ik moet eerlijk zeggen dat ik er in het verleden nooit hele bijzondere resultaten mee heb behaald.
ik vind dat ook wel fijn, maar weet niet of dat 'mag' van Wendler?
van wendler mag alles.
 
Succes ouwe, better safe than sorry :)
 
Ah, logje gevonden. Mooi dat je op jouw leeftijd nog lekker met gewichten beukt. Voorbeeld :thumbs:

Ik zie dat je de main/BBB lifts alternate. Heb je daar eerdere ervaring mee? Ik deed dat ook voor ik met Pervertor begon (en dan dus bv main lift 531 + main lift assistance op dezelfde dag) en moet zeggen dat dat voor mij veel beter werkte.
 
Ah, logje gevonden. Mooi dat je op jouw leeftijd nog lekker met gewichten beukt. Voorbeeld :thumbs:

Ik zie dat je de main/BBB lifts alternate. Heb je daar eerdere ervaring mee? Ik deed dat ook voor ik met Pervertor begon (en dan dus bv main lift 531 + main lift assistance op dezelfde dag) en moet zeggen dat dat voor mij veel beter werkte.
nou dat beuken is wel wat minder geworden in de loop van de tijd, maar ik heb een goed excuus :oud:

probeer in alle schema's die ik draai het heavy-medium-light systeem aan te houden en binnen een training nadruk te leggen op verschillende bewegingspatronen, als senior lifter moet een programma niet alleen op progressie, maar ook op blessure preventie zijn ingericht.
ik doe nu deze wendler template, maar heb in het verleden ook wel ub/lb binnen 1 training gedaan, en ook 1 lift per training.
maar om het aantal reps op 1 oefening een beetje te beperken, wissel ik graag af.
 
flink wat deadlifts!
dat kan nu nog op deze gewichten, zal vanzelf wel minder worden als de gewichten stijgen
deadlift is ook helemaal niet leuk als ie niet zwaar kan :D
 
dat kan nu nog op deze gewichten, zal vanzelf wel minder worden als de gewichten stijgen
deadlift is ook helemaal niet leuk als ie niet zwaar kan :D
preciesss het moet ook wat moeite kosten.
gewoon uitgeblust op de bank ploffen en niet kunnen slapen omdat je lijf vol stress zit,
(daar ben ik ook nog niet aangekomen na 6 wkn)
 
gewoon uitgeblust op de bank ploffen en niet kunnen slapen omdat je lijf vol stress zit,
van dat slapen herken ik wel, zeker bij deadlift, als ik in de avond train (meestal wel) en ik zit een beetje tegen mijn max aan te werken, dan slaap ik heel slecht
 
van dat slapen herken ik wel, zeker bij deadlift, als ik in de avond train (meestal wel) en ik zit een beetje tegen mijn max aan te werken, dan slaap ik heel slecht
dan heb je je cns ook behoorlijke getriggerd haha lees ook goed getraind :wl:
daarom kan ik ook gelukkig 's middags trainen, mn lijf kan dan voldoende rusten om "goed" te kunnen slapen
 
6-7
wendler
c1w1d2

deadlift (sumo)
10x50
5x70
3x75
5x80
5x90
5x100
11x110

squat
10x30
50 kg- 15-12-12-12 reps

leg curl
15x10
12x15
12x15

ab wheel
3x8xbw

:)
Sumo is cheaten. Grapje;), maar waarom pull je sumo, voelt dat fijner?
 
Sumo is cheaten. Grapje;), maar waarom pull je sumo, voelt dat fijner?
voelt voor mij veel fijner, door een ongeval werkt alles niet meer zo goed mee en als ik conventional deadlift geeft dit altijd problemen, op laag gewicht ( tot ~120 kg) gaat het nog wel maar het is en voelt altijd tricky.
doe het ook soms nog wel eens, maar eigenlijk volledig overgestapt naar de cheat sumo deadlift :o
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven