XXL Nutrition

Gesloten =

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
training 9-10

opwarmen met elastiekjes
facepulls 3x15

ohp
10x20
5x25
3x30
5x35
3x40
12x45
3x5x35

bench
5x10x40
tussen sets bpa

chin up
6-6-5-5

latpulldown
5x10x45

tricep pushdown
3x10x32.5
bicep curls ez bar
3x12x16

schouders stretchen
 
Was het gewoon onoplettendheid en ging je techniek daardoor mis? Kan me met jouw stats niet voorstellen dat je core of benen het begaven? Of misschien je rackpositie?
ik liet mijn ellebogen teveel zakken waardoor de bar iets naar voren ging, en dan verleg je het zwaartepunt en wil het spul naar voren, voor de rest wel een mooie oefening, hou ik er zeker nog wel een tijdje in
 
ik liet mijn ellebogen teveel zakken waardoor de bar iets naar voren ging, en dan verleg je het zwaartepunt en wil het spul naar voren, voor de rest wel een mooie oefening, hou ik er zeker nog wel een tijdje in
Herkenbaar, bij oly training zijn mijn armen soms echt helemaal gaar en zakken ze constant naar beneden. Dan krijg ik het meteen te horen! :p
 
Je front delts moeten dan ook flink aan de bak lijkt mij?
 
Mooie train weer, maar even een paar vraagjes:
1) Vanwaar die 3x5x35 met OHP
2) Is er een reden dat je die BP zo licht doet voor jou doen?
 
Je front delts moeten dan ook flink aan de bak lijkt mij?
valt op zich wel mee, die staan alleen op spanning omdat je je ellebogen zo hoog houd en een klein beetje de bar op zijn plek houdt, maar eigenlijk moet de bar balanceren op de bovenkant van je borst en de voorkant van je schouders, daar moet je dan wel even aan wennen, hij ligt ook aardig tegen je strot trouwens

Mooie train weer, maar even een paar vraagjes:
1) Vanwaar die 3x5x35 met OHP
2) Is er een reden dat je die BP zo licht doet voor jou doen?

wat herstel setjes voor de schouder, daar heb ik al een tijdje last van, maar bij beweging boven het hoofd gaat dat eigenlijk wel goed, dus op heel laag gewicht een beetje reppen en zodoende een beetje bloed verversen, dit na de reguliere 'krachtsets'

dat is ook de reden dat ik mijn bp erg laag heb op het moment, die 5x10x40 waren de bbb sets, bij de normale wendler setting zit ik rond de 70-75 kg, wat ook niet zwaar is, maar het moet maar even zo.
 
Helemaal duidelijk. Ik begrijp dat jij dus ook kampt met wat schouder klachten.
Doe je reeds external/internal rotations, Y raises en rear delt flyes/facepulls? :)
 
training 10-10

deadlift (sumo)
10x40
5x55
5x70
3x85
5x105
3x115
8x130

squat
5x10x60

deadlift (conv)
5x60
5x80
5x100
3x110

ab wheel
3x15xbw+5kg

ging goed, ab wheel maar ff niet verhogen volgende keer
 
Helemaal duidelijk. Ik begrijp dat jij dus ook kampt met wat schouder klachten.
Doe je reeds external/internal rotations, Y raises en rear delt flyes/facepulls? :)
yup, wat schouderklachten, maar gaat al een stuk beter
door de oefeningen die jij beschrijft, ik vond het altijd zo een gedoe, dat gefreubel met die elastieken maar het helpt echt :o
face pulls, band pull apart, seated rows, met weerstandband is een beetje wat ik meestal doe, en dagelijk schouders statisch stretchen.
 
De sumo gaat je goed af zeg...
 
De sumo gaat je goed af zeg...
ja die kost me weinig moeite, de volgende cycle wil ik hem wat uitdagender maken, zodat ik wat lager in reps blijf op de dl
 
Je moet er wat voor over hebben he! Fijn dat het in ieder geval de gewenste resultaten oplevert.

Goede Sumo deadlift inderdaad. Flink uitmelken de komende tijd als het je zo goed af gaat zou ik zeggen.
 
Mooie Sumo inderdaad lekker wat spanning zetten op rug (en heupen)
Ik denk dat je ook veel baat heb (rug, heupen en core) met Box SQ is wel een goede cary over naar SQ
 
yup, wat schouderklachten, maar gaat al een stuk beter
door de oefeningen die jij beschrijft, ik vond het altijd zo een gedoe, dat gefreubel met die elastieken maar het helpt echt :o
face pulls, band pull apart, seated rows, met weerstandband is een beetje wat ik meestal doe, en dagelijk schouders statisch stretchen.

Ik heb er de discipline niet voor zelfs als het werkt :(
 
training 12-10

bench
5x35
5x40
3x50
5x60
3x70
9x75

ohp
5x10x30

bor
10x50
10x60
10x70

incline bp
10x30
10x40
5x50
5x60
5x65

lat pull down
3x15x45 smal, overhands
3x15x45 smal, onderhands

tricep pushdown
3x10x30

keertje incline bp gedaan
 
Lekker voor je delts extra incline erbij..hoe ging het?
 
Je moet er wat voor over hebben he! Fijn dat het in ieder geval de gewenste resultaten oplevert.

Goede Sumo deadlift inderdaad. Flink uitmelken de komende tijd als het je zo goed af gaat zou ik zeggen.

op deadlift kan nog wel flink wat bij, was ook van plan om er flink wat gewicht op te gooien de komende tijd, maar ik hou me toch maar aan het programma

Mooie Sumo inderdaad lekker wat spanning zetten op rug (en heupen)
Ik denk dat je ook veel baat heb (rug, heupen en core) met Box SQ is wel een goede cary over naar SQ
box sq heb ik overwogen om te gaan doen maar het is toch de front squat geworden
Ik heb er de discipline niet voor zelfs als het werkt :(
ik moet mezelf er ook telkens toe zetten om te doen, maar iedere keer gezeik met je schouder gaat je ook vervelen, daarbij komt dat als ik een echte hardnekkige blessure krijg, dat het dan toch wel afgelopen is met liften.
 
Lekker voor je delts extra incline erbij..hoe ging het?
ik dacht dat het wat teveel zou zijn na bp en ohp, maar het ging eigenlijk heel goed, schoudertje houd zich best aardig op het moment
 
Superset ze dan gewoon, je zit toch maar wat uit je neus te eten tussen de sets door.
dit
doe ik ook, al heb ik het weer niet opgeschreven zie ik net
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven