MuscleMeat

Drugsenquete (1 bezoeker)

Drugsenquete

  • Speed

    Stemmen: 124 27,0%
  • Cocaïne

    Stemmen: 158 34,4%
  • Xtc (MDMA)

    Stemmen: 190 41,4%
  • LSD

    Stemmen: 52 11,3%
  • Cannabis

    Stemmen: 256 55,8%
  • GHB, GHL

    Stemmen: 102 22,2%
  • Heroine

    Stemmen: 19 4,1%
  • Crystal Meth

    Stemmen: 10 2,2%
  • Ketamine

    Stemmen: 38 8,3%
  • Paddo's

    Stemmen: 115 25,1%
  • Poppers

    Stemmen: 70 15,3%
  • Crack

    Stemmen: 17 3,7%
  • Geen van deze bovenstaande en daar ben ik trots op!

    Stemmen: 121 26,4%
  • Geen, maar er staat in de toekomst wel iets te gebeuren, ontdekken

    Stemmen: 22 4,8%
  • Drugs die nog niet op deze lijst staat

    Stemmen: 54 11,8%

  • Totaal stemmers
    459

Bezoekers in dit topic

btw hieruit blijkt hoe slecht HLN nu wel niet is kwa bronnen.

De beklaagde liep op 21 januari 2009 tegen de lamp in het station van Mechelen waar hij betrapt werd bij de verkoop van 2,3 gram speed. Hij verklaarde dat hij drugs verkocht omdat hij in financiële problemen zat.

en 2,3 gr ? da wist'k ni da'k zoveel had gegeven :D
 
btw hieruit blijkt hoe slecht HLN nu wel niet is kwa bronnen.

De beklaagde liep op 21 januari 2009 tegen de lamp in het station van Mechelen waar hij betrapt werd bij de verkoop van 2,3 gram speed. Hij verklaarde dat hij drugs verkocht omdat hij in financiële problemen zat.

en 2,3 gr ? da wist'k ni da'k zoveel had gegeven :D
HLN? da sta op ne site van de streekkrant

[Link niet meer beschikbaar]

Boete van 5500 euro?:roflol: en naart schijnt ook 630 euro verbeurd verklaard, daar wistek ook nix van.

de streekkrant = FAIL

edit: kzie het al nog andere kranten staat het ook zo??? die kopieren gwn hun artikels van mekaar ofwa?

maar goed ander onderwerp, ben hier al genoeg gediscussierd
 
Vind het toch vreemd dat veel mensen hero geprobeerd hebben.

Hoe waren die ervaringen en hebben diegene geen angst voor verslavings problemen?
 
Hero moet goed zijn, maar te gevaarlijk voor mij. Zou direct verslaafd zijn.
 
btw hieruit blijkt hoe slecht HLN nu wel niet is kwa bronnen.

De beklaagde liep op 21 januari 2009 tegen de lamp in het station van Mechelen waar hij betrapt werd bij de verkoop van 2,3 gram speed. Hij verklaarde dat hij drugs verkocht omdat hij in financiële problemen zat.

en 2,3 gr ? da wist'k ni da'k zoveel had gegeven :D

Dat zal miss incl het zakje zijn geweest die kleine grammen zakjes wegen 0,3 gram toch ;)
 
Vind het toch vreemd dat veel mensen hero geprobeerd hebben.

Hoe waren die ervaringen en hebben diegene geen angst voor verslavings problemen?
nog nooit hero gedaan maar wel andere opiaten (zoals oxycodone) vrij leuk, wil wel eens heroine proberen, heb geen schrik voor verslaving (ik word niet snel verslaafd aan iets vind ik)
 
nog nooit hero gedaan maar wel andere opiaten (zoals oxycodone) vrij leuk, wil wel eens heroine proberen, heb geen schrik voor verslaving (ik word niet snel verslaafd aan iets vind ik)

Omdat het vooral mentale verslaving betreft, hero licht denk ik net wat anders.

Doe mij maar mdma en alchol, is gek zat haha ;)
 
Omdat het vooral mentale verslaving betreft, hero licht denk ik net wat anders.

Doe mij maar mdma en alchol, is gek zat haha ;)

Ja kan wel

Waarom gebruikt hier eigenlijk niemand geen GHB meer? vroeger was dit de dbb drug?
 
Meeste worden ouder en wijzer :D

Tijdje geleden heb ik wel valium van iemand gehad. Maar das legaal dus is neit zo erg hé ^^
 
Meeste worden ouder en wijzer :D

Tijdje geleden heb ik wel valium van iemand gehad. Maar das legaal dus is neit zo erg hé ^^

van benzo's voel ik dus nix eh, tenzij dak der een beetje speed bij pak, vorige week een klein lijntje speed gesnove en dan een slaappilletje dan voelde ik het wel

wel vreemd eigenlijk dat ik er alleen moe van word als ik er speed bij pak.

de eerste keren dat ik benzo's nam voelde ik nix, begon er dan ineens 10 of 20 te pakken en voelde nog nix, daarna een keertje afkick van speed en zo 1 slaappilletje gepakt en baam voelde mij ineens relaxt. zo hebbek ontdekt dat ik er speed bij nodig heb

ik doe mn best om dit topic terug zo actief als vroeger te krijgen, heb er al verbetering in gekregen maar is nog altijd niet zo gezellig hier als vroeger
 
