XXL Nutrition

Drugsenquete (1 bezoeker)

Drugsenquete

  • Speed

    Stemmen: 124 27,0%
  • Cocaïne

    Stemmen: 158 34,4%
  • Xtc (MDMA)

    Stemmen: 190 41,4%
  • LSD

    Stemmen: 52 11,3%
  • Cannabis

    Stemmen: 256 55,8%
  • GHB, GHL

    Stemmen: 102 22,2%
  • Heroine

    Stemmen: 19 4,1%
  • Crystal Meth

    Stemmen: 10 2,2%
  • Ketamine

    Stemmen: 38 8,3%
  • Paddo's

    Stemmen: 115 25,1%
  • Poppers

    Stemmen: 70 15,3%
  • Crack

    Stemmen: 17 3,7%
  • Geen van deze bovenstaande en daar ben ik trots op!

    Stemmen: 121 26,4%
  • Geen, maar er staat in de toekomst wel iets te gebeuren, ontdekken

    Stemmen: 22 4,8%
  • Drugs die nog niet op deze lijst staat

    Stemmen: 54 11,8%

  • Totaal stemmers
    459

Bezoekers in dit topic

Ik heb vanochtend veel koffie gedronken, en ik ben nog steeds klaar wakker:(
 
Kon het gisteren niet laten om nog 1x salvia te doen:

Lag al in bed, toen plots het idee in me opkwam. Gelijk de bong rijkelijk gevuld met 20x extract. De eerste inhalering was gelijk een grote en kon ik in inhouden voor zo'n 15 sec ongeveer. Schoot gelijk naar men hoofd, en tijdsbesef was compleet weg. Voelde alsof ik buiten mijn eigen lichaam trad en alles naar me stond aan te staren. Het tft scherm, de bong ( die ik al eventjes had weg gezet :o), mijn bed,... Dit was een beetje het akelige gedeelte van de trip, waar ik totaal geen besef meer had van wat er juist rond me gebeurde.

Ik had het gevoel dat ik daar behoorlijk lang stond, gewoon niks te doen en wat rond me kijken. Toen ik weer wist waarmee ik bezig was, greep ik weer naar de bong om het laatste nog naar binnen te krijgen. Na 2 inhalering was het binnen, en het vasthouden ging al gelijk een stuk beter. :D

Dan alles veilig weggezet en mijn mp3 speler erbij gepakt en weer het bed ingekropen. Ik herinner me nog dat ik me helemaal kapot was aan het zweten, maar het bedje lag zo lekker. Ik keek naar de wekker er die stond op 00:58, ik sloot men ogen voor wat leek een geweldig lange tijd waar er de gekste kleuren en vormen voorbijflitsen tot ik men ogen weer opende, nog altijd 00:58 op de wekker. ???

Toen nog zo'n 5tal minuten naar muziek geluisterd, tot de mp3- speler wat raar begon te doen. Vervolgens heb ik die weggelegd en ben ik rustig in slaap gevallen.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Mooi. :D

Hou maar rekening met die negatieve tolerantie, want er komt nog een tijd dat ze je uit het niets je ècht vastgrijpt en je als miljarden regeldruppels expandeert tot werkelijk de grenzenloosheid van overal. Groter dan groot.
 
helemaal niets:D en ook nog een trots erop;)
 
Mooi. :D

Hou maar rekening met die negatieve tolerantie, want er komt nog een tijd dat ze je uit het niets je ècht vastgrijpt en je als miljarden regeldruppels expandeert tot werkelijk de grenzenloosheid van overal. Groter dan groot.
Zal je vast nog wel iets frequenter het goedje moeten gebruiken eer je dat niveau bereikt, zeker?
 
Ik heb vanochtend veel koffie gedronken, en ik ben nog steeds klaar wakker:(

[Afbeelding niet meer beschikbaar]:angstig::D


die salvia klinkt mij wel intressant, kan je dat combineren met XTC? anders hebbek zoiezoe een bad trip
 
die salvia klinkt mij wel intressant, kan je dat combineren met XTC? anders hebbek zoiezoe een bad trip

Waarom zou je het nu gelijk weer willen combineren??? Is ook niet echt een party"drug" te noemen als je het mij vraagt.
 
Waarom zou je het nu gelijk weer willen combineren??? Is ook niet echt een party"drug" te noemen als je het mij vraagt.

als ik nuchter een tripmiddel neem word het gegarandeert een bad trip, totale disintresse in hallucinaties en direct in paniek slagen zorgen daar voor. mdma wekt echter de intresse bij mij op in de dingen die je tijdens een trip ervaart waardoor ik ook niet direct panikeer.
 
Het voordeel van Salvia is dat je trip niet lang duurt, dus als het fout gaat ben je er weer snel van af. Kan ook een nadeel zijn als je juist lekker zit te trippen. Maar dat zal wel afhangen van de dosis en het extract dat je neemt.
 
Tegenover LSD, wat wel lang duurt, veel te lang :p

Dan zit je daar, wanneer eindigt dit nu!
 
Dan zit je daar, wanneer eindigt dit nu!
haha ja, dat herken ik

heb al gedacht dat ze dat spul aan gevangene moeten geven inplaats van een gevangenisstraf, ze zullen het wel afleren dan
 
Hoe is LSD dan juist?
 
Tegenover LSD, wat wel lang duurt, veel te lang :p

Dan zit je daar, wanneer eindigt dit nu!

Ride the snake, ride the snake
To the lake, the ancient lake, baby
The snake is long, seven miles
Ride the snake...hes old, and his skin is cold
 
Hoe is LSD dan juist?

Ik heb LSD vorig jaar voor de eerste keer gedaan. We zaten met enkele vrienden op het plein en ne vriend gaf da ineens. Tuurlijk belt da mama niet veel later en begon de LSD trip bij mij thuis. Nog nooit zo ziek geflashd. Ma 7 uur later fzo was da nog altijd bezig en wou'k er toch een einde aan!

Dag erna wou'k da natuurlijk terug gebruiken, maar ze zeiden dat da ni goe is zo snel achter elkaar. Uiteindelijk derna nog 1 keer gedaan en derna niet meer omda niemand da nog durft :o Een kennis is er voor 2 maand in blijven steken en moest naar instelling.
 
Ik heb LSD vorig jaar voor de eerste keer gedaan. We zaten met enkele vrienden op het plein en ne vriend gaf da ineens. Tuurlijk belt da mama niet veel later en begon de LSD trip bij mij thuis. Nog nooit zo ziek geflashd. Ma 7 uur later fzo was da nog altijd bezig en wou'k er toch een einde aan!

Dag erna wou'k da natuurlijk terug gebruiken, maar ze zeiden dat da ni goe is zo snel achter elkaar. Uiteindelijk derna nog 1 keer gedaan en derna niet meer omda niemand da nog durft :o Een kennis is er voor 2 maand in blijven steken en moest naar instelling.

hoe is die der in blijven steken? hoe deet die die 2 maand? en was alles terug normaal na 2 maanden?

das wel gestoord...

---------- Toegevoegd om 07:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:19 ----------

Hoe is LSD dan juist?

Een heel lange trip, als je van trippen houd zou ik het wel een aanrader noemen
 
Komt wel voor dat mensen blijven steken voor enkele tijd. Soms voor de rest van hun leven, soms voor enkele tijd. dunno hoe het gebeurd is. Het was gewoon een 2 maand durende flash. eens het voorbij was, is alles wel goed gekomen en geen andere schade fzo.
 
Komt wel voor dat mensen blijven steken voor enkele tijd. Soms voor de rest van hun leven, soms voor enkele tijd. dunno hoe het gebeurd is. Het was gewoon een 2 maand durende flash. eens het voorbij was, is alles wel goed gekomen en geen andere schade fzo.

heb dat al dikwijls ghoord dat er mensen blijven insteken maar als je dan kijkt naar officiele bronnen enzo opt internet kom je tot conclusie dat het maar zever is. maar als jij zo iemand kent dan moet het wel echt zijn ja...

maar hoe deed die persoon dan als die erin stak? was hij constant aant brabbelle, antwoorde hij niet meer?
 
Als je blijft hangen in een LSD-trip is er vaak al sprake van een psychische stoornis. Ken ook iemand die opgenomen moest worden in een inrichting na het (overmatig) gebruik van LSD maar die persoon was al vrij gestoord voordat hij begon met trippen. Tevens nam hij zijn laatste trip vlak nadat zijn vriendin was weggegaan bij hem. Goed recept voor een mega badtrip.

LSD is wel heftig om te gebruiken maar als je gezond van geest bent kan er weinig gebeuren. Zolang je maar in een goede bui de trip neemt, alle emoties worden versterkt tijdens de trip. Ook de slechte.
 
Back
Naar boven