Fitness Seller

Gesloten =

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
nog steeds sumo DL?
dan is SQ erna wel te doen voor je onderrug?
yup, nog steeds sumo, dat werkt voor mij het beste
met de onderrug gaat het eigenlijk steeds beter, vandaag op de medium squat voor het eerst geen belt aan gedaan, en op de zware sets (5x3) ook alleen bij de laatste 2 sets een belt om de laatste keer.
 
Dan kun je nog zwaarder squatten! :D Heb je wel beurse buikspieren nadat je belt hebt gebruikt? Bar kan zo 10 kg lichter voelen als je keihard je abs tegen de belt perst.
 
ja klopt kun je ook doen met SLDL en BOR
dan blijf je inderdaad langer heel
 
Heb je wel beurse buikspieren nadat je belt hebt gebruikt?
ja dat voel je inderdaad goed aan je buikspieren, maar het is wel minder dan een tijdje geleden, toen had ik echt blauwe plekken
 
ja klopt kun je ook doen met SLDL en BOR
met bor doe ik (nog) geen belt aan, misschien eens proberen, zit al een tijdje rond de 90 kg te rommelen, ''durf'' niet echt zwaarder op het moment
 
zeg maar vanaf 95% of zoiets
je zet je core wel beter vast met belt dus is zeker voor jouw wel veiliger denk ik...
 
Laatst bewerkt:
training 25-5

bench
15x40
5x60
5x80
3x90
3x95
3x97.5
2x100 kreeg hier kramp
3x100 wel 3 reps maar voelt niet goed
8x80 beter
4x90 weer kramp

squat
10x40
5x60
3x6x70

ohp
5x40
5x50
4x55 been wil niet meer

lat pulldown
20x40
15x40
gestopt, gaat niet goed

uurtje aan het tobben geweest,
dit is echt een spook uit het verleden, ben bang dat ik hier weer lang last van zal hebben:mad:
 
Ai kramp heb ik vorige week gehad met borst
flink rekken wil wel ns helpen

ohp en je been?
heeft het met je heup te maken?
Balen man...wees alert ok?
 
heeft het met je heup te maken?
ja die heup blijft een zwak punt, hele linkse been eigenlijk, doet weer knap lastig.
zaterdag maar even zien of ik nog wat kan squatten en deadliften, maar denk dat ik weer een heel eind terug moet in gewicht :sad:
 
misschien wat advies vragen aan een "goede" fysio??
 
die zegt, stoppen met trainen op kracht, alleen hypertrofie en spieruithoudingsvermogen trainen, dus alleen trainen met low weight :mad:
 
stuur een mailtje naar Strongman Niels Gordijn hij is ook coach en fysiotherapeut
 
die zegt, stoppen met trainen op kracht, alleen hypertrofie en spieruithoudingsvermogen trainen, dus alleen trainen met low weight :mad:

Waarom ga je dan niet (om te beginnen :cool:) naar 8 reps per set ?
Voelt dat niet goed of ?
 
Goed idee Marr
eeey Droop ff een beetje dimmen OK...rustig aan Baasje :)

Ik ben n.l jaloers op je PR's de laatste tijd :D
 
Waarom ga je dan niet (om te beginnen :cool:) naar 8 reps per set ?
ja dat kan wel, en is misschien ook gewoon het beste, maar had een leuk schema dat op zich best goed werkte, ging best goed omhoog in gewichten, tijdens het cutten even iets minder maar het viel nog niet tegen.
zou het graag nog even vasthouden
Ik ben n.l jaloers op je PR's de laatste tijd :D
pr's zijn wel even klaar denk ik.
die fysio waar ik het over had heeft het echt over de 50-60% range als max, dus daar kun je niet op gainen, niet op kracht maar ook niet op hypertrofie
 
Nee das niks dan val je in slaap tijdens het Banken
 
ja toch
 
Ai, da's niet best. Had die kramp ook met je been/heup te maken of was dat iets anders?
 
Ai, da's niet best. Had die kramp ook met je been/heup te maken of was dat iets anders?
ja heeft met elkaar te maken, linker been is altijd de beperkende factor, denk toch te zwaar belast met squat of deadlift de vorige dag
 
Pff slecht nieuws :mad: Hopen dat dit tijdelijk is en dat je na een paar lichtere trainingen weer kunt opbouwen, sterkte met het herstel droopyy.
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven