AndroidHealthClinic

Gesloten = (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
dit is voor nu even de laatste training die ik log.
neem een tijdje een forum/log break.
:wave2:
jammer, maar het is een vrij land :) Tot ziens. :wave:
Wel een goeie afsluiter zo!
 
Het ga je goed Droopy!
Hopelijk tot gauw.
 
vandaag mocht ik mee naar de gym om wat spotters werk te verrichten.
kon ik mooi met de opwarmgewichten die zij gebruikten een paar setjes mee draaien :D

squat
20xstang
5x60
5x80
5x90
3x100
3x100
3x100
1x120

bench
20xstang
10x50
6x70
4x80
1x90

nog wat machine werk voor schouders, biceps en triceps, gewichten geen idee
2 weken niks gedaan. was ook niet zo erg met die warmte natuurlijk :)
voor de komende tijd even uitvogelen hoe ik het trainen weer kan oppakken, mijn slechte poot gaat steeds lastiger doen en dat zal waarschijnlijk wel een operatie worden, maar daar heb ik eigenlijk geen zin in.
vooral bij squat best veel last van, vandaag niet trouwens
 
welkom terug :)
voor de komende tijd even uitvogelen hoe ik het trainen weer kan oppakken, mijn slechte poot gaat steeds lastiger doen en dat zal waarschijnlijk wel een operatie worden, maar daar heb ik eigenlijk geen zin in.
vooral bij squat best veel last van, vandaag niet trouwens
dat is irritant, maar als je meteen weer 120-ers squat valt het toch nog wel mee?
 
Ano_071120 is back!
Ja zoals neet61 zegt voor iemand die twee weken stil heeft gelegen best wel stevige prestatie!
Wat zegt de dokter omtrent je voet?
 
Gaat je heup/lies weer opspelen dacht ik toch? Pas op man!! :)
 
welkom terug :)

dat is irritant, maar als je meteen weer 120-ers squat valt het toch nog wel mee?
dat viel echt niet tegen idd
maar die squats waren wel met ekte pl rusttijden hoor :roflol:
en natuurlijk met mijn nieuwe pl schoentjes en belt.
Ano_071120 is back!
Ja zoals neet61 zegt voor iemand die twee weken stil heeft gelegen best wel stevige prestatie!
Wat zegt de dokter omtrent je voet?
de dokter weet het eigenlijk ook niet, hij weet natuurlijk wel wat er moet gebeuren maar weet niet of het dan beter zal gaan, het kan zelfs wat minder worden.
ik denk bij mezelf, ik weet wat ik nu heb, het is niet goed en het is niet lekker, maar ik denk dat ik het toch maar zo hou.
Gaat je heup/lies weer opspelen dacht ik toch? Pas op man!! :)
dat blijft helaas donderen, als ik met squat in de buurt van 125-130 kg kom houd het op, dan houd mijn poot zijn poot stijf :)
kan er soms slecht mee omgaan
 
ik denk bij mezelf, ik weet wat ik nu heb, het is niet goed en het is niet lekker, maar ik denk dat ik het toch maar zo hou.
Wat een wijsheid maar tis wel zo.
Het is zoals het is en het komt zoals het komt.
Verwacht niks dan krijg je alles.... :)
 
de dokter weet het eigenlijk ook niet, hij weet natuurlijk wel wat er moet gebeuren maar weet niet of het dan beter zal gaan, het kan zelfs wat minder worden.
ik denk bij mezelf, ik weet wat ik nu heb, het is niet goed en het is niet lekker, maar ik denk dat ik het toch maar zo hou.
Lastige beslissing.... als de operatie slecht uitpakt denk je: hadden we maar niks gedaan :(
 
training 19-8

ohp
10x30
8x40
5x50
3x55
3x60
1x65
5x50

bor
10x50
10x60
8x70
8x70
5x80

lat pulldown
15x40
10x50
8x50
8x50
8x50

ab wheel
4x8xbw

klaar :)

misschien zaterdag nog een aanrommel sessie
volgende week weer een schema gaan volgen, denk aan GGW-2 van andy baker.
 
Lekkere OHP weer! :thumb:

(ja, GGW-2 was het nieuwe schema :) )
 
hallo :wave2:

alweer terug, behoorlijke periode niets gedaan wat trainen aan gaat.
gewoon 0 zin en 0 motivatie om wat te doen, 2020 kan ik wat voor wat betreft goals en resultaten als volledig verloren beschouwen.
toen ik een jaar of 4 geleden begon met dit log, was het de bedoeling om ooit nog eens een pl wedstrijd te kunnen doen, een 170-120-210 zou best nog een leuk resultaat geweest zijn voor een 50+ lifter, je wint dan natuurlijk niks, maar je staat ook niet voor joker.
voor bench en deadlift zouden deze getallen gewoon haalbaal moeten zijn, maar de squat gaat me gewoon niet meer lukken.
dus ik had en heb geen doel meer, en ik heb altijd, zolang ik train een doel gehad, dit is dus nieuw voor mij en dit had tot gevolg dat een week of 6-7 geleden alles stil viel, trainen was niet meer nodig en het had geen zin meer om daar nog tijd aan te besteden.

dussss...... die periode kan ik afsluiten, en nu toch maar weer een nieuwe fase starten in mijn lifters leven :)

vandaag weer begonnen, zal deze week wat lichte korte trainingen doen om er weer in te komen, en vanaf volgende week weer een schema volgen.

29-9

squat
10x30
5x50
5x60
5x70
5x70
5x70

ohp
8x30
5x35
5x40
5x40
5x40

bench
10x30
10x40
5x50
5x60
8x60

klaar :)
 
Lekker voor de fun trainen Droop, een beetje alles onderhouden.....

Welcome back :)
 
He, welkom terug. Jammer van de wedstrijd ambities, maar hopelijk vind je er toch voldoende lol in om het voor jezelf te doen en je lichaam een beetje knap bij te houden.
De vaste volgers volgen weer hoor :thumb:
 
Lekker voor de fun trainen Droop, een beetje alles onderhouden.....

Welcome back :)
die fun komt wel weer terug, trainen op onderhoud, maar ook wel op progressie hoor, anders neemt de luiheid het over
misschien zelf wel wat cardio toevoegen :eek:.
He, welkom terug. Jammer van de wedstrijd ambities, maar hopelijk vind je er toch voldoende lol in om het voor jezelf te doen en je lichaam een beetje knap bij te houden.
De vaste volgers volgen weer hoor :thumb:
het is ook nog zo dat je wel ambities kan hebben, maar wedstrijden zijn er komende tijd ook niet met de huidige stand van zaken wat betreft corona.
Welkom bij de onderhoudsclub.
thx rook, bij de volgende verkiezingen stem ik 50+, en ik ben lid geworden van omroep max :D
Ha ha, een goed gezelschap hoor :thumb:
precies, daarom ook weer gaan loggen, kunnen we elkaar een beetje scherp houden.
 
30-9

wu fietsen :eek: 7 min, stand 8, 160w, volgens m'n fiets een goeie 100 kcals??

deadlift
8x50
5x80
3x110
3x130
1x150
2x130
5x110

pull-up/chin-up
3/3
3/3
2/2
2/2

landmine row
10x20
10x25
10x30

seated row
10x45
10x45

klaar :)

fietsen was wel een lekkere starter, beentjes waren nog wat zuur van maandag.
 
deadlift als vanouds :D
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven