MuscleMeat

Gesloten = (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Uiteraard, dont change awinning team ;) ik ga hem testen dus je kunt altijd later nog op mijn ervaringen af gaan mocht je nieuwsgierig zijn :)

En.succes met de volgende 10 kilo, dat komt wel goed :D
ik zie de resultaten wel verschijnen in je log, hopelijk kom je er lekker mee vooruit

5x3x110 dat is het nieuwe doel op de bench,
 
Neem er de tijd voor...
 
Neem er de tijd voor...
ik neem er alle tijd voor bosco, deze manier van werken bevalt me prima, kracht neemt nog steeds toe en mijn omvang ook, en dat geeft me heel veel rust en zo af en toe heb ik er weer het vertrouwen in dan ik mijn oude niveau weer kan gaan halen voor wat betreft kracht, zal nog lang duren maar ik ga er steeds meer in geloven dat het nog kan.
 
ik neem er alle tijd voor bosco, deze manier van werken bevalt me prima, kracht neemt nog steeds toe en mijn omvang ook, en dat geeft me heel veel rust en zo af en toe heb ik er weer het vertrouwen in dan ik mijn oude niveau weer kan gaan halen voor wat betreft kracht, zal nog lang duren maar ik ga er steeds meer in geloven dat het nog kan.
Uit interesse, wat en wanneer was je oude niveau? Je bent nu namelijk ook niet slap :D
 
Ahh das mooi om te horen man
Als het goed tussen je oren zit kun je bergen verzetten
Wellicht zit je al op 80% van je vorige stats?
Have fun!!
 
Uit interesse, wat en wanneer was je oude niveau? Je bent nu namelijk ook niet slap :D

mijn all time high pr's zijn al heeeeeel lang geleden en waren op B-S-D 150-185-235. maar dat waren uitschieters naar boven ofcourse
voor nu zou ik 125-160-200 wel heel mooi vinden om weer te kunnen

Wellicht zit je al op 80% van je vorige stats?
met deze nummertjes zou ik rond de 75-80% zitten idd
 
mijn all time high pr's zijn al heeeeeel lang geleden en waren op B-S-D 150-185-235. maar dat waren uitschieters naar boven ofcourse
voor nu zou ik 125-160-200 wel heel mooi vinden om weer te kunnen


met deze nummertjes zou ik rond de 75-80% zitten idd
Mooi hoor, dat is zeker weer te doen met wat geduld en verstand :) succes!
 
training 28-4

laatste van 3 rustig aan trainingen

bench
15x40
10x60
5x80
3x90
2x95
2x100

squat
10x40
5x60
5x80
3x100
3x110

ohp
5x40
5x50
3x55
3x60

deadlift
5x80
2x100
2x110
2x120
2x130

duur 40 min
vanaf volgende week weer (op)bouwen en verder waar ik gebleven was, zin in :D
 
ik neem er alle tijd voor bosco, deze manier van werken bevalt me prima, kracht neemt nog steeds toe en mijn omvang ook, en dat geeft me heel veel rust en zo af en toe heb ik er weer het vertrouwen in dan ik mijn oude niveau weer kan gaan halen voor wat betreft kracht, zal nog lang duren maar ik ga er steeds meer in geloven dat het nog kan.

Tuurlijk kan dat! Grootste uitdagingen: geduld en heel blijven :)
 
geduld en heel blijven :)
Neem er de tijd voor...

Mooi hoor, dat is zeker weer te doen met wat geduld en verstand :) succes!

ik heb bovenstaande raad in mijn nieuwe schema geimplementeerd :D

het nieuwe schema is voor onbepaalde tijd, voor wat betreft oefeningen weinig veranderingen (bijna alles compound), ik blijf 4 dagen trainen, er komt alleen een keer squatten bij en de 5x3 worden allemaal met oplopende sets, dus weinig sets waarbij ik op mijn max ga werken, maar meer trainen in de 70-80 % range, en dus op de 4 compounds 1 x per week naar een topset werken.
dus per week, 3x bench-3x squat- 2x deadlift (sumo)- 2x ohp- 2x bor en nog wat chin ups en wat werk met latpull en legcurls.
iedere training begint met een zware compound 5x3
de gewichten doe ik een beetje lager als waarmee ik ben gestopt, ik hoop dan over 3-4 weken weer op hetzelfde niveau te zitten, mijn cut is dan ook wel een eind klaar denk ik,dan kunnen de kcals weer een beetje omhoog, en dan kan ik hopelijk alle nummertjes weer een beetje hoger krijgen.

de indeling;

maandag
ohp (z) 5x3
bench (l) 5x6+ repout
cgbp 4x8-10
bor
latpulldown/chins ( op gevoel )

dinsdag
sumo deadlift (z) 5x3
squat (m) 5x5
leg curls
core werk

donderdag
squat (z) 5x3
pauzed bench (m) 5x5+ repout
ohp ( m) 5x5
bor

zaterdag
bench (z) 5x3
squat (l) 5x8-10
sumo deadlift (m) 5x5
core werk

opmerkingen of verbeteringen zijn altijd welkom
 
Doe je de leg curls voor massa op je hamstrings of meer als assistence voor de deadlift? Als assistence voor de deadlift kun je ook de stiff leg deadlift pakken, die is ook super voor je hamstrings, core/onderrug. Vooral als je sumo style deadlift en high bar squat kan je posterior chain een beetje onderbelicht blijven. Dan is wat extra volume voor de posterior chain misschien wel handig :yes: Super schema hoor!
 
In het begin van je wave kun je mooi verder cutten en dan aan het eind 80-98% wat meer Kcal dr in.
Wel hoger uitkomen dan de vorige keer toch...al is het maar 2,5kg haha...heftig schema...succes Droop!
 
Laatst bewerkt:
Doe je de leg curls voor massa op je hamstrings of meer als assistence voor de deadlift? Als assistence voor de deadlift kun je ook de stiff leg deadlift pakken, die is ook super voor je hamstrings, core/onderrug. Vooral als je sumo style deadlift en high bar squat kan je posterior chain een beetje onderbelicht blijven. Dan is wat extra volume voor de posterior chain misschien wel handig :yes: Super schema hoor!
leg curls ga ik altijd erbij doen als mijn linkerpootje niet meer gelijk op gaat met mijn rechterpootje,(links heeft in het verleden wel eens in de kreukels gelegen)
op dl en sq ga ik dan bij de zwaardere sets makkelijk scheef en dat gaat niet goed komen, met legcurls kan ik op een makkelijke manier wat meer belasting geven op links, als ik er nu op lagere gewichten mee begin, heb ik als het over een paar weken weer zwaarder gaat worden er profijt van.
sldl heb ik gelijk geprobeerd en is idd een lekkere oefening, die ga op zaterdag doen na mijn 5x5 deadlift.


In het begin van je wave kun je mooi verder cutten en dan aan het eind 80-98% wat meer Kcal dr in.
Wel hoger uitkomen dan de vorige keer toch...al is het maar 2,5kg haha...heftig schema...succes Droop!
zo als het er nu uit ziet kom ik met alle gewichten wel hoger uit, zowel met mijn lichaamsgewicht als met het ijzer
we gaan zien hoe het loopt, maar op iedere compound kan ik nog wel naar boven
cutten verloopt prima, ben er nog niet maar zoals het er nu uitziet heb ik aardig wat vvm gewonnen sinds ik bezig ben. :yes:
 
training 1-5
nieuwe ronde nieuwe kansen!
de luie week is voorbij, en we zijn er weer aan begonnen

ohp
5x40
5x45
3x50
3x52.5
3x55
3x57.5
3x60

bench (light)
15x40
10x60
5x70
5x6x75
8x75

close grip bp
8x60
8x60
15x40
10x40

bor
10x40
10x60
10x70
10x75
6x80

lat pulldown
4x15x45

duur 1 uur 20 min
op alle oefeningen een stapje terug gedaan dus ging allemaal lekker vlot.
 
Als je de tijd neemt behoud je je kracht-stats...easy does it!!
 
Light kun je ook lekker explosief doen en aan je conditie werken door korter te rusten...lekker naar asem happen...haha
 
Light kun je ook lekker explosief doen en aan je conditie werken door korter te rusten...lekker naar asem happen...haha
klopt, die benchsessie gaat er aardig vlot doorheen wel, ik lag een klein jaartje geleden nog te vechten met dit gewicht.
 
3-5-16

wk 6-2

BP
20 x 20
5 x 50
5 x 60
5 x 70
5 x 85
5 x 95 (fail) :mad: tijd voor n deload, tis nie anders

Hyperextention
15 x

Side Bents
25 x

BOR:
20 x 20
5 x 50
5 x 60
5 x 70
5 x 85
5 x 95

Face Pulls
15 x10
15 x10
15 x10

Supinated Lateral raises
15 x 5
15 x 5
15 x 5

Nog ff doordouwen....
Dat was de voorlaatste treen voor het ongeval....
 
yes man, je bent er bijna inderdaad!!
bench/bor was 1:1 bij jou, netjes hoor
 
training 2-5

deadlift ( sumo)
10x40
5x60
3x90
3x110
3x130
3x140
3x150

squat
10x40
10x60
5x8x80

leg curls
10x20
10x30
10x40
10x50

ab wheel
3x10

duur 1 uur 10 min
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven