MuscleMeat

Gesloten =

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
training 20-12

squat l
10x40
10x60
8x77.5
8x77.5
8x77.5

bench h
10x40
5x60
3x80
3x91
2x91
2x91
2x91
2x91

chins
1-2-3-4-4-4

ab wheel
3x15xbw

beetje bpa en facepulls
schouders stretchen

klaar :)
bench was de bedoeling om 3tjes te doen, maar bij de eerste set was rep 3 al een lelijke zware, dus dubbels gedaan, en dat voelde ook pittig zwaar.
ook een beetje pijntjes deze week in de schouder, dus ik denk volgende week maar eens rustig aan doen
 
Het kan geen feest blijven natuurlijk...... :)
 
Met restpauze pomp je die 3e er wel uit Droop....niet de gehele serie denk ik
en daarna je rust van die rest pauze inkorten...das echt wel grensverleggend is mijn ervaring...:wl: :kerst:
 
Het kan geen feest blijven natuurlijk...... :)
dacht deze week precies hetzelfde, daarom aankomende week het trainfeest even inruilen voor het kerstfeest :kerst:

Met restpauze pomp je die 3e er wel uit Droop....niet de gehele serie denk ik
en daarna je rust van die rest pauze inkorten...das echt wel grensverleggend is mijn ervaring...:wl: :kerst:
ik zie in jou logje dat die restpauze's echt wel werken, maar het blijven voor mij dan toch te zware reps, op al mijn lifts en zeker op mijn presses zit ik aardig tegen mijn max aan, ik moet er dan niet nog meer zware reps @9-9.5 bij gaan doen
(zegt mijn ook schouder :kerst:)
na mijn weekje rust wil ik eerst de ohp nog verder uitbouwen, en het met de bench even wat rustiger aan doen.
 
k zie in jou logje dat die restpauze's echt wel werken, maar het blijven voor mij dan toch te zware reps, op al mijn lifts en zeker op mijn presses zit ik aardig tegen mijn max aan, ik moet er dan niet nog meer zware reps @9-9.5 bij gaan doen
(zegt mijn ook schouder :kerst:)
na mijn weekje rust wil ik eerst de ohp nog verder uitbouwen, en het met de bench even wat rustiger aan doen.

Ach die OHP is ook je favoriet ..eey lekker doorbuffelen :kerst:
 
traininkje 22-12

was het eigenlijk niet van plan, maar volgende week doe ik ook niet veel dus toch maar even gaan deadliften.

10x50
5x80
5x80
5x110
2x130
2x150
170
180
190 F :mad:, maar soooooo close, kreeg net geen lockout
2x150
2x130
2x110

klaar :)
 
Jammer man. Ook wel beetje apart, meestal ligt het moeilijkste punt in de sumo in het van de grond krijgen.
 
Sterk werk man!! :wl:
maar net niet sterk genoeg :) voor een eindejaars pr op de dl, wel een mooi doel voor 2019

o o o, bijna :p volgende keer misschien.
volgende keer is volgend jaar, dan komt ie vast wel weer een keer voorbij

Jammer man. Ook wel beetje apart, meestal ligt het moeilijkste punt in de sumo in het van de grond krijgen.
van de grond afkrijgen lukt me altijd wel, zelfs bij de 190 nog best vlot vertrokken, gewoon nog niet sterk genoeg om het goed af te maken, nog even oefenen :D
 
laat ik beginnen met iedereen een geweldig 2019 toe te wensen, veel gezondheid en geluk!!
en dan vooral een goede gezondheid, want dat is de basis van alles.

de eerste training van 2019 is een feit, nog een beetje lethargisch van alle drank en vreten, maar het ging wel ok

1-1

ohp
8x40
8x40
8x40

squat
10x30
5x60
5x80
5x90
5x90
5x90

bench
15x30
10x50
5x70
5x70
5x70

deadlift (sumo)
5x50
5x80
5x100
3x120
2x140

klaar :)

alles een beetje rustig gehouden, deze week er weer lekker inkomen na een week niks te hebben gedaan.
 
lekker doorbuffelen Droop-meester ...gezond en heel blijven...dat komt het allemaal wel goed denk je niet? ;)
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven