XXL Nutrition

Gesloten =

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
ja dat kan wel, en is misschien ook gewoon het beste, maar had een leuk schema dat op zich best goed werkte, ging best goed omhoog in gewichten, tijdens het cutten even iets minder maar het viel nog niet tegen.
zou het graag nog even vasthouden

Mwah, echte significante verandering in kracht of massa zul je niet ondervinden denk ik.
Niets (tot weinig) te verliezen en mogelijk wel winst te behalen zou ik zeggen.
 
Overigens kun je best massa kweken met 50-60%, bv met 5x10-12 reps
 
ja heeft met elkaar te maken, linker been is altijd de beperkende factor, denk toch te zwaar belast met squat of deadlift de vorige dag
Zuur man, hoop dat het snel bijtrekt, wat is het probleem precies?
 
auto ongeval eey Droop
 
Zuur man, hoop dat het snel bijtrekt, wat is het probleem precies?

auto ongeval eey Droop

yup, dat ongeluk is wel de grote boosdoener helaas
heup en been zijn daardoor blijvend beschadigd, links is gewoon nooit meer echt op het oude niveau gekomen, nu ik weer met wat zwaarder gewichten squat en deadlift loop ik nu kennelijk weer tegen een beperking aan en gaat het blessures veroorzaken,
het komt wel goed ( denk ik ) het is toen ik na het ongeluk en de revalidatie weer begon met liften ook een hele strijd geweest, mijn doelen blijven gewoon staan, ben er nog niet aan toe om deze op te geven ( al zat dat gisteren wel in mijn hoofd )
 
Mwah, echte significante verandering in kracht of massa zul je niet ondervinden denk ik.
Niets (tot weinig) te verliezen en mogelijk wel winst te behalen zou ik zeggen.
is een optie die altijd nog open is als het andere echt problemen blijft geven
 
Pff slecht nieuws :mad: Hopen dat dit tijdelijk is en dat je na een paar lichtere trainingen weer kunt opbouwen, sterkte met het herstel droopyy.
thx, komt goed
 
  • Like
Waarderingen: cnh
Geef het ff tijd broertje...makkelijk gezegd....maar toch....
 
Overigens kun je best massa kweken met 50-60%, bv met 5x10-12 reps
nee kraak, zo makkelijk kom je niet van me af
toen ik dit log begon ( kan de post zo snel niet terug vinden ) hebben wij min of meer afgesproken dat ik binnen een jaar zo kort mogelijk jou niveau zou benaderen. op die akelige goede bench van jou na, wil ik mezelf daar toch aan houden.
 
nee kraak, zo makkelijk kom je niet van me af
toen ik dit log begon ( kan de post zo snel niet terug vinden ) hebben wij min of meer afgesproken dat ik binnen een jaar zo kort mogelijk jou niveau zou benaderen. op die akelige goede bench van jou na, wil ik mezelf daar toch aan houden.

That's my man! Ik testte je even ;)
 
training 27-5

omdat beenspieren verkort/hard en beurs aanvoelen, 15-20 min rekken/strekken en bw squats gedaan.
daarna

squat
10x40
10x50
2x5x60
2x5x70
5x80


bench
15x40
10x60
5x70 p
5x75 p
5x80 p
3x90
3x95
wilde nog niet teveel legdrive geven, dus goed zo

lat pulldown
3x20x40
5x50
5x60
5x70

ab wheel
3x10

alles was wel redelijk los na het trainen
deadliften ook nog even wat geprobeerd maar dat ging echt niet
kijken hoe het maandag gaat, maar in ieder geval alles maar weer deloaden, en weer opnieuw opbouwen :treuren:
 
me to BW SQ en BW box SQ.lunges
misschien nog wat curls en extensions...cross trainer
Beter iets dan niets

roeien met de riemen die je heb nietwaar?
 
Laatst bewerkt:
yup, dat ongeluk is wel de grote boosdoener helaas
heup en been zijn daardoor blijvend beschadigd, links is gewoon nooit meer echt op het oude niveau gekomen, nu ik weer met wat zwaarder gewichten squat en deadlift loop ik nu kennelijk weer tegen een beperking aan en gaat het blessures veroorzaken,
het komt wel goed ( denk ik ) het is toen ik na het ongeluk en de revalidatie weer begon met liften ook een hele strijd geweest, mijn doelen blijven gewoon staan, ben er nog niet aan toe om deze op te geven ( al zat dat gisteren wel in mijn hoofd )
Hoi Droop. Lullig dat je hier tegen aan loopt. Maar met verstand en geduld moet het lukken de stijgende lijn weer te vinden. :thumb:
 
Het komt goed droop :). Met jou discipline en mind set kom je er zoiezo wel.

En who cares about squat als je zo sterk bent op de OHP en Bench Press ;)
 
me to BW SQ en BW box SQ.lunges
misschien nog wat curls en extensions...cross trainer
Beter iets dan niets

roeien met de riemen die je heb nietwaar?
ik heb mijn hometrainer weer van onder het stof geblazen, fietsen is ook wel een goede beweging voor mijn manke pootje, ik ga nu ik toch niks bijzonders kan uitrichten wat betreft gewichten, wat dieper cutten dan eerst de bedoeling was, heb ik toch nog een nuttig doel

Hoi Droop. Lullig dat je hier tegen aan loopt. Maar met verstand en geduld moet het lukken de stijgende lijn weer te vinden. :thumb:
heey neet, vakantieman :cool:, dacht dat ik die ellende achter me had gelaten maar ik pak de draad wel weer op, even een stap terug, komt wel weer

Het komt goed droop :). Met jou discipline en mind set kom je er zoiezo wel.

En who cares about squat als je zo sterk bent op de OHP en Bench Press ;)
yes carrot, komt goed hoor, je hebt gelijk ook, who gives a fuck :D about squat, maar ik wil het wel terug, en mijn deadlift ook.
 
kleine cut update dan maar,

woog vanmorgen 86.5kg, ik zit nu ongeveer op het zelfde vetpercentage (~13-14%) als toen ik ong 1.5jr geleden begon te bulken, toen woog ik 76-77 kg
dus van 77kg gebulkt naar 92 kg, nu weer ~86 kg. omtrek van mijn middel is 7 cm minder geworden
had in eerste instantie 85 kg als eindpunt in gedachten, maar ik ga nu toch maar iets lager zitten, zo rond de 82 kg is het nieuwe doel, heb ik net wat meer definitie :cool:
adertjes op armen en chest poppen al aardig op, en abs are incoming :eek:
heb dan ook weer wat meer ruimte om weer te bulken als mijn blessure weer een beetje achter de rug is
er komt een beetje cardio bij vanaf a.s week en dat is tevens ook erg nuttig voor het herstel.
 
Home trainer is ideaal ook heup-vriendelijk idem crosstrainer
Ik heb thuis alleen een loopband...loopband geeft toch minder weerstand dan op straat

Onderhoud wel je stats anders is het weer inleveren als je te snel / te diep wil
 
kleine cut update dan maar,

woog vanmorgen 86.5kg, ik zit nu ongeveer op het zelfde vetpercentage (~13-14%) als toen ik ong 1.5jr geleden begon te bulken, toen woog ik 76-77 kg
dus van 77kg gebulkt naar 92 kg, nu weer ~86 kg. omtrek van mijn middel is 7 cm minder geworden
had in eerste instantie 85 kg als eindpunt in gedachten, maar ik ga nu toch maar iets lager zitten, zo rond de 82 kg is het nieuwe doel, heb ik net wat meer definitie :cool:
adertjes op armen en chest poppen al aardig op, en abs are incoming :eek:
heb dan ook weer wat meer ruimte om weer te bulken als mijn blessure weer een beetje achter de rug is
er komt een beetje cardio bij vanaf a.s week en dat is tevens ook erg nuttig voor het herstel.
Wauw, dat zou 9 kg spier en 1 kg vet er bij zijn in die tijd. Dat is een powerful geheugen effect van vo'o'r je ongeluk natuurlijk....
 
Onderhoud wel je stats anders is het weer inleveren als je te snel / te diep wil
lekker zwaar trainen en langzaam afvallen, dat is en blijft het plan bos :D
Wauw, dat zou 9 kg spier en 1 kg vet er bij zijn in die tijd. Dat is een powerful geheugen effect van vo'o'r je ongeluk natuurlijk....
klop ongeveer wel, het is natuurlijk wel een dik anderhalf jaar en er was toen ik weer begon niet zoveel van me over met die 77 kg.
maar wel netjes toch voor een ouwetje :flexing:
 
Oh oh nu stel je nog een lager doelgewicht, dat cutten werkt toch wel verslavend he :D
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven