Fitness Seller

Gesloten =

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
train als ik aan het cutten ben meestal niet veel anders dan anders, meestal redelijk low rep trainingen, ik doe dit echter nu alweer zo lang dat ik merk dat high reps ook wel lastig zijn geworden (komt ook door cutten natuurlijk)
als ik straks op mijn streefgewicht ben en weer hoger in kcals zit toch eens een schema maken met wat meer high rep werk
dan wil ik ook gelijk wat varianten/assists gaan doen waar ik ''slecht'' in ben, ik zat een tijdje terug een artikel van andy baker te lezen ( choose weakness over strength) waarin hij aangeeft niet alleen te focussen op de lifts waar je goed in bent en die je gemakkelijk af gaan, maar dat je ook moet proberen om progressie te maken in lifts waar je niet goed in bent, om zo je main lifts weer vooruit te helpen
wat me nu gelijk te binnen schiet is chin/pull ups en front squats :eek:
Beetje allround en stay with the basics, variatie is the key en dan hou je de lol ook een beetje in toch?
 
als ik straks op mijn streefgewicht ben en weer hoger in kcals zit toch eens een schema maken met wat meer high rep werk
ga voor high reps eens kijken bij Starx6673
ben ook benieuwd naar zijn conclusie als hij dit schema een tijdje heeft gedraaid.
 
Beetje allround en stay with the basics, variatie is the key en dan hou je de lol ook een beetje in toch?
allround en basic zal het altijd blijven, lol erin houden ook, maar heel sneaky is het gemak er wel een beetje ingeslopen de laatste tijd, geef wel een beetje veel aandacht aan de lifts en repranges die gemakkelijk zijn voor me, niet heel veel mis mee maar moet toch eens een uitstapje maken naar wat anders.
ga voor high reps eens kijken bij Starx6673
ben ook benieuwd naar zijn conclusie als hij dit schema een tijdje heeft gedraaid.
yup, starky zit helemaal in de high rep modus, ben ook wel benieuwd wat dat doet.
 
training 28-8

een verplichte deload week gaat het worden deze week
maandag een flinke tik van de hitte opgelopen, lekker beroerd geweest
vandaag toch maar weer wat gedaan, en dan zaterdag weer

squat
10x30
5x50
5x70
3x100
3x110
3x110
3x110

ohp
10x30
5x40
5x50
5x50
5x50

bench
15x30
5x50
5x70
5x70
5x70

leg ext (gewichten per been)
10x20
10x20
10x30
10x30

klaar :)
 
Iets met hard werken, weinig pauze en slecht eten en drinken?
Wel goed voor jezelf zorgen Droop?
 
training 31-8

deadlift (sumo)
15x50
5x80
5x110
5x130
3x150
3x170
1x180
1x190

bor
10x50
10x70
10x70
10x70

bench
10x30
15x50
5x70
5x70
5x70
10x50

ab wheel
10/10/10

klaar :)
bw is 85 kg, trek het cutten nog even door.

volgende week weer eens flink alles naar beneden in gewicht en dan wil ik weer HML gaan draaien, behalve op de ohp die doe ik HL
alle lifts 2x per week
de lichte lifts worden varianten.

heavy 6x2 evt met wat backoff sets
medium 3x5
light 3x6-8
 
Solide planning voor de komende tijd!
voor de rest van het jaar denk ik dit te gaan doen, heb al vaker HML gedaan en kon er toen prima mee uit de voeten, ook best leuke resultaten gehaald toen, de uitgangspositie is nu weer wat beter/sterker dus hoop er weer wat pr's mee te halen.
 
en weer terug..……..:D
moest maandag hals over kop naar polen voor overleg met een grote afnemer, was een easy fix dus maar een paar dagen vakantie er aan vast geplakt.
paar goede vrienden bezocht daar en lekker :klink: en:eatmeat:
was vandaag om 7.00 uur weer thuis, ff lekker geslapen en nu proberen het ritme weer op te pakken.
dus vanavond maar een kleine ub treen gedaan, en dan morgen een lb-tje
volgende week verder met HML schema

training 6-9

chin up
4x4xbw

bench
10x30
10x50
8x60
6x70
4x80
2x85

ohp
10x30
5x40
10x40
10x40
10x40

push ups
3x12

ab wheel
3x10

klaar :)
 
Welkom Droopster!
Ik hoop dat je goede orders heb binnen gehaald, de kachel moet blijven branden nietwaar? :)
 
Welkom Droopster!
Ik hoop dat je goede orders heb binnen gehaald, de kachel moet blijven branden nietwaar? :)
orders komen weer wel, alleen ik heb er niet zo veel aan
ik heb een tijd geleden de handelstak van mijn bedrijf verkocht aan 2 jonge honden die al lange tijd voor me werkten, doen ze helemaal prima verder, maar het is wel van de generatie die denkt alles met whats app en e-mail te kunnen oplossen (niet dus)
bij onderliggende onvrede moet je elkaar soms even irl in de ogen kunnen kijken tijdens een goed gesprek
maar goed, oom droopyy heeft het weer opgelost, iedereen weer happy :D
 
Idd zaken deals is gewoon 1:1
 
Even goed gesprek en een paar pivo's gehad? :D
 
orders komen weer wel, alleen ik heb er niet zo veel aan
ik heb een tijd geleden de handelstak van mijn bedrijf verkocht aan 2 jonge honden die al lange tijd voor me werkten, doen ze helemaal prima verder, maar het is wel van de generatie die denkt alles met whats app en e-mail te kunnen oplossen (niet dus)
bij onderliggende onvrede moet je elkaar soms even irl in de ogen kunnen kijken tijdens een goed gesprek
maar goed, oom droopyy heeft het weer opgelost, iedereen weer happy :D
Jij bent gek. Verkocht is handjes af toch.
 
Hangt van de afspraak af, maar over je graf heen regeren is meestal niet goed :p
 
Idd zaken deals is gewoon 1:1
zeker in het oostblok en ook in het Afrikaanse continent heeeeeel belangrijk om dit in het oog te houden in onze steeds verder digitaliserende wereldje
Jij bent gek. Verkocht is handjes af toch.
gek ben ik wel dat klopt, maar ;
afspraken over gemaakt tot 31-12-2019
Even goed gesprek en een paar pivo's gehad? :D
piwo in polen :D
polen heeft een naast de fantastische vodka ook een aantal geweldige biertjes
bracki koslac dubeltowy is een hele lekkere
Hangt van de afspraak af, maar over je graf heen regeren is meestal niet goed :p
afspraak idd, en daarnaast een stukje loyaliteit, die kerels hebben in het verleden genoeg voor mij gedaan en als ik dan wat terug kan doen is dat graag gedaan.
 
training 7-9

squat
10x30
5x50
5x70
5x80
5x90
5x100

deadlift (sumo)
10x50
5x80
5x110
3x130
3x150
3x170

landmine row
15x20
10x30
5x40
5x45

klaar :)
 
Netjes weer. Heb je nog zin om met de sumo challenge mee te doen? Die ligt jou wel toch?
 
Netjes weer. Heb je nog zin om met de sumo challenge mee te doen? Die ligt jou wel toch?
nope, geen challenges meer voor mij, dat is alleen voor de zeer sterken onder ons :D
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven