AndroidHealthClinic

Gesloten =

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
vandaag wel even een training gedaan, maar die is het loggen niet waard.
moe en weer te weinig eten naar binnen gewerkt vandaag dus dat werkte niet.
het trainen gaat al een tijdje wat moeizaam , de progressie die ik zou willen zien blijft uit en het geloof dat dit nog goed komt is bijna iedere dag minder aan het worden.
dus de komende tijd even nadenken over hoe verder, ik ga een tijdje trainen om kracht een beetje te onderhouden, maar ik zal voorlopig stoppen met het loggen van de trainingen.
Erg herkenbaar helaas.... Je wil veel meer en het blijft uit en het gevoel dat je niet verder komt begint te overheersen.
Je blijft maar doorgaan .... maar soms is een break van het doorjagen juist het punt waarop er wel verandering komt.

Kijk de komende tijd waar jij je goed bij voelt. Even doen wat je leuk vind met trainen zodat het moeten er wat vanaf gaat. Trainen moet wel leuk blijven en met tegenzin doorjagen gaat je niet gelukkiger maken.

Ik hoop dat het gas terug nemen je goed zal doen. Geef je zo nu en dan nog wel een update?

Sterkte en succes. Hoop je toch snel weer terug te zien. Als jij er weer aan toe bent.
 
Genoeg gezegd....

Maak er een hobby van waar lol de boventoon voert
Het hoeft niet allemaal 3 cijfers te zijn..
Gewoon lekker bezig zijn en wellicht wat extra aandacht aan je shape en conditie
Zorg dat je dr goed uitziet Droop dan kan je trots op jezelf zijn

Wel blijven loggen hoor...
Keep up keeping up Buddy :)
 
Ach Droop, in deze situatie heb ik zo vaak gezeten. Schroef je ambities terug, neem rust en zorg daarna dat je weer geniet van het trainen zelf. Echt, na een paar weken ben je eroverheen en zie je weer perspectief.

Ik weet dit soort dingen steeds beter te autoreguleren. Je moet doen wat je kunt, niet wat je vindt/wil dat je moet kunnen.
 
Hey Droop...wat een ellende als je je zo voelt. Ik ga vreselijk vloeken in de kerk, maar waarom niet een paar weekjes alleen op machines trainen en de compounds even laten voor wat het is? Welke progressie zoek je het meest? Progressie in kracht of verandering in je lijf? Mij persoonlijk boeit het geen hol hoeveel gewicht ik til, maar als ik in de spiegel mijn lijf maar zie veranderen. Wellicht je verwachtingen wat bijschroeven wat dat betreft, tot je weer wat lekkerder in je vel zit?

Keep it up kerel...en blijven loggen hoor!
 
:wave2: zijn we weer

terug van de 'break' zeg maar
na de serieuze motivatiedip echt helemaal niks gedaan sinds de laatste training maar vanavond weer maar eens wat gedaan.
even wat aan het proberen geweest met de compounds,

ohp
5x30
5x35
3x5x40
3x45
50
55
ging goed

bench
5x40
5x50
5x60
3x70
dit ging niet goed, gelijk weer last van mn schouder,

squat
10x40
5x60
3x80
3x90
100
was wel ok

deadlift (sumo)
5x50
5x80
5x100
3x120
3x140
dit ging super

deadlift ( conv )
5x80
5x90
3x100
ook wel ok

later deze week nog een keertje
en dan wil ik volgende week weer 4x per week gaan trainen met wendler 531, alles weer drastisch resetten, zeker de bench.
dus met wendler per dag 1 compound en daarbij wat assist werk met laag gewicht en high reps
het is trouwens wendler 531 BBB. in de ub workout ohp/bench en volgende keer omgedraaid, en dito met lb met squat/dl
 
Toch weer een mooie FB treen

Ahhh die schouders...archen helpt niet?
Wellicht SS (Slingshot) eens proberen?
 
Toch weer een mooie FB treen

Ahhh die schouders...archen helpt niet?
Wellicht SS (Slingshot) eens proberen?
ik zit eigenlijk te overwegen om een swiss bar te kopen, kan je met een neutralere greep liften, geeft wat meer 'ruimte' op je schouders ( hoop ik )
 
en met benchen?
 
je kan met een swiss bar ook benchen, maar dumbel bench press is ook nog een optie.
 
Lekker dat je weer aan de slag bent. Bench idd maar even rustig aan. En eens kritisch naar eventuele vormfoutjes kijken, wat extra schouder mobiliteit en rotator cuff dingetjes doen misschien?
 
Welcome back ouwe reus :) Gewoon lekker aan de slag gaan en niks moeten presteren!
 
Welcome to the team! :')

Wendler BBB lijkt mij een prima plan in jouw geval. Een maat van mij doet het ook en gaat er echt fucking lekker op trouwens!
 
Welkom terug!
Balen van je schouder. Rustig aan daarmee en niet forceren.
Kijk wat wel goed voelt inderdaad.
Succes!
 
Lekker dat je weer aan de slag bent. Bench idd maar even rustig aan. En eens kritisch naar eventuele vormfoutjes kijken, wat extra schouder mobiliteit en rotator cuff dingetjes doen misschien?
schoudertjes krijgen nu elke ub train wat extra aandacht, het voelt met benchen onderin de beweging wat verkort aan, met ohp geen last van.

Welcome back ouwe reus :) Gewoon lekker aan de slag gaan en niks moeten presteren!
zo ga ik het idd doen, rustig weer bouwen, af en toe een stapje terug doen en maar kijken wat het me brengt, en veel aandacht voor de voeding, dit was de laatste tijd echt een drama, zie ik ook wel als een reden voor deze dip/misser.

Welcome to the team! :')

Wendler BBB lijkt mij een prima plan in jouw geval. Een maat van mij doet het ook en gaat er echt fucking lekker op trouwens!
wendler is een lekker rustig programma idd, je kan met de repouts wel lekker los gaan natuurlijk.

Welkom terug!
Balen van je schouder. Rustig aan daarmee en niet forceren.
Kijk wat wel goed voelt inderdaad.
Succes!
thx marina
schouders krijgen wat meer rust en aandacht nu, dan maar wat minder gewicht op de bench.
 
Goed dat je weer terug bent. Precies op tijd, want ik begin nu ook weer met loggen na mijn vakantie. :cool:
 
Even niet gevolgd, maar blessure Droop op de bench ?
 
Even niet gevolgd, maar blessure Droop op de bench ?
nee niet echt een blessure hoor, wel een beetje gevoelige schouder wat blijft zeuren, dus even wat minder op de bench en een beetje eromheen trainen, dan moet dat wel goed komen denk ik.
verder een tijdje afwezig geweest ivm met een dipje, maar dat komt ook wel weer goed.
 
Je kan Floor press doen..is meer triceps activatie en ontlast de schouders wel goed archen
 
Aaah so, sterkte iig dan !
 
training 22-9

een beetje de gewichten opgezocht waarmee ik op het moment goed uit de voeten kan.
maandag aan de slag met wendler 531, dus moet ik wat getalletjes invullen, de start is heel rustig

squat
8x40
5x60
5x80
3x100
3x105
110-110-110

ohp
5x30
5x40
5x50
3x60

bench
15x40
5x60
3x80
zal het voorlopig ff met deze schamele 80 kg moeten doen

dl (sumo)
5x80
5x100
5x120

dl (conv)
5x80
3x3x100

verder nog wat borretjes 3x8x70, chin ups 3x3xbw, ab wheel 3x10xbw
shitload aan facepulls met band
band pull apart
einde met statische schouder strech, deze doe ik nu iedere dag en dat lijkt er zelfs op dat het wat verbetering geeft.
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven