XXL Nutrition

drugs tegen gyno?!

Bezoekers in dit topic

Santara

Cool Novice
Lid geworden
5 dec 2011
Berichten
175
Waardering
1
Lengte
1m88
Massa
104kg
Vetpercentage
11%
Hallo buffels!

Heb het al eens eerder voorbij zien komen op het forum dat iemand zijn gyno vermindere na het nemen van drugs.

Zit nu zelf aan de tren en begon beetje gyno te krijgen, nu ben ik gister naar een festival geweest en heb wat xtc genomen en mdma en nu is mijn gyno een heel stuk vermindert en doet veel minder pijn haha.

is hier een verklaring voor?! Vind het echt heel appart haha

gr
 
Je perceptie van gyno misschien.
 
Aas en drugs goed bezig
 
:roflol:

Not sure if srs, niet dat ik niet liever een beetje X drop dan iedere dag die 2 pillen k*tnolva maar dat lijkt me toch wel sterk.
 
Miss was het gewoon wat 'vocht' en geen gyno? Want dat je veel vocht verliest op zo'n dag is wel duidelijk.
 
Opgezette klier??
 
Hallo buffels!

Heb het al eens eerder voorbij zien komen op het forum dat iemand zijn gyno vermindere na het nemen van drugs.

Zit nu zelf aan de tren en begon beetje gyno te krijgen, nu ben ik gister naar een festival geweest en heb wat xtc genomen en mdma en nu is mijn gyno een heel stuk vermindert en doet veel minder pijn haha.

is hier een verklaring voor?! Vind het echt heel appart haha

gr

:roflol:
 
Ik heb gehoord dat als je een overdosis xtc slikt je daarna geen last meer hebt van je gyno.
 
Drink nooit en ga heel af en toe een feestje, een mens moet ook een beetje leven he. Altijd die mensen hier die commentaar hebben overal op zoek een leven

---------- Toegevoegd om 19:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:37 ----------

Haha ja had het wel eens gelezen maar nu zelf meegemaakt en is aanzienlijk vermindert heel appart
 
Xtc verhoogd dopamine, dopamine verlaagt prolactine.de theorie klinkt logisch Of het daadwerkelijk zo is en werkt vraag ik me toch zeer af ...
 
en hoe was intents of emporium?
 
Werkt niet voor oestrogeen gyno, kan ik bevestigen :mad:

---------- Toegevoegd om 22:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:22 ----------

 
Haha emporium geweest wel dik feestje
 
Heb nu toch nog steeds beetje schijfjes achter me tepels en ben nu 1,5 week bezig met nolva 20mg/dag. Word niet meer groter maar ook niet kleiner. Wat vinden jullie doorgaan mer nolva of arimidex oid aanschaffen?
 
Heb nu toch nog steeds beetje schijfjes achter me tepels en ben nu 1,5 week bezig met nolva 20mg/dag. Word niet meer groter maar ook niet kleiner. Wat vinden jullie doorgaan mer nolva of arimidex oid aanschaffen?

Als je doorgaat met kuren en nolva helpt niet (wss omdat je nog on bent) dan kan je femara proberen (wel goed over inlezen).

Als je toch binnenkort off gaat zou ik gwn dat afwachten, nolva blijven doorpakken. Goeie kans dat het sterk krimpt in je pct (tenzij die nog heel ver weg is).
 
Elke week toch weer een verrassing. Eerst aambeienzalf op tepels, dan tandpasta en nu xtc.

---------- Toegevoegd om 18:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:20 ----------

ik heb gehoord dat als je een overdosis xtc slikt je daarna geen last meer hebt van je gyno.

hihi, inderdaad.
 
Als je doorgaat met kuren en nolva helpt niet (wss omdat je nog on bent) dan kan je femara proberen (wel goed over inlezen).

Als je toch binnenkort off gaat zou ik gwn dat afwachten, nolva blijven doorpakken. Goeie kans dat het sterk krimpt in je pct (tenzij die nog heel ver weg is).

Zit nu in week 4 van mijn 8 weken durende kuur, dus moet nog wel even en wil het toch wel laten krimpen nu met het mooie weer etc. Zal me eens wat inlezen over femara thnx bro;)

---------- Toegevoegd om 20:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:27 ----------

Verkiezen jullie trouwens femara boven arimidex? Mijn dealer adviseert ari te nemen en heeft het niet over femara gehad.
 
Ik heb gehoord dat als je een overdosis xtc slikt je daarna geen last meer hebt van je gyno.

:roflol: omdat je met een overdosis waarschijnlijk ook dood bent :p
 
Zit nu in week 4 van mijn 8 weken durende kuur, dus moet nog wel even en wil het toch wel laten krimpen nu met het mooie weer etc. Zal me eens wat inlezen over femara thnx bro;)

---------- Toegevoegd om 20:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:27 ----------


Verkiezen jullie trouwens femara boven arimidex? Mijn dealer adviseert ari te nemen en heeft het niet over femara gehad.

ik zou aromasin (20mg ED) nemen icm nolvadex (20mg ED)

Over de AI varianten kon ik het volgende vinden:
Exemestane (Aromasin) is een steroïd AI type 1, deze schakelt het aromataze enzym permanent uit. Het is een afgeleide van androstenedione. Androstenedione komt natuurlijk in het lichaam voor en wordt in de lever omgezet in testosteron of oestrogeen. Exemestane behoort tot de nieuwere generatie AI's, het heeft relatief weinig effect op cholesterol in tegenstelling tot andere AI's. Tevens verlaagd exemestane je IGF waardes niet, wat wel het geval is met letrozol en anastrozole. Een uitzondering hierop is formestane welke de IGF waarde doet stijgen. Omdat exemestane een steroide AI is met androgene eigenschappen kan het voorkomen dat er minimale krachtwinst, spiergroei en toenamen van mannelijkheid ervaren kan worden. Door metabolisering in de lever ontstaat een bijproduct genaamd 17-hydroxyexemestane. Deze metaboliet heeft door diverse processen een zeer potent anti-oestrogene werking. Studies beweren dat het bij vrouwen tot 85% van all het aanwezige oestrogeen blokt en bij mannen tot 65%, al binnen de eerste 12uur van gebruik. Zodra exemestane volledig verzadigd is in de bloedcirculatie blokkeert het oestrogeen tot wel 98%.
Aan de hand van deze studie (J Steroid Biochem Mol Biol. 2001 Dec;79(1-5):85-91.) heb ik de conclusie kunnen trekken dat exemestane de enige AI is die succesvol naast nolvadex genomen kan worden om oestrogeen afkomstig van een hoge testosteron waarde te reduceren. 25mg exemestane verlaagd SHBG met 20%, estradiol met 65% en een stijging van het vrije testosteron van maar liefst 117% (60% van totaal testosteron).

Anastrozole (Arimadex) is een niet-steroïd AI type 2, deze blokkeert op competitieve wijze het aromataze enzym zodat het geen testosteron kan omzetten naar oestrogeen. Zonder een vorm van AI in een kuur met veel aromatiserende steroïden kun je vervelende bijwerkingen verwachten zoals vocht, vet, gyno etc. Oestrogeen wel nodig om de dichtheid van de androgeen receptor te vergroten, afgifte van GH te verhogen, omzetting van GH tot IGF te verhogen en een stabiele glucose matobolisatie te realiseren. Competitieve aromataze blokkers stoppen en reduceren de productie van oestrogeen niet, maar zorgen ervoor dat het aanwezige oestrogeen geen receptoren kan activeren. Echter zal al dat aanwezige oestrogeen alsnog z'n effecten hebben wanneer er gestopt wordt met het nemen van anastrozole. Op dat moment zul je een overvloed aan oestrogeen hebben waardoor je de bekende rebound gaat ervaren. Anastrozole is hierdoor niet goed voor de cholesterol waardes in het bloed, aangezien oestrogeen uit cholesterol wordt gemaakt. Om onderandere deze redenen nemen veel mensen lievern een SERM om oestrogeen effecten onder controle te houden zonder veel spiergroet tegen te gaan en cholesterol ratios gezonder te houden. Desalniettemin blijft het een feit dat anastrozole tot 95% oestrogeen blokkeerd.

Letrozole (Femara) is een niet-steroid AI type 2, deze blokkeert net als anastrozole op competitieve wijze het aromataze enzym. Het voornaamste verschil is dat letrozole veel potenter is dan anastrozole. Dit is tevens de rede dat de maximale dosis is vastgesteld op 2,5mg. Een hogere dosering is alles behalve nodig ivm te lage oestrogeen waardes en te hoge cholesterol ratio's. Het blokkeerd namelijk voor 98-99% het oestrogeen. Het goede van letrozole is dat het oestrogeen gerelateerde borstweefsel ontwikkeling tegen gaat en zelf laat slinken na enige tijd. Voor alle duidelijkheid, letrozole kan nooit en te nimmer gyno ongedaan maken. Dat is alleen doormiddel van een operatie mogelijk. Gebruik letrozole nooit in je nakuur vanwege het killen van je libido, cholesterol ratio en andere gezonde sterolen (waaronder ook dragers van vitamine A, D, E en K).
 
Mm oke Aromasin had ik niet gehoord, thanks voor je reactie!
 
Back
Naar boven