MuscleMeat

Drugscontrole in een Aussie! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

NotoriousXL

Competitive Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
30 mei 2007
Berichten
2.492
Waardering
96
Gister even naar Impact outdoor geweest, feestje op de rijkerwoerdse plassen in Arnhem. Arnhem staat bekend om het zero tolerance beleid m.b.t. drugscontroles. Eigenlijk absurd, er ligt een boot van 6 miljoen langs de kade waar ze junken voorzien hun nodige porties methadon en bij feesten doen ze moeilijk over recreatief gebruik.

Gister was de drugscontrole bij de ingang nihil, even vluchtig fouilleren en klaar. Maar eenmaal op het terrein was er bijna meer politie binnen dan bezoekers. Het meest trieste waren nog 2 agenten, een vrouw gehuld in een aussie en veel te grote nike air max vergezeld door een collega in een tank top, helemaal onder de tattoo's. Veel bezoekers werden er zonder pardon uitgepikt, handjes achter de rug om vervolgens weer naar binnen gelaten te worden. Verkeerd gezien dus... Ook een aantal die zich helemaal uit hebben moeten kleden, voor het bezit van een tientje wiet. Compleet doorgeslagen dus!
 
uh oke, en je post dit omdat je bent gepakt of wat?
 
en hebben ze ook wat lekkere meiden uitgekleed?
 
.........

Het meest trieste waren nog 2 agenten, een vrouw gehuld in een aussie en veel te grote nike air max vergezeld door een collega in een tank top, helemaal onder de tattoo's.

.........

Viel ze door de mand met haar vermomming toen ze stond te hakken op hardhouse, iets wat totaal niet hoort? :-)
 
die onzin ook altijd, en de harddrugs alcohol word natuurlijk weer in grote getalen verkocht omdat het maatschappelijk geaccepteerd is
 
Haha dat meisje met de veel te grote airmaxen in de Aussie heb ik ookal eens kennis meegemaakt op Dominator. Super opvallend random mensen zoals ik die rustig aan't chillen waren op de grond (het was die dag 30°c) aan het ondervragen, want ze vond het een beetje onlogisch dat wij aan de kant op de grond zaten terwijl iedereen uit hun dak ging.
Waarop dan de vraag kwam "Hey heb je wat gebruikt?" ???
zucht ..
 
beetje triest hoor..
is gewoon het verpesten van het feest.. aangezien ik nog nooit last heb gehad van mensen die onder de drugs zaten.. iedereen is in zn eigen wereld en geniet van de muziek en van het feest!
alleen van mensen die dan teveel zitten te zuipen en dan dom gaan ouwehoeren.. dat is pas irritant en daar moeten ze wat aan doen.
 
beetje triest hoor..
is gewoon het verpesten van het feest.. aangezien ik nog nooit last heb gehad van mensen die onder de drugs zaten.. iedereen is in zn eigen wereld en geniet van de muziek en van het feest!
alleen van mensen die dan teveel zitten te zuipen en dan dom gaan ouwehoeren.. dat is pas irritant en daar moeten ze wat aan doen.

+1

Alcohol maakt mensen vervelend, hangerig en agressief! MDMA maakt mensen opgewekt! Actief en LIEF :D :cool:
 
karma voor deel 2
 
Diep triest.
 
Back
Naar boven