AndroidHealthClinic

Gesloten =

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Mooi man. Was dit dan weer een klassieke DL (geen sumo)?
 
training 30-1

deadlift
10x50
5x80
5x100
3x120
5x130
5x150
6x165 rep PR
krijg de laatste 2-3 reps wel moeite met de grip

squat
5x10x72.5

ab wheel
3x10xbw+10kg

klaar :)

Mixed grip?
 
nee, doe altijd overhands deadliften, gaat met low reps en singles nog steeds goed maar als ik nu hoger in reps ga met hoog gewicht wordt het toch wat lastiger, ga wel wat proberen met hookgrip of met straps
 
nee, doe altijd overhands deadliften, gaat met low reps en singles nog steeds goed maar als ik nu hoger in reps ga met hoog gewicht wordt het toch wat lastiger, ga wel wat proberen met hookgrip of met straps

Met sumo vind ik het vrij natuurlijk om mixed grip te doen. Met conventional helemaal niet, dan ga ik zwabberen met de bar.
 
Met sumo vind ik het vrij natuurlijk om mixed grip te doen. Met conventional helemaal niet, dan ga ik zwabberen met de bar.
ik heb mixed grip nooit echt lekker gevonden om te doen,best wel eens mee bezig geweest maar altijd weer mee gestopt en verder gegaan met overhands/hookgrip.
 
training 1-2

bench
10x30
5x40
5x50
3x60
5x65
5x75
5x85

ohp
5x10x40

db row
10x22
10x32
10x37.5
8x37.5

lat pulldown 4x10
facepulls
schouders stretchen

klaar :)
trainen gaat weer erg prettig op het moment, het is allemaal niet veel maar ik ga nog steeds ( langzaam ) vooruit in kracht en size, ik weeg ondertussen weer 86-87 kg met een vp van rond de 15-16%, ik ben eigenlijk niet meer van plan om al te gek te gaan cutten, zodra ik rond de 90 kg zal ik wat actie ondernemen.
 
ik heb mixed grip nooit echt lekker gevonden om te doen,best wel eens mee bezig geweest maar altijd weer mee gestopt en verder gegaan met overhands/hookgrip.
Ik vind het ook niks. Ik heb een tic voor symmetrie :o
 
trainen gaat weer erg prettig op het moment, het is allemaal niet veel maar ik ga nog steeds ( langzaam ) vooruit in kracht en size, ik weeg ondertussen weer 86-87 kg met een vp van rond de 15-16%, ik ben eigenlijk niet meer van plan om al te gek te gaan cutten, zodra ik rond de 90 kg zal ik wat actie ondernemen.
Lekker hoor als er weer vooruitgang in zit.
En alle mechanieken draaien beter als ze in een laagje vet zitten :D
 
Je hebt een sterke grip hoor als je zo'n gewicht met double overhand kunt reppen :eek: Pak je hem dan op de knurling vast of op het gladde stuk van de stang?
 
Goed om te lezen dat trainen prettig gaat, dat is uiteindelijk waar het om draait!
 
Ik vind het ook niks. Ik heb een tic voor symmetrie :o
kan heel nuttig zijn hoor, op onze leeftijd is een tel-tic ook wel handig

Lekker hoor als er weer vooruitgang in zit.
En alle mechanieken draaien beter als ze in een laagje vet zitten :D
zo is het, op naar de 25 % bf :D

Je hebt een sterke grip hoor als je zo'n gewicht met double overhand kunt reppen :eek: Pak je hem dan op de knurling vast of op het gladde stuk van de stang?
pak dan half op de knurling zeg maar, heb nog steeds geen sumo bar met middenknurling
knurling is ook nog redelijk fijn, dus als je zweet klauwtjes krijgt gaat het makkelijk glijden

Goed om te lezen dat trainen prettig gaat, dat is uiteindelijk waar het om draait!
uiteindelijk wel, anders hou je het geen jaren vol om te trainen
 
training 3-2

squat
10x40
5x50
5x65
3x75
5x80
5x95
7x105

deadlift (sumo)
5x10x100
een weinig zeggend VPR

ab wheel
3x11xbw+10kg

klaar :)
verkouden dus weinig lucht
 
BOR en T bar zijn sws al luchthappers
 
C7W2

training 5-2

ohp
10x30
5x35
3x45
3x50
3x60
3x65, laatste rep net aan

bench
5x10x55

bor
10x50
10x60
10x70
5x80
5x85
lucht op

klaar :)
lekker verkouden nog steeds, kracht ging nog wel redelijk maar had wat gebrek aan zuurstof
deze week alleen doen wat nodig is (als het gaat)
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven