AndroidHealthClinic

Drugsenquete (2 bezoekers)

Drugsenquete

  • Speed

    Stemmen: 124 27,0%
  • Cocaïne

    Stemmen: 158 34,4%
  • Xtc (MDMA)

    Stemmen: 190 41,4%
  • LSD

    Stemmen: 52 11,3%
  • Cannabis

    Stemmen: 256 55,8%
  • GHB, GHL

    Stemmen: 102 22,2%
  • Heroine

    Stemmen: 19 4,1%
  • Crystal Meth

    Stemmen: 10 2,2%
  • Ketamine

    Stemmen: 38 8,3%
  • Paddo's

    Stemmen: 115 25,1%
  • Poppers

    Stemmen: 70 15,3%
  • Crack

    Stemmen: 17 3,7%
  • Geen van deze bovenstaande en daar ben ik trots op!

    Stemmen: 121 26,4%
  • Geen, maar er staat in de toekomst wel iets te gebeuren, ontdekken

    Stemmen: 22 4,8%
  • Drugs die nog niet op deze lijst staat

    Stemmen: 54 11,8%

  • Totaal stemmers
    459

Bezoekers in dit topic

Manny Ribera

Freaky Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
12 jan 2006
Berichten
5.223
Waardering
2
Lengte
1m85
Massa
93kg
Benieuwd wat er populair is/was onder de bb'ers en het percentage van de bb'ers die nog nooit iets geprobeerd heeft.

De poll is anoniem en natuurlijk meerdere antwoorden mogelijk.
 
Laatst bewerkt:
waar is die poll dan?
 
Geduld man :D
 
Geen! Heb geen drugs nodig.
 
XTC = Nr. 1 (hard)drug

Al heb ik nog nooit GHB gebruikt.
 
je bent alcohol vergeten, is volgens mij toch ook een zeer belangrijke drugs voor sommige mensen! :)

ik ben gelukkig met alles gestopt! Nou niet helemaal maar toch ben ik trots. gisteren ben ik gaan stappen met vrienden en op ongeveer 6 uur tijd heb ik 2 biertjes gedronken en 2 watertjes, niet slecht als je weet dat ik vroeger makkelijk aan 20 a 25 biertjes zat op die tijd
 
ik blowde best wel veel ik ben vandaag gestopt ****ing agresief daardoor maar ik heb tot nu toe alleen wiet gebruikt en daar blijft het ook bij
 
Ja kweet het, maar kheb er alcohol eigenlijk bewust niet tussen gegooid. Je kan dat dan opsplitsen uit sterke drank, gewoon wijn , bier ... had daar geen zin in. En er zijn maar enkele uitzonderingen die nog nooit alcohol hebben gedronken vandaar.
 
Speed
Cocaïne
Xtc (MDMA)
LSD
Cannabis
GHB, GHL
Heroine
Poppers

drugs_bunny.jpg
 
wtf zijn hier serieus mensen die heroine gebruiken?
daar kan je toch bijna niet vanaf komen?
 
wtf zijn hier serieus mensen die heroine gebruiken?
daar kan je toch bijna niet vanaf komen?

Pff. het is niet zo dat je na 1x spuiten gelijk totaal tot over je oren verslaafd bent he.
 
Pff. het is niet zo dat je na 1x spuiten gelijk totaal tot over je oren verslaafd bent he.

ik heb gehoord dat als je eenmaal heroine hebt gebruikt je altijd ecto blijft???
wie hier is het levende bewijs?
 
Pff. het is niet zo dat je na 1x spuiten gelijk totaal tot over je oren verslaafd bent he.

een maat van mij heeft een keer gebruikt en toen heeft de hele nacht afkick verschijnselen gehad hij werd helemaal zenuwachtig en begon te trillen en hij werd ****ing aggresief
 
Ik zou er toch zeker alcohol bijzetten, hoor. Is totaal geen reden waarom je dat zou moeten opsplitsen.
 
Gaat het over wat we regelmatig gebruiken? of probeert hebben?

Ben nu van het 1e uitgegaan en heb dus alleen speed + ghb gekozen.
 
Cannabis only op zn tijd
 
een maat van mij heeft een keer gebruikt en toen heeft de hele nacht afkick verschijnselen gehad hij werd helemaal zenuwachtig en begon te trillen en hij werd ****ing aggresief

broodje aap.
Of placebo.
 
Back
Naar boven