XXL Nutrition

Drugsenquete (1 bezoeker)

Drugsenquete

  • Speed

    Stemmen: 124 27,0%
  • Cocaïne

    Stemmen: 158 34,4%
  • Xtc (MDMA)

    Stemmen: 190 41,4%
  • LSD

    Stemmen: 52 11,3%
  • Cannabis

    Stemmen: 256 55,8%
  • GHB, GHL

    Stemmen: 102 22,2%
  • Heroine

    Stemmen: 19 4,1%
  • Crystal Meth

    Stemmen: 10 2,2%
  • Ketamine

    Stemmen: 38 8,3%
  • Paddo's

    Stemmen: 115 25,1%
  • Poppers

    Stemmen: 70 15,3%
  • Crack

    Stemmen: 17 3,7%
  • Geen van deze bovenstaande en daar ben ik trots op!

    Stemmen: 121 26,4%
  • Geen, maar er staat in de toekomst wel iets te gebeuren, ontdekken

    Stemmen: 22 4,8%
  • Drugs die nog niet op deze lijst staat

    Stemmen: 54 11,8%

  • Totaal stemmers
    459

Bezoekers in dit topic

damn...dit topic gaat de kant op van"wie van de bodybuilders slikt wel eens een pilletje?":D

nog ff wachgen tot we op 123 pagina s zitten:roflol:
 
maar als je het zo puur besteld is het volgens mij toch wel anders dan dat je een pilletje met methylone zou hebben, je kent de dosis etc niet.

In combinatie met speed was methylone ideaal, ik krijg dat "heldere" gevoel van MDMA en wilde ook wel dansen en praten, methylone leek ook een goede drug die je thuis kan doen, met MDMA moet ik zo nodig naar buiten gaan en wat vrienden opbellen om het leuk te kunnen vinden

heb gisteren nog een paar benzo's genomen om te kunnen slapen (ben gaan slapen om half 6 smorgens) en word uit mezelf wakker om 9 uur en voelde me uitgeslapen.


Mephedrone is idd wel iets heviger, volgens sommige de kruising tussen mdma en coke, ben benieuwd, zal iets zijn voor alsek in een discotheek zit.


1 tip kerel: stop met ook maar iets drugsgerelateerd op dit en andere fora te posten, je kan je het niet meer permitteren.
 
damn...dit topic gaat de kant op van"wie van de bodybuilders slikt wel eens een pilletje?":D

nog ff wachgen tot we op 123 pagina s zitten:roflol:

dat is de bedoeling ook, vroeger waren hier altijd leuke discussies en ervaringe maar nu leek het gwn een dood topic???

---------- Toegevoegd om 11:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:46 ----------

1 tip kerel: stop met ook maar iets drugsgerelateerd op dit en andere fora te posten, je kan je het niet meer permitteren.
zulke info posten op fora maakt ni uit hoor, tenzij ik ga lopen verkondigen dat ik terug ga deale
 
dat is de bedoeling ook, vroeger waren hier altijd leuke discussies en ervaringe maar nu leek het gwn een dood topic???

---------- Toegevoegd om 11:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:46 ----------


zulke info posten op fora maakt ni uit hoor, tenzij ik ga lopen verkondigen dat ik terug ga deale

ze zullen je nooit pakken op gebruik, maar je mag er zeker van zijn dat er rekening mee wordt gehouden wnnr je effectief over de schreef gaat (produceren en dealen).
 
ze zullen je nooit pakken op gebruik, maar je mag er zeker van zijn dat er rekening mee wordt gehouden wnnr je effectief over de schreef gaat (produceren en dealen).

dat klopt ja maar dat bennek ook van plan nooit meer te doen
 
Ben wel geïnteresseerd in je mephedrone report. Van wat ik gelezen heb zou methylone toch de tofste van de twee moeten zijn.
 
Ja, wil ik ook wel weten.

swim had die groene swirls pillen, daar zat de mephedrone in. Ik denk wel een hoge dosis anders flashte daar ni zo hard van.

maar eens je bijpakt geraak je wel niet meer op die flash van int begin, ge blijft wel gaan, maar niet meer tzelfde. Jammer.

Ogen stonden wel wijder als bij mdma. Toch de laatste keer dat swim ze heeft gebruikt.
 
lol die swim shit gaat geen zak uitmake zene

vant weekend ga ik mephedrone gebruiken, ben benieuwd :D
 
Tuurlijk maakt swim wel uit.
swim heeft gebruikt. ik niet!
 
Tuurlijk maakt swim wel uit.
swim heeft gebruikt. ik niet!
Ja de rechter gaat zeggen "ah het was iemand anders en niet hem" beetje slimmer dan dat zijn ze ook wel:roflol:
 
Het komt erop neer dat ik niet meer gebruik. Ik heb het gewoon over iemand dat ik niet was :D
 
heb toen ik net 14 was tot me 15e ofzo heel veel plezier gehad van pillen en mdma
toen ik bijna 15 was regelmatig coke gedaan, wat ook uitliep op ieder weekend icm veel alcohol

toen nog een tijd gehad van veel ketamine, iedere dag wat.

heb er allemaal veel plezier van gehad, maar gelukkig hoef ik het niet meer. misschien op een enkele uitzondering na.

speed heb ik ook wel eens op, en coke gerookt maar die 2 dingen maar eenmalig omdat het kk slecht is
 
je bent 16 man :eek:

ga met poppen spelen
More-Action-Man-Image2.jpg
 
je bent 16 man :eek:

ga met poppen spelen
More-Action-Man-Image2.jpg

daarom is het toch beter dat ik het al gezien heb, word ik tenminste geen junk later.

nu is mijn verslaving sporten
 
Ja, wil ik ook wel weten.

swim had die groene swirls pillen, daar zat de mephedrone in. Ik denk wel een hoge dosis anders flashte daar ni zo hard van.

maar eens je bijpakt geraak je wel niet meer op die flash van int begin, ge blijft wel gaan, maar niet meer tzelfde. Jammer.

Ogen stonden wel wijder als bij mdma. Toch de laatste keer dat swim ze heeft gebruikt.
wat voor pillen waren dat? gwn te krijgen op straat?
 
Jeps, word gewoon als XTC verkocht natuurlijk.

zelf zou ik toch liever bestellen, mephedrone is het beste gesnoven en das makkelijk als jet in poeder vorm ontvangt
 
Geen idee, hou me der niet meer mee bezig :p
 
Back
Naar boven