Laatst bewerkt:
Naargelang dit topic:
http://forum.dutchbodybuilding.com/...-drugs-gootsteenontstopper-217274/index7.html

Vraag ik me af waarom die GBL wordt omgezet naar GHB, terwijl de GHB zelf weer omgezet wordt in het lichaam naar GBL. (als ik het goed voorheb, met mijn beperkte kennis hierover)

Is gewone GBL dan niet weg te drinken, of zijn er verder nog andere verschillen tussen beide? (chemisch aspect buiten beschouwing gelaten)
 
GBL word in het lichaam omgezet in GHB maar is erg zuur (beschadigt ook de maag als je het puur drinkt, echter geen probleem als je het verdunt in een drankje), daarom denk ik dat de meeste liever GHB hebben

GHB gaat zich nooit omzetten naar GBL

ook is GBL 2 keer zo sterk als GHB, dus je hebt half de dosis ervan nodig (ik nam zelf altijd 3ml GBL (kan je afmeten met een spuitje van de apotheek)
 
Naargelang dit topic:
http://forum.dutchbodybuilding.com/...-drugs-gootsteenontstopper-217274/index7.html

Vraag ik me af waarom die GBL wordt omgezet naar GHB, terwijl de GHB zelf weer omgezet wordt in het lichaam naar GBL. (als ik het goed voorheb, met mijn beperkte kennis hierover)

Is gewone GBL dan niet weg te drinken, of zijn er verder nog andere verschillen tussen beide? (chemisch aspect buiten beschouwing gelaten)

Volgens mij wordt GBL in je lichaam omgezet naar GHB en niet andersom.

Andere redenen om GBL om te zetten is natuurlijk de lichamelijke schade beperken (gooi eens een druppel gbl op wat plastic en zie het weg smelten). Voor mezelf is een grote reden de dopamine rebound die vele malen heftiger is bij gbl tov ghb. Wat ook meteen het grote nadeel is van gbl en ghb, de rebound is nasty. Ik gebruik echt NOOIT gbl meer, die shit is echt slecht voor je lichaam volgens mij. Heb het eens een aantal dagen erg intensief gebruikt en ik zag er echt vergiftigd uit (crack junk gezicht wat echt weken nodig had om weg te trekken).
 
Ow 'k thx voor de uitleg. :)
 
Volgens mij wordt GBL in je lichaam omgezet naar GHB en niet andersom.

Andere redenen om GBL om te zetten is natuurlijk de lichamelijke schade beperken (gooi eens een druppel gbl op wat plastic en zie het weg smelten). Voor mezelf is een grote reden de dopamine rebound die vele malen heftiger is bij gbl tov ghb. Wat ook meteen het grote nadeel is van gbl en ghb, de rebound is nasty. Ik gebruik echt NOOIT gbl meer, die shit is echt slecht voor je lichaam volgens mij. Heb het eens een aantal dagen erg intensief gebruikt en ik zag er echt vergiftigd uit (crack junk gezicht wat echt weken nodig had om weg te trekken).

heb eigenlijk nog nooit last gehad van die rebound, ging vroeger altijd direct slapen wanneer het uitwerkte, heb gbl toch een paar maanden genomen en merkte geen nadelige effecten

mja mss int vervolg altijd in ghb omzetten dan als die slechte reacties op gbl zo lees
 
Meeste worden ouder en wijzer :D

Tijdje geleden heb ik wel valium van iemand gehad. Maar das legaal dus is neit zo erg hé ^^
Valium is heerlijk. Raad je ook aan om een klein beetje alcohol erbij te drinken. Daar wordt het effect nog beter van, alleen pas op dat je niet teveel neemt, want straks stopt je hart met pompen gezien jouw hart ook een spier is, en de middelen die je neemt hebben een spier verslappende werking.
 
Meeste worden ouder en wijzer :D

Tijdje geleden heb ik wel valium van iemand gehad. Maar das legaal dus is neit zo erg hé ^^


Net als Medieval voel ik ook niet zo heel veel van benzo's. Als ik gestresst ben, word ik er wel relax van maar meer niet. Enkele weken geleden had ik hevige ruzie met moeder. Meteen erna een benzo genomen, het was vreemd om mijn gedachten plots te zien veranderen van heftige frustratie naar complete onverschilligheid.

Die onverschilligheid vind ik wel creepy hoor: de dag voor de diplomauitreiking op school had ik een benzo genomen en mijn slechte resultaat kon me niks schelen. Ik kon er bijna om lachen. Enkele dagen later pas besefte ik dat 6 herexamens niet leuk zijn. :D
 
'k vond het wel leuk. twas diazepam. 'k had er zo'n 3 van genomen en een uurtje later nog 3. Hierna wa jenever gedronken en 'k was wel groggy en fakking tam. Maar twas wel plezant. Van onverschilligheid heb'k niet zoveel last. Is al jaren zo van mn eigen. ( and I blame drugs)
 
ik heb al xanax, klonopin, valium en temesta geprobeerd, maar altijd hetzelfde voel der niets van, de eerste keer dak benzo's had dan pakte ik der elke dag eentje meer tot ik bij meer dan 10 zat en nog altijd geen effect, mja mss moetek die bijhoude voor alsek zwaar gestrest ben :p alcohol hebbek der nog nooit bij gepakt
 
Koopte da eigenlijk ook op 'straat' of kunde da ni bij den dokter krijgen ? :D
 
Back
Naar boven