XXL Nutrition

Gesloten =

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
kwestie van tucken met de schouderbladen, toch? :D
yup, schouders tucken, chest up, archen, legdrive, greep breedte enz enz, best veel allemaal om te onthouden als je oud bent.
dan is deadliften toch makkelijker, gewoon aan die stang sleuren en boemm :D
 
yup, schouders tucken, chest up, archen, legdrive, greep breedte enz enz, best veel allemaal om te onthouden als je oud bent.
idd :D
dan is deadliften toch makkelijker, gewoon aan die stang sleuren en boemm :D
schenen vlak achter stang, boven midden voet, schouders recht boven voeten, grip breedte goed, lats fixeren, rug neutraal, adem in, abs bracen, stang voorspannen, gewicht recht omhoog, torso recht, maar niet naar achteren, etc :p
 
schenen vlak achter stang, boven midden voet, schouders recht boven voeten, grip breedte goed, lats fixeren, rug neutraal, adem in, abs bracen, stang voorspannen, gewicht recht omhoog, torso recht, maar niet naar achteren, etc :p
jah, als je het zo opschrijft lijkt het ook weer moeilijk. :D
 
training 16-3

ohp
10x30
5x40
5x50
5x55
5x55
5x55
rep 5 gaat vertragen dus volgende week 4x4
dan gaan de setjes net wat makkelijker, en toch een repje meer

deadlift (sumo)
10x50
5x80
3x110
3x130
3x150
3x150
3x150

squat
8x50
5x70
3x80
5x87.5
5x87.5
5x87.5

bor
10x50
6x70
6x70
6x70
6x70

ab wheel
3x10xbw

klaar :)
sinds lange tijd weer eens gewogen, 91 kg :eek:
daar moet misschien weer eens een beetje af
 
pfff zo maar 5 kg gains? of ook een beetje spekkie? :)
haha ook wel een beetje spek hoor, al valt het me niet tegen, schouders rug en chest zijn echt niet zo vettig en sinds ik wat minder bench en meer dl en squat doe dikken de pootjes ook weer wat aan.
het zit echt op mn middel, bekend probleem bij de wat ouderen onder ons denk ik.
door de week veel bloat door slechte voeding op de drukke dagen. als er wat meer tijd is ga ik een beetje cutten en wat netter eten,eens kijken wat het resultaat is.
 


Yep, gaat niet weg :P

of het nu oud of jong vet is maakt niet zoveel uit, het is de plek waar het zit, vet rond je middel gaat jammer genoeg als laatste weg, de vraag is of je zo lang wil cutten om het laatste vetje rond je middel weg te krijgen.
ik wil komend voorjaar toch eens stap voor stap gaan kijken hoeveel ik eraf kan krijgen zonder al teveel in te leveren op kracht, dat is in het verleden altijd een probleem geweest bij mij.
 
Ik zet de topic-volg aan, als aankomende oudere zullen we maar zeggen ;) (je wint het nog dik hoor).

Zeg ik nu iets heel geks: genoeg blijven eten, maar goed eten, geen rommel. Rijst, kip, kwark, etc. Rode, dus geen room sauzen. Geen/minder snoep/koek/bier/etc. Dan hoeft de kracht er niet onder lijden?
 
Kan best wel alleen op voeding naar 12% high low en medium carb .....eiwitdagen....en in het weekend 1 cheatmael

je moet dan wel consequent zijn en niet gaan beesten..ik bedoel feesten in het weekend
wanneer je eenmaal van dat ouwe vet verlost bent komt het ook niet meer terug...als je het spelletje door heb

Tja gewoon je levenstijl aanpassen
 
Ik zet de topic-volg aan, als aankomende oudere zullen we maar zeggen ;) (je wint het nog dik hoor).

Zeg ik nu iets heel geks: genoeg blijven eten, maar goed eten, geen rommel. Rijst, kip, kwark, etc. Rode, dus geen room sauzen. Geen/minder snoep/koek/bier/etc. Dan hoeft de kracht er niet onder lijden?
:hello: hallo

nee je zegt niks geks, is zeker belangrijk om je kcals uit een beetje decent voer te halen, wat ik altijd deed is wel de eiwitten hoog houden, en zeker geen groot tekort aanhouden.
beetje krachtverlies mag ook nog wel, maar ik herinner me de laatste cut nog, en toen donderde het echt in elkaar

Kan best wel alleen op voeding naar 12% high low en medium carb .....eiwitdagen....en in het weekend 1 cheatmael

je moet dan wel consequent zijn en niet gaan beesten..ik bedoel feesten in het weekend
wanneer je eenmaal van dat ouwe vet verlost bent komt het ook niet meer terug...als je het spelletje door heb

Tja gewoon je levenstijl aanpassen
jaaaa…...neeee….hooooo, boss, we gaan geen feestjes skippen :treuren:
maar ik snap wat je zegt, moet het eens op een rijtje zetten, en misschien wat begeleiding bij zoeken
 
jaaaa…...neeee….hooooo, boss, we gaan geen feestjes skippen :treuren:
maar ik snap wat je zegt, moet het eens op een rijtje zetten, en misschien wat begeleiding bij zoeken

Jij bent een echte bourgondiër haha ...feestjes zijn ook leuk...maar daarna weer in balans...(alcohol verlaagt je test)
lastig voor je Droop..je leeft ook zo onregelmatig en veel hectiek
hulp zoeken is wel heel moedig....maar ook wel een stok achter de deur :)
 
training 18-3

ohp
15x30
7x40
3x50
1x60
2x65
2x65
2x65
2x65
2x65
2x65
2x65 7x2x65=VPR :D

squat
15x50
10x70
8x80
8x90
6x100

deadlift (sumo)
5x50
5x80
3x100
3x120
5x135
5x135
5x135

reverse deadlift
5x100
5x100
5x100

klaar :)
volgende week even kijken wat verstandig is op de ohp, singles of 2s met 66
 
Gefeliciteerd man. Erg sterk hoor:bow2:
 
Die OHP gaat je goed af en is ook je favoriet ...nice!! :)
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven