MuscleMeat

Drop en testo bij de smaakpolitie

Juriaan

Freaky Bodybuilder
Waardering
0
Volgens de smaakpolitie daalt het testosterone gehalte van de man met 44% als je meer dan 7 gram drop per dag eet.

Lijkt mij onzin, wat denken jullie

Wat is de smaakpolitie ? :)

Glycerine in drop is bijna gelijk aan cortisol, heb je niet veel voor nodig om een catabole werking te krijgen.

ja dat wist ik al, dat t slecht was voor de groei, netzoals klaarkomen

:) Klaarkomen is wel goed, test levels droppen maar even daarna worden ze al snel hersteld. En volgens onderzoek zelfs goed om prostaatkanker tegen te gaan, maar dat is weer een ander onderwerp.

alleen slecht om het net voor de training te doen.....

maar euhm glycerine...komt me ff bekend voor.... zit het in veel andere producten?

ja 30% minder kans op zaakje-failure op latere leeftijd, zodat je als opa nog ff lekker kunt vozen

Klaarkomen SLECHT! Oh Shit.

Als met Test hoog is word ik geil en heb ik vakker coïtus, dus vakker klaarkomen, maar dat is slecht voor mij grooie. SHIT!
Wel geil, maar geen SEX is GOED?

ik ken gasten die serieus dus proberen zo min mogelijk klaar te komen voor hun groei, hun vriendinnen vinden t niet echt geweldig

Ik vind het ver gezocht...heel ver. Ten eerste is het dé cardio die je maar kunt verzinnen :D Combineer het aangename met het onaangename zeg maar :p . Ten 2e zijn er zat prof's die ik andere dingen heb horen zeggen... Arnold bvb had gewoon coïtus...voor de Mr. O. Slecht zeg....

ik heb ook gewoon coïtus, dus jullie kunnen het gerust doen.

ok dan is het goed! :D:D

Van drop naar coïtus, komt dit door de warmte of denken we nou gewoon te veel aan het aangename ? :D

Ericr zei:
:) Klaarkomen is wel goed, test levels droppen maar even daarna worden ze al snel hersteld. En volgens onderzoek zelfs goed om prostaatkanker tegen te gaan, maar dat is weer een ander onderwerp.

Ik had gehoord dat de test-levels na 8 uur dan weer op 'normaal' niveau is...

coïtus? ik had t over klaarkomen niet over coïtus ;)

Terug
Naar boven