XXL Nutrition

Drugsenquete (1 bezoeker)

Drugsenquete

  • Speed

    Stemmen: 124 27,0%
  • Cocaïne

    Stemmen: 158 34,4%
  • Xtc (MDMA)

    Stemmen: 190 41,4%
  • LSD

    Stemmen: 52 11,3%
  • Cannabis

    Stemmen: 256 55,8%
  • GHB, GHL

    Stemmen: 102 22,2%
  • Heroine

    Stemmen: 19 4,1%
  • Crystal Meth

    Stemmen: 10 2,2%
  • Ketamine

    Stemmen: 38 8,3%
  • Paddo's

    Stemmen: 115 25,1%
  • Poppers

    Stemmen: 70 15,3%
  • Crack

    Stemmen: 17 3,7%
  • Geen van deze bovenstaande en daar ben ik trots op!

    Stemmen: 121 26,4%
  • Geen, maar er staat in de toekomst wel iets te gebeuren, ontdekken

    Stemmen: 22 4,8%
  • Drugs die nog niet op deze lijst staat

    Stemmen: 54 11,8%

  • Totaal stemmers
    459

Bezoekers in dit topic

al de mensen die ik er al scheef op heb zien gaan? die er hun leven door hebben verpest...

Ik stel mijzelf verantwoordelijk voor de nadelige effecten van drugs, en die effecten krijg ik alleen door misbruik, en is het de schuld van XTC dat ik het misbruik? nee dat is mijn eigen fout. Is het daardoor rommel? Nee
 
heb ik gezegd dat het rommel is? je hebt je miskeken:pik zeg dat je er gewoon beter afblijft. als het goed spul is is het zeker geen rommel!!! in tegendeel tis een goede party drug die elke dag zoveel mensen een zalig feestje bezorgd

maar je weet bijna nooit zeker wat erin zit tenzij je het zelf maakt en iets van chemie afweet, anders kan je je basis producten niet eens controleren.

de effecten op je lichaam daar begin ik niet over, ik heb er gewoon teveel mensen zien aan kapot gaan rondom mij, meer op speed en coke om eerlijk te zijn. maar thoort bijde zelfde group if you know what i mean
 
heb ik gezegd dat het rommel is? ik zeg dat je er gewoon beter afblijft. als het goed spul is is het zeker geen rommel!!! in tegendeel tis een goede party drug die elke dag zoveel mensen een zalig feestje beschouwd.

maar je weet bijna nooit zeker wat erin zit tenzij je het zelf maakt en iets van chemie afweet, anders kan je je basis producten niet eens controleren.

de effecten op je lichaam daar begin ik niet over, ik heb er gewoon teveel mensen zien aan kapot gaan rondom mij, meer op speed en coke om eerlijk te zijn. maar thoort bijde zelfde group if you know what i mean

Ah op die manier, dan trek ik mijn woorden terug:D.

Als je in the scene zit dan zie je wel enorm veel mensen drugs nemen en maar enkele een verslaving krijgen, vergelijkbaar met alcohol dus. De gevolgen van een alcohol verslaving zijn wel een stuk erger dan met drugs, bv de dood tot gevolg...
 
Ah op die manier, dan trek ik mijn woorden terug:D.

Als je in the scene zit dan zie je wel enorm veel mensen drugs nemen en maar enkele een verslaving krijgen, vergelijkbaar met alcohol dus. De gevolgen van een alcohol verslaving zijn wel een stuk erger dan met drugs, bv de dood tot gevolg...

niet erg, moest zelf gaan nakijken wat ik nu zelf had gezegd lol!

ikzelf heb nooit gebruikt maar veel mensen rondom mij wel.

persoonlijk ken ik niemand met alcoholverslaving dus heb niet egt iets om mee te vergelijken. is er zo een groot verschil tussen een xtc verslaafde en een alcoholicus? als je het mij vraagt zijn ze beide even achterlijk, slecht voor hun omgeving en voor de economie van het land (als ze aan de dop zitten tenminste, of stelen schooien)
 
niet erg, moest zelf gaan nakijken wat ik nu zelf had gezegd lol!

ikzelf heb nooit gebruikt maar veel mensen rondom mij wel.

persoonlijk ken ik niemand met alcoholverslaving dus heb niet egt iets om mee te vergelijken. is er zo een groot verschil tussen een xtc verslaafde en een alcoholicus? als je het mij vraagt zijn ze beide even achterlijk, slecht voor hun omgeving en voor de economie van het land (als ze aan de dop zitten tenminste, of stelen schooien)

XTC is een geval apart, dat veroorzaakt hoogtens een weekendverslaving, maar een cokeverslaving is te vergelijken met een alcoholverslaving, en procentueelgezien worden er evenveel mensen aan verslaafd.
 
XTC is een geval apart, dat veroorzaakt hoogtens een weekendverslaving, maar een cokeverslaving is te vergelijken met een alcoholverslaving, en procentueelgezien worden er evenveel mensen aan verslaafd.

dat is idd een feit!

en ik denk dat die gast die zij dat xtc troep is dat hij bedoelde dat het slecht voor je is. het effect op lange termijn, niet het product.
 
dat is idd een feit!

en ik denk dat die gast die zij dat xtc troep is dat hij bedoelde dat het slecht voor je is. het effect op lange termijn, niet het product.

Site met goede info:
http://thedea.org/neurotoxicity.html

Op die site is ook te vinden welke symptonen je kan verwachten door misbruik. onderandere depressie doordat je hersene tijdelijk minder gevoelig worden voor serotonine. Als je je gebruik laag genoeg houd is er geen enkel probleem met XTC.
 
Vandaag mn 3 gram mephedrone toegekomen:banana:, Nog goed op tijd voor laundry:cool:.
 
al de mensen die ik er al scheef op heb zien gaan? die er hun leven door hebben verpest...

---------- Toegevoegd om 22:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:03 ----------



mag ik dat als een compliment beschouwen:d

Persoonlijke ervaring is in geen enkel geval bewijs. Ik weet heus wel dat het redelijk zwaar is voor het lichaam, de enorme hoeveelheid stresshormonen die er bij vrijkomen zijn zwaar voor het hart en de bloedvaten. En bij mensen met aanleg voor psychose kan het daar mede verantwoordelijk voor zijn.

MDMA is niet lichaamlijk verslavend, bij sommige personen kan het wel geestelijk verslavend zijn, maar dat kan werkelijk alles. Krabben, coïtus, gokken, puzzelen, etc etc.
Qua toxiciteit valt het in het niet bij bijvoorbeeld alcohol of paracetamol.
Er zijn in die 30 jaar dat MDMA recreatief gebruikt wordt zijn er relatief gezien een handjevol doden gevallen, waarvan het overgrote gedeelte door de combinatie met andere drugs. Dat tegenover de 3000 mensen die per jaar overleiden door alcohol, of de vele tientallen duizenden door tabak.

Dat betekent uiteraard niet dat je er altijd verantwoord en respectvol mee om moet gaan, ik stoor me alleen aan de onvoorstelbaar hypocriete en ondoordachte mening van de massa.
 
Weet er iemand soms waar ik zo'n spuitje kan halen die tot op 1 ml nauwkeurig meet? Kan je dat gewoon in de supermarkt krijgen?
 
Wat doen jullie eigenlijk wanneer je na een avondje uppers( speed, cocaine, xtc, ...) niet kan slapen en als je echt wilt slapen. Wat pak je dan bijvoorbeeld ?
Pijnstillers ( paracetamol, tramadrol ,... )

Ik heb vroeger depakine genomen wegens manisch depressief en ik sliep hier altijd goed van. Zo zoiets helpen of is dat gevaarlijk ? :D

Werkt die Depakine goed om rustiger van te worden? Heb ik hier ook liggen, maar twijfel eig om het te nemen omdat het eig een middel is tegen epilepsie.. En op de bijsluiter staat er ook dat je lever zwaar beschadigt kan geraken ofzo als hij al deels beschadigt is, wat denk ik goed mogelijk is bij mij door de alcohol.
 
Laatst bewerkt:
Heeft er iemand ervaring met ketamine? Wat zijn de effecten bij een lichte dosis? (Ik heb absoluut geen K-hole ambities).
 
Weet er iemand soms waar ik zo'n spuitje kan halen die tot op 1 ml nauwkeurig meet? Kan je dat gewoon in de supermarkt krijgen?

apotheker
Werkt die Depakine goed om rustiger van te worden? Heb ik hier ook liggen, maar twijfel eig om het te nemen omdat het eig een middel is tegen epilepsie.. En op de bijsluiter staat er ook dat je lever zwaar beschadigt kan geraken ofzo als hij al deels beschadigt is, wat denk ik goed mogelijk is bij mij door de alcohol.

Ik werd er compleet geneutraliseerd van. Niet depressief, maar ook niet die gekende hoogte. Op zich wel een goed middel, alleen zo slaapverwekkend
 
Werkt die Depakine goed om rustiger van te worden? Heb ik hier ook liggen, maar twijfel eig om het te nemen omdat het eig een middel is tegen epilepsie.. En op de bijsluiter staat er ook dat je lever zwaar beschadigt kan geraken ofzo als hij al deels beschadigt is, wat denk ik goed mogelijk is bij mij door de alcohol.

Die werkt alleen tegen bipolaire depressie. Al die antidepressiva en dergelijke zijn klote medicatie ze vlakken je emoties af, tenzij je enorm depri bent blijf er maar van weg.

Op laundry day 2 gram mepehdrone meegenomen en iedere keer met mn vinger wat opgelikt, alleen nam ik iederee keer te weinig en was het niet zo intens als de vorige keer, werkt voor mij iig een stuk beter als ik het snuif. Heb me toch nog geamuseerd op laundry.
Ketamine lijkt trouwens in de mode te zijn, kwam het overal tegen.


Heeft er iemand ervaring met ketamine? Wat zijn de effecten bij een lichte dosis? (Ik heb absoluut geen K-hole ambities).

Nam een keer een klein lijntje op de bus na de return, had daarvoor wel pillen genomen. Op de bus merkte ik niets maar toen ik thuiskwam merkte ik dat ik nogal raar beweeg, was wel prettig gevoel, toen ik naar de klok keek zag ik de wijzers rondtollen, ik zag toen ook overal mist in mijn living:eek:.

Zeker een aanrader.

En corleone drink jij elke dag alcohol ofzo? van elke week te zuipen gaat je lever niet beschadigt raken hoor.
 
Gewoon een buisje GHB nemen bij MDMA, heerlijk tegen de scherpe randjes en het geeft die lekkere 'alles is prima' flow. Op alleen MDMA kan je best nog wel eens beetje introvert worden, maar met beetje G er bij is dat einde verhaal.
 
Gewoon een buisje GHB nemen bij MDMA, heerlijk tegen de scherpe randjes en het geeft die lekkere 'alles is prima' flow. Op alleen MDMA kan je best nog wel eens beetje introvert worden, maar met beetje G er bij is dat einde verhaal.

Ik heb MDMA te zwaar gebruikt (vroeger 2 maal per week altijd 2 dagen achter mekaar) waardoor ik na een tijdje telkens ik MDMA nam zo'n rot gevoel kreeg, niets meer van een high te merkten, enkel een ziek gevoel, dus wat GHB erbij nemen gaat niet helpen, als ik er bv weed op smoor dan word dat gevoel nog erger???.

Maar das mijn eigen schuld, was vroeger wat te enthousiast met pillen (altijd recors willen breken etc), nu omdat die sint janskruid terug je hersenen gevoelig maakt voor serotonine kan ik MDMA mss terug goed laten werken.

Speed werkt wel goed maar die paranoia is mij echt teveel, daarom gebruik ik nu tegenwoordig mephedrone, doet me terug aan de oude tijden denken.
 
Ik zou het toch eens proberen met G. Sowieso moet je G nemen bij elke upper imo, de combo is gewoon ideaal een ook tegen de para van sommige uppers.
 
Ik zou het toch eens proberen met G. Sowieso moet je G nemen bij elke upper imo, de combo is gewoon ideaal een ook tegen de para van sommige uppers.

Ik kan het proberen ja, maar goed op dit moment MDMA vinden is een andere zaak, als ik nog eens uitga schrijf ik een lijstje goede pillen op van pillreports want mcpp ga ik nu wel als de pest vermijden, wat een klotemiddel, heb ik liever pillen waar gewoon niets inzit, kan je tenminste nog gaan zuipen ofzo:rolleyes:.

---------- Toegevoegd om 14:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:12 ----------

Hoe werkt GHB eigenlijk tegen de paranoia van speed? Want benzo's verminderen het wel maar tegelijk word je high ook minder...

(eigenlijk heb ik nog nooit drugs gecombineert behalve een slaappilletje op speed.)
 
Back
Naar boven