XXL Nutrition

Gesloten = (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Voelt weer goed als je wat doet ;)
 
Voelt weer goed als je wat doet ;)
echt wel !!
wel een flinke stap terug in de gewichten, maar dat kan natuurlijk ook niet anders
aankomende week weer beginnen met creatine en weer wat beter op de voeding gaan letten, lange weg te gaan tot ik weer een beetje in de buurt kom van mijn oude nivo,
maar goed, we hebben het hele najaar en winter weer om te spelen
 
training 20-9

ohp
10x30
5x35
5x3x40

bench
10x30
5x50
5x60
3x5x70

decline bench
3x8x50

db shoulder press
3x8x12

klaar :)

shoulder press doe ik zittend, zonder leuning, was wel 100 jaar geleden dat ik die gedaan had :D
 
goeie oefening voor de stabiliteit van de rug!
je voelt inderdaad dat die lekker aan het werk is om de zaak recht te houden, fijne oefening wel.
 
training 22-9

squat pauzed ~3sec
10x30
5x50
5x60
5x3x70 p

deadlift (sumo)
10x50
5x80
3x100
1x120
3x5x130

leg extensions
4x10x20
per been

klaar :)

was het eerste inkom weekje, heel rustig begonnen, volgende week 3-tjes op de heavy lifts en een beetje zwaarder.
 
training 25-9

wu; bw squats en 2x10 ab wheel

squat
10x30
5x50
5x70
3x80
3x3x90
10x80

chin up
6-6-5 bw

db row
3x10x32

lat pulldown
3x15x40

klaar :)

conditie is nog ff een dingetje, zou ik eens wat aan moeten doen
 
haha, shoot !!
note: hardlopen/sprinten kan ik niet.
 
Na je werksets een setje van 15 tot 20 reps squatten met een licht gewicht? Dat geeft je na een tijdje voldoende werkcapaciteit :yes:
beetje back off werk kan er wel in idd, zeker op de 3tjes week en volgende week de singles week, anders draai je wel erg weinig relevant volume

Je kunt gaan fietsen in hoog tempo of een kracht circuit gaan doen met alternate, no rest. Dat wordt zweten en afzien.
een hele tijd terug heb ik het wel gedaan, fietsen, even goed opwarmen en dan een paar keer flink de hartslag opjagen,
nam nog niet eens zoveel tijd in beslag eigenlijk.

Boksen,kickboksen,bjj, grappeling(vechtsport liefhebber) Allemaal goed voor de cardio en conditie:D
boksen, kickboksen, mma, ik ben er een groot liefhebber van.
om naar te kijken :D
maar is zeker goed voor de conditie.
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven