AndroidHealthClinic

Gesloten =

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Wat bedoel je met ?

dat zijn het totaal aantal herhalingen in 4 sets, als het er 50 zijn verhoog ik het gewicht
behalve op de deadlift, daar is 30 de grens

ik zie nu ook dat optellen idd nog best moeilijk is :devil:
tis de leeftijd denk ik,
dus 47 squat
45 bench
exuus le moi
je gaat er toch niet vanuit dat ze dat narekenen:haha:
 
dat zijn het totaal aantal herhalingen in 4 sets, als het er 50 zijn verhoog ik het gewicht
behalve op de deadlift, daar is 30 de grens

ik zie nu ook dat optellen idd nog best moeilijk is :devil:
tis de leeftijd denk ik,
dus 47 squat
45 bench
exuus le moi
je gaat er toch niet vanuit dat ze dat narekenen:haha:

Alles wordt hier op waarheid gekontroleerd

"Zo waarlijk helpen mijn God" lol
 
  • Like
Waarderingen: Inb4
training 11-10

one arm db row

1x15x20 kg
1x10x25 kg
1x10x27.5 kg

chin ups

7-5-5-5-5 ( volgende keer wat gewicht erbij hangen)

lat pull down

3x15x42.5 kg breed
3x15x42.5 kg smal
3x15x42.5 kg in de nek

biceps

ez barr

21 kg smal/breed 15/15
21 kg smal/breed 10/10

had mijn ab weel weer gevonden, dus daar ook nog ff mee gespeeld

3x 10, de laatste 2 waren best wel pittig

duur 1 uur en 20 minuten
zit er over te denken om op deze dag de bent over row er in te zetten, volgende week eens proberen
 
BOR (pendlay) is de antagonist van BP
Je zal op beide progressie maken als 1:1 dus BP 50= BOR 50kg is een ideale balans
Een van mijn favorieten
Goede keuze Droop
 
Moest weer even in je beginpost kijken, want dit is wel sterk voor iemand die nog maar een paar weken logt. Niet op nul begonnen dus vorig jaar. De basis kracht van vroeger zit blijkbaar nog steeds wel vlak onder de oppervlakte. Nice :D
 
BOR (pendlay) is de antagonist van BP

pendlay kun je ook wat zwaarder doen denk ik omdat je hem steeds weer ff op de grond legt, toch even een rustmomentje
 
neet61
toch wel aardig op een nulpunt begonnen weer hoor neet, de eerste 4 maanden kon ik eigenlijk niet squatten en deadliften omdat alles zo vast en stijf was, ben op deze oefeningen echt weer met 25kg begonnen, alles voelde anders en heb het eigenlijk opnieuw aangeleerd, toen voorzichtig in gewichten omhoog gegaan, daarna een week of 12-13 sl 5x5 gedaan, en dat heeft me op de gewichten in de beginpost gebracht, met mijn nieuwe schema weer een stap terug gedaan, en zoals het nu allemaal aanvoelt, kan ik lekker door naar nieuwe hogere gewichten.
 
En dan vragen sommigen zich nog steeds af of SL 5x5 wel een goed idee is. Dit is toch weer een mooi voorbeeld dat een lineair schema met compounds gewoon werkt: voor beginners, maar ook voor ervaren sporters die weer opnieuw op moeten starten.
 
En dan vragen sommigen zich nog steeds af of SL 5x5 wel een goed idee is

sl 5x5 was voor mij zeker een nuttige start om de draad weer op te pakken, heeft voor mij goed gewerkt in ieder geval,
je bepaald vaak zelf of een schema voor je werkt of niet, volgens mij was jij het zelf die over dit onderwerp ( vastlopen in een schema) een filmpje van alan thrall in een ander topic poste, die vertelt precies waar het meestal fout gaat. en dat gaat meestal over eten, als je een progressie wil maken in een schema, dan moet je eten.
wordt vaak vergeten
 
pendlay kun je ook wat zwaarder doen denk ik omdat je hem steeds weer ff op de grond legt, toch even een rustmomentje

Maar je cheat er gelijk minder mee dus dat maakt het dan weer zwaarder :P
 
training 12-10

ohp ( moest vorige keer terug in kilo's dus hiermee begonnen)

1x8x40 kg
5x5x50 kg

squat

1x10x40 kg
1x5x60 kg
1x5x70 kg
5x5x82.5 kg

deadlift ( sumo)

1x5x40 kg
1x5x60 kg
1x5x80 kg
2x5x85 kg

duur 1 uur en 10 min
 
  • Like
Waarderingen: Inb4
donderdag 13-10 rust

training 14-10

lage kg veel repjes dag

squat

60 kg 4 sets
15-15-12-10 = 52 reps ( volgende keer verhogen)

bp

55 kg 4 sets
17-15-11-11 = 54 reps ( volgende keer verhogen)

cgbp

3x12x40 kg

tricep push down

3x20x21 kg

deadlift

60 kg 3 sets
10-10-11 ( was niet perse lekker, nog een keer zelfde gewicht)

duur 1 uur 20 minuten
deadlift was toch zwaar op dit lage gewicht, 3 min rust tussen de sets.
 
Ik zou de DL zelf meer in het begin doen, na de squat. Maar je kan het eens varieren zelf wat het lekkerst is.
 
DL is ook best hoog volume als je dat niet gewent bent....:)
 
zou zomaar beter kunnen zijn om gelijk na de squat te deadliften, ga ik volgende keer eens doen
dan maak ik er ook gelijk 4 sets van, het zijn de laatste 2 reps die de laatste lucht eruit trekken
 
zou zomaar beter kunnen zijn om gelijk na de squat te deadliften, ga ik volgende keer eens doen
dan maak ik er ook gelijk 4 sets van, het zijn de laatste 2 reps die de laatste lucht eruit trekken

Zegt ook iets over je conditie Droop...no hate (3 min rust)
 
daar heb jij helemaal gelijk in, die is niet heel geweldig, maar ik heb zo de schurft aan cardio, ben eigenlijk gruwelijk lui wat dat betreft.
maar misschien toch eens wat voor de conditie verzinnen
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven