XXL Nutrition

Gesloten =

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Flinke OHP (ook kijken hoe dat morgen voelt...)
hoe dat bij mij voelt bedoel je?
ik heb er nooit echt last van eigenlijk, hooguit een beetje een 'vol' gevoel in de spieren maar dat is zo weer weg.
Heerlijk toch, 60 mp? Moet je 90 eens proberen.... heer-lijk! :D
die 90 blijft nog heel lang op z'n plek liggen denk ik.
maar de 60 serie volmaken daar krijg ik wel weer vertrouwen in ( als duurt dat ook nog even)
als je op de top van je kunnen bezig bent zou dat kunnen, maar bij normale trainingsgewichten zou je daar toch geen last van moeten hebben.
 
Gaat nog steeds lekker hier ;)
 
hoe dat bij mij voelt bedoel je?
ik heb er nooit echt last van eigenlijk, hooguit een beetje een 'vol' gevoel in de spieren maar dat is zo weer weg.

als je op de top van je kunnen bezig bent zou dat kunnen, maar bij normale trainingsgewichten zou je daar toch geen last van moeten hebben.
Dat is mooi, ik moet er zelf bij OHP goed op letten dat ik de glutes aanspan en bekken naar voren druk, anders komt mijn onderrug hol te staan bij (te) grote gewichten.

90 kg is geen normaal trainingsgewicht bij mij, 60 ook niet :o
 
training 14-11

deadlift (sumo)
10x50
5x65
5x80
3x95
3x115
3x130
8x145

squat
5x10x70

deadlift ( conv)
5x80
3x100
3x110
3x120

ab wheel
3x15xbw+10 kg

dat was een pittige deze keer :)
 
Was ook een heel pittige rep-out bij de sumo, en daarna nog een keer DL :haar:
 
Met jouw conditie is niks mis Droop!
 
Was ook een heel pittige rep-out bij de sumo, en daarna nog een keer DL :haar:
dat is heel lekker hoor die laatste paar setjes conv dl, dan is alles lekker warm na die sumo en squats.

Nou niet te snel gaan :o
nee komt goed, moet wel oppassen dat ik me niet overschat met die repouts

Weer 8 reps, dat gaat mooi zo :D
dat aantal gaat nu wel snel zakken denk ik hoor, volgende week uitreppen op 150, dan weer terug in gewicht ivm nieuwe cycle.

Met jouw conditie is niks mis Droop!
conditie is wel redelijk, die 5x10 op de squat is conditioneel nog het zwaarst
 
training 16-11
schouder opwarmen
facepulls

bench
10x30
5x35
5x45
3x50
3x60
3x70
8x77.5
80-85-90

ohp
5x10x35

db row
10x22
10x32
3x5x37

lat pulldown
3x15x47.5
onderhands smal

tricep dingetjes
bpa 3x20
schouders stretchen
klaar :)
 
een tijdje terug zat je in een dalletje (al staat me niet meer bij wat het probleem precies was), maar dit ziet er toch weer prima uit.
 
een tijdje terug zat je in een dalletje (al staat me niet meer bij wat het probleem precies was), maar dit ziet er toch weer prima uit.


geen pieken zonder dalen zeg maar :)
maar het loopt weer aardig op het moment, ik probeer heel langzaam op te bouwen zodat ik over een tijdje weer wat nieuwe pr's kan neerzetten
lekkere gewiggies Droop!!
nou, het was gisteren voor de eerste keer sinds lange tijd dat ik geen last had van mijn schouder tijdens benchen :cheer:
dus gelijk maar een paar zwaardere singles gedaan en dat ging ook goed
 
Ok die heb je in de pocket...nu weer ff gas terug ok? en dan over een paar weken weer gas erop
 
geen pieken zonder dalen zeg maar :)
maar het loopt weer aardig op het moment, ik probeer heel langzaam op te bouwen zodat ik over een tijdje weer wat nieuwe pr's kan neerzetten

Je zet nu toch regelmatig (v)pr's? :) Dat is het hele Wendler-denken!
 
Ok die heb je in de pocket...nu weer ff gas terug ok? en dan over een paar weken weer gas erop
volgende week nog een stapje zwaarder op alle lifts, en dan weer een wat lichtere week, je kan aardig reguleren met wendler hoor, op een mindere dag kun je ook gewoon de rep targets aan houden zonder al te gek te doen op de repouts.

Je zet nu toch regelmatig (v)pr's? :) Dat is het hele Wendler-denken!
zeker wel, vooral op dl en squat zet ik eigenlijk iedere workout een vpr, ben ik ook blij mee en is ook heel leuk om te doen, maar die ene rep boven je al staande pr kunnen doen is toch eigenlijk het mooiste, 135-105-170, en een ohp van 75, zijn de getallen die ik wil halen de komende tijd.
 
volgende week nog een stapje zwaarder op alle lifts, en dan weer een wat lichtere week, je kan aardig reguleren met wendler hoor, op een mindere dag kun je ook gewoon de rep targets aan houden zonder al te gek te doen op de repouts.
Ahh ok dus Wendler bevalt je goed....mooi man..
 
training 18-11

verkouden en weinig lucht vandaag

squat
10x40
5x50
5x60
3x70
3x80
3x95
6x107.5 (maar dan ook echt maar 6)

deadlift
5x10x80

front squat
5x40
5x50
5x60
not today

ab wheel
20x bw
10x bw+10kg

klaar :o
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven