XXL Nutrition

Gesloten =

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Het gekke van een belt vind ik altijd dat hij geen enkele steun in de lengterichting van de rug geeft. Waarom helpt het dan bij een hoop mensen? Ik kan alleen bedenken dat die vergeten te bracen (hun core aan te spannen) zonder belt, of daar om een andere reden niet goed in slagen (te slappe buikspieren?).
 
Het gekke van een belt vind ik altijd dat hij geen enkele steun in de lengterichting van de rug geeft. Waarom helpt het dan bij een hoop mensen? Ik kan alleen bedenken dat die vergeten te bracen (hun core aan te spannen) zonder belt, of daar om een andere reden niet goed in slagen (te slappe buikspieren?).
een belt is alleen ter ondersteuning van je eigen ''inner belt'' en die loopt nu eenmaal in de breedte en niet in de lengte, ikzelf gebruik een belt alleen bij de echte zware topsets, of in dit geval als ik pas een blessure heb gehad en niet helemaal zeker ben van mijn zaak.
lifters die een belt gebruiken vergeten echt niet om te bracen en hebben over het algemeen ook geen zwakke buikspieren, je braced zelfs wat harder/beter omdat je wat weerstand hebt om tegen aan te drukken
 
training 3-7

tussentraininkje

bpa 3x15 geel dubbel
side raises 3x15
latpulldown 3x10x60

ohp
8x40
3x50
10x1x60

klaar :)
 
lifters die een belt gebruiken vergeten echt niet om te bracen en hebben over het algemeen ook geen zwakke buikspieren, je braced zelfs wat harder/beter omdat je wat weerstand hebt om tegen aan te drukken
je hebt me helemaal niet begrepen :o
 
Leuk die singles wel aftellen dus niet optellen ...heeft mentaal wel zn voordeel..;)
 
Maakt niet uit.... ik zie dat je inmiddels ook in de tussentraininkjes bent beland :p
 
its a bad, bad decision man
maar van andy mag het lekker wel :D
had er geen zin in om het nog bij de andere 3 dagen te gaan doen, dus tussentraininkje, duurt maar 20-30 min, en gelijk ook weer wat meer aandacht voor het schouderwerk.
 
training

bench
10x40
5x60
5x70
3x80
3x3x90

deadlift (sumo)
10x50
5x90
5x110
3x130
3x5x140

db rows
3x10x32

klaar :)
 
Dit kun je wel hebben met het warme weer ;)
 
Dit kun je wel hebben met het warme weer ;)
jawel hoor, maar meer moet het ook niet zijn op het moment, het werk hakt er aardig in deze dagen, motivatie en energie levels zijn wel eens hoger geweest zeg maar.
 
jawel hoor, maar meer moet het ook niet zijn op het moment, het werk hakt er aardig in deze dagen, motivatie en energie levels zijn wel eens hoger geweest zeg maar.
Begrijp het de batterij is veeeel te snel (bijna) leeg
 
its a bad, bad decision man
maar van andy mag het lekker wel :D
had er geen zin in om het nog bij de andere 3 dagen te gaan doen, dus tussentraininkje, duurt maar 20-30 min, en gelijk ook weer wat meer aandacht voor het schouderwerk.

Haha, nee bedoelde niet dat het niet mag! Gewoon een leuk filmpje.
 
training 7-7

squat
10x40
5x50
5x60
5x70
3x8x82.5

ohp
3x5x40
5x5x46

chins
8xbw
3x5xbw

ab wheel
3x15

klaar :)
 
Lekker snelle treen Droop nice and easy!!
 
Netjes. Vast wel tevreden over die squat :)
 
Netjes. Vast wel tevreden over die squat :)
ja best wel tevreden mee, ik had verwacht dat ik wat terughoudender moest zijn na mijn rug struggles, maar dat valt erg mee
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven