Fitness Seller

Gesloten =

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Netjes man die squat, doe je trouwens high of low bar?
 
klopt, als je ohp echt op kracht wil doen is het verstandig om hem als eerste oefening te doen, als je op laag gewicht reps wil draaien kun je hem wel ergens tussen frommelen, na een dl of sq bijvoorbeeld

Ik moet het maar eens proberen, maar zoveel kan dat toch niet uitmaken? UB is juist lekker opgewarmd van een beetje squatten.
 
Ik moet het maar eens proberen, maar zoveel kan dat toch niet uitmaken? UB is juist lekker opgewarmd van een beetje squatten.
als je traint met gewichten rond de 80% van je max, dan zal het niet veel uitmaken of je hem als eerste of tweede doet, als je op 95% van je max traint maakt het wel degelijk verschil denk ik.
ik weet voor mezelf eigenlijk wel zeker dat ik de zware ohp sessie op maandag ( eerste oefening ) niet op deze gewichten kan doen na een zware squat of bench sessie, en al helemaal niet na een zware dl. dan schiet die laatste zware set op 95% er toch bij in denk ik
 
training 22-4

bench
15x40
5x60
5x80
2x90
1x95
:cheer: 5x3x100 :cheer: PR

deadlift
5x40
5x70
5x90
3x110
3x130
3x150
3x162.5 :cheer: PR

bor
10x40
10x60
10x70
10x70
10x70

duur 1 uur 20
eindelijk is de 100 kg binnen, was zwaar maar nog wel goed te doen.
deadlift ging heel moeizaam, denk dat dit even goed is zo.

voel nu wel dat ik op de meeste lifts wel even een max heb bereikt, om te voorkomen dat ik de komende tijd helemaal klem loop doe ik volgende week een beetje rustig aan, ik denk 3 keer trainen en dan op 75-80 %, eventueel met een paar zware singles
daarna een klein stapje terug en dan weer verder met bouwen, voor zover het cutten dat toelaat natuurlijk.
 
Mooi werk Droop!!

Nice and easy met 5x3x100 zat 105 er ook wel in maar dat terzijde, niks geforceerd...appel..eitje

Deadlift was sumo toch?

Wel flink volume op die rows

Lekker doorbouwen met 5x5?

Gefeliciteerd makker ;)
 
thx bos

het viel me niet tegen, de 5x5x90 eerder deze week voelde zwaarder
dl was sumo idd, ik doe nu alleen sumo, al ben ik stiekem wel bezig om ook weer conventioneel te proberen
ben zeker van plan om door te bouwen, met een kleine wijziging, wel 6x5 light, 5x5 medium en 5x3 zwaar, maar de zware sessie ga ik opbouwen naar 1 of 2 topsets.
zo wil ik het squatten ook gaan doen, dus daar komt 1 x per week bij.
maaarrrrr..........eerst een weekje rustig aan nu.........want .... :oud:
 
lijkt me een strak plan
ik hoop alleen niet dat die singles erbij je niet gaan opbreken
maar dat merk je vanzelf....toch?
 
Een welverdiend weekje rust!
 
Welverdiend inderdaad na zoveel PR's!
 
training 24-4

de eerste van 3 lekker rustig aan trainingen,

ohp
5x40
5x45
5x50
5x55
3x60

bench
10x40
5x60
3x5x75
3x80
3x90

bor
15x40
2x10x60

lat pulldown
2x15x40

duur; half uurtje, daarna ff sauna, lekker voor de spiertjes :D
 
Je zou candito's advanced bench programma van 6 weken een kunnen proberen, je kunt zelf kiezen hoe hoog je wilt uitkomen na die zes weken en de spreadsheets berekenen alles voor je. Het programma ziet er leuk uit, ik ga het zelf wel eens proberen na mijn cut :)
Ik weet dat er advanced staat maar je kunt doordat je zelf het einddoel stelt de progressie in principe zo snel maken als je zelf wilt, ook te gebruiken voor intermediates dus.

[Link niet meer beschikbaar]
 
training 26-4

de tweede van 3 lekker rustig aan trainingen

squat
10x40
10x60
3x5x80
2x5x90
5x100
110
120

deadlift
15x40
5x60
5x80
5x100
3x120
130
140

ab wheel
3x10

duur, ruim half uur
 
Heb je al een programma? 3x/wk Heavy - light - medium

Increase Your Bench Press by Thirty Pounds in Six Weeks
Dit is ook geen kattepis en ziet er veel belovend uit met veel assistance er nog bij

Je zou candito's advanced bench programma van 6 weken een kunnen proberen, je kunt zelf kiezen hoe hoog je wilt uitkomen na die zes weken en de spreadsheets berekenen alles voor je. Het programma ziet er leuk uit, ik ga het zelf wel eens proberen na mijn cut :)
Ik weet dat er advanced staat maar je kunt doordat je zelf het einddoel stelt de progressie in principe zo snel maken als je zelf wilt, ook te gebruiken voor intermediates dus.

[Link niet meer beschikbaar]

ik ga toch nog even door met mijn ''eigen'' schema, heeft me toch wel resultaat opgeleverd, als ik hiermee de komende tijd nog weer een kilo of 10 op mijn bench kan gooien ben ik weer dik tevreden.
maar een keer een schema draaien waarbij je eerst je zware singles drukt en dan nog wat sets erachteraan lijkt mij ook wel intressant, maar dat is voor later.
 
Ik ben met de helft ook al tevreden
Ik heb nu barstende spierpijn...dat zegt genoeg

Start je nu iets hoger dan je 1e cycle en weer uppen met 2,5?
 
Start je nu iets hoger dan je 1e cycle en weer uppen met 2,5?
yup dat is de bedoeling, volgende week eerste week en dan starten met 5x6x75, dan 5x5x85 zaterdag weer 5x3x95,bij alle 3 ook weer een repoutset.
uppen met 2,5 kg per week en als ik vastloop ga ik de 5x3 opbouwen, dus beginnen met 1 zwaarste set, volgende keer 2 zwaarste sets enz
de 5x5 blijf ik pauzed doen, dat is wel pittig zwaar trouwens.
 
Zelf uitgedokterd...pittig Droop...wel leuk
 
ik ga toch nog even door met mijn ''eigen'' schema, heeft me toch wel resultaat opgeleverd, als ik hiermee de komende tijd nog weer een kilo of 10 op mijn bench kan gooien ben ik weer dik tevreden.
maar een keer een schema draaien waarbij je eerst je zware singles drukt en dan nog wat sets erachteraan lijkt mij ook wel intressant, maar dat is voor later.

Verstandig, je schema werkt erg goed dus gewoon lekker zo doorgaan! :thumb:
 
ik ga toch nog even door met mijn ''eigen'' schema, heeft me toch wel resultaat opgeleverd, als ik hiermee de komende tijd nog weer een kilo of 10 op mijn bench kan gooien ben ik weer dik tevreden.
maar een keer een schema draaien waarbij je eerst je zware singles drukt en dan nog wat sets erachteraan lijkt mij ook wel intressant, maar dat is voor later.
Uiteraard, dont change awinning team ;) ik ga hem testen dus je kunt altijd later nog op mijn ervaringen af gaan mocht je nieuwsgierig zijn :)

En.succes met de volgende 10 kilo, dat komt wel goed :D
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven