XXL Nutrition

Gesloten =

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Je kan de laatste set natuurlijk standaard 3x5, 3x3, 3x1 gaan doen, dan verdrievoudig je al je volume. Gewoon een cycle proberen en kijken wat het doet. Desnoods de BBB sets iets terugschroeven in volume.
nog eens even aan het teruglezen geweest in mijn log, ik was vorig jaar om deze tijd ook benchen met deze gewichten maar dan wel 3x per week, uiteindelijk kwam ik toen ook niet veel verder, beetje volume erbij kan natuurlijk altijd maar ik hou toch deze variant nog ff aan, aan het eind van deze cycle even kijken of ik wat terug ga in gewicht..

Last van je schouder met benchen...ondanks dat je je schouderbladen goed samentrekt?
Je bovenarmen in je lats drukken...desnoods je rugleuning 1 gaatje lager..decline ter ontlasting van je delts
ff uitvogelen Droop dat zal zeker schelen...

Misschien incline als variant?

wel jammer man :(
uitvoering is wel ok, en de schouder gaat wel goed op het moment, ik mis gewoon nog een beetje kracht, komt wel weer, het hoort er ook een beetje bij toch...vastlopen

Joh, heftig. Maar de pijn is verdwenen? Dacht dat zoiets eigenlijk meer kan genezen.

Is het niet mogelijk om de compenserende spieren/gewrichten met oefeningen, stretches, etc. in optimale conditie te houden, zodat ze de extra stress aankunnen?



Dat zie je toch verkeerd denk ik. Je bent nu de basis aan het leggen met 5x10. Als je meer op kracht gaat trainen, zul je merken dat je daar na een paar weken gains maakt.

Wendler zelf raadt meen ik tegenwoordig blokjes van 6 weken aan, volume-kracht-volume-etc
yup, pijn is verdwenen, gelukkig wel
doe voor dat been nog wel ondersteunende oefeningen, gewoon om soepel te houden, anders wordt alles stijf en stug als die spier niet goed functioneert

eigenlijk moet ik even afwachten hoe het zich gaat ontwikkelen wat betreft de BBB sets tov de 531 sets, als de BBB sets wat zwaarder gaan worden zouden die 531 sets ook weer omhoog moeten gaan.
rommel nog wel even door zo, eventueel met een kleine verlaging.
 
wat is een beetje lp?
 
kort, maar wel krachtig :)
 
Lekker hoor die Sumo....daar maak je toch lekker progressie mee......
nice weer een PR congrats Droop !!
 
kort, maar wel krachtig :)
ik zit momenteel niet in een hypertrofie of krachtfase, maar in een luie fase :D

Lekker hoor die Sumo....daar maak je toch lekker progressie mee......
nice weer een PR congrats Droop !!
thx boss, die sumo blijft lekker vooruit gaan nog, hoop volgende week 180 te doen, de rest van mijn lifts stagneren wel een beetje, maar dl nog niet.
 
Niet slecht zeg, die squat. Ik dacht dat je door je brakke been niet lekker meer kon squatten?
 
bijna easy peasy, squat liep wat beter dan de laatse tijd, en die 5x10 dl was echt wel easy
Niet slecht zeg, die squat. Ik dacht dat je door je brakke been niet lekker meer kon squatten?
squat ging aardig, maar lekker squatten is het niet hoor, allerminst. best wel lastig een brak been
maar ik blijf wel gewoon squatten, en als het nodig is gooi ik er weer gewicht af en ga ik weer opnieuw beginnen met opbouwen, net zo lang tot ik 150 kan squatten :D,
en dan kijk ik weer verder :)
 
bijna easy peasy, squat liep wat beter dan de laatse tijd, en die 5x10 dl was echt wel easy

squat ging aardig, maar lekker squatten is het niet hoor, allerminst. best wel lastig een brak been
maar ik blijf wel gewoon squatten, en als het nodig is gooi ik er weer gewicht af en ga ik weer opnieuw beginnen met opbouwen, net zo lang tot ik 150 kan squatten :D,
en dan kijk ik weer verder :)
Hell yeah :rocker:
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven