Fitness Seller

Gesloten =

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
wat voor last heb je?
zit met front squat altijd te kloten met stabiltiteit, heb (nog steeds) een hele slechte poot en ga daardoor teveel naar voren, dit hou ik tegen met mijn goede been en dat geeft overbelasting.
 
zal even wat minder actief zijn met loggen in de komende tijd denk ik, weet niet wanneer ik weer een training kan doen.
de crisis die nu gaande is heeft een enorme impact op mijn bedrijf, komende dagen flink aan de bak om de schade enigszins te beperken
 
zit met front squat altijd te kloten met stabiltiteit, heb (nog steeds) een hele slechte poot en ga daardoor teveel naar voren, dit hou ik tegen met mijn goede been en dat geeft overbelasting.
juist, dan moet je idd oppassen dat die andere poot niet teveel te verduren krijgt. er zijn meer oefeningen :)
zal even wat minder actief zijn met loggen in de komende tijd denk ik, weet niet wanneer ik weer een training kan doen.
de crisis die nu gaande is heeft een enorme impact op mijn bedrijf, komende dagen flink aan de bak om de schade enigszins te beperken
Sterkte man. Alle zekerheden met vraag, aanbod, leveranties, betalingen, (internationaal) vervoer etc zijn weggevallen ..... :(
 
Wat een domper Droop! Misschien kan de overheid je voorlopig helpen? Sterkte! :(
 
zit met front squat altijd te kloten met stabiltiteit, heb (nog steeds) een hele slechte poot en ga daardoor teveel naar voren, dit hou ik tegen met mijn goede been en dat geeft overbelasting.

Misschien eens Zercher SQ proberen?

zal even wat minder actief zijn met loggen in de komende tijd denk ik, weet niet wanneer ik weer een training kan doen.
de crisis die nu gaande is heeft een enorme impact op mijn bedrijf, komende dagen flink aan de bak om de schade enigszins te beperken

Bummer. Succes Droopster!
 
Sterkte man. Alle zekerheden met vraag, aanbod, leveranties, betalingen, (internationaal) vervoer etc zijn weggevallen ..... :(
lijkt wat te stabiliseren nu, al zitten we nog maar op 30 % van wat er normaal de deur uit gaat met een 10-15 % lagere prijsvorming
binnenlandse markt loopt aardig, export is drama.
hopen op betere tijden.
Wat een domper Droop! Misschien kan de overheid je voorlopig helpen? Sterkte! :(
hebben gelukkig de overheid niet nodig, personeel is elders aan het werk, en zelf hebben we aardig wat financieele buffers.
voor onze buitenlandse productie locatie's kan de nl overheid toch niks doen
daar zijn de zorgen momenteel het grootst over.
Misschien eens Zercher SQ proberen?
heb me voorgenomen om alleen nog back squat, en de varianten daarop te gaan doen.
Bummer. Succes Droopster!
thx rob
 
en ook nog wat kunnen trainen vandaag
gewoon maar ff een klein uurtje bezig geweest

squat
10x30
5x50
5x70
3x90
3x100
5x80
8x70

ohp
10x30
5x40
5x50
5x50
5x50

chins
5-5-5

klaar :)
 
hebben gelukkig de overheid niet nodig, personeel is elders aan het werk, en zelf hebben we aardig wat financieele buffers.
voor onze buitenlandse productie locatie's kan de nl overheid toch niks doen
daar zijn de zorgen momenteel het grootst over.
Das goed om te horen financiële spreiding is idd ook risico spreiden
 
en weer terug :)
hopelijk nu weer een beetje regelmatig trainen
afgelopen weken heel weinig kunnen doen voor wat betreft trainen, dus een flinke stap terug en weer maar aan de slag
niet echt een schema nog, eerst weer even wat wennnen, dat vinden de gewrichtjes en peesjes ook wel fijn denk ik.

de training;
13-4

deadlift (sumo)
10x50
5x80
3x110
2x130
2x130
2x130
2x130
2x130
2x130

bench
10x30
8x50
5x70
5x70
5x70

squat (slow down, fast up)
10x30
10x50
8x70
8x70

lat pulldown
3x12x40
ss
tricep pushdown
3x10xoranje

klaar :)
 
Wel jammer dat je steeds uit je ritme wordt gehaald, tis-nie-anders :)
 
ik dacht dat je ook n/suns deed droop. daar ben je mee gestopt?
 
hopelijk kan je weer wat tijd voor jezelf vinden/maken
deze week is nog een beetje rommelig, maar dan moet het weer wel een beetje kunnen
Wel jammer dat je steeds uit je ritme wordt gehaald, tis-nie-anders :)
wat moet, dat moet.
wel goed stress-bestendigheid kunnen trainen de afgelopen tijd
ik dacht dat je ook n/suns deed droop. daar ben je mee gestopt?
klopt, deed ik ook, maar door omstandigheden een tijdje niet/nauwelijks kunnen trainen
dus nu eerst even een rondje met de 4 mainlifts doen om weer op te starten. want :oud:
zou met nsuns ook prima kunnen natuurlijk, maar doe het ff zo, weet ik ook een beetje wat de schade is en heb ik weer een beetje een beeld van wat de startgewichten kunnen zijn als ik verder ga met nsuns 531 (denk volgende week ofzo)
gaat lekker hier!! :1e:
thx!!
het GING lekker hier :)
 
Gelijk maar weer aan de dubbeltjes :D
 
Mooi werk Droop!
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven