AndroidHealthClinic

Drugsenquete (2 bezoekers)

Drugsenquete

  • Speed

    Stemmen: 124 27,0%
  • Cocaïne

    Stemmen: 158 34,4%
  • Xtc (MDMA)

    Stemmen: 190 41,4%
  • LSD

    Stemmen: 52 11,3%
  • Cannabis

    Stemmen: 256 55,8%
  • GHB, GHL

    Stemmen: 102 22,2%
  • Heroine

    Stemmen: 19 4,1%
  • Crystal Meth

    Stemmen: 10 2,2%
  • Ketamine

    Stemmen: 38 8,3%
  • Paddo's

    Stemmen: 115 25,1%
  • Poppers

    Stemmen: 70 15,3%
  • Crack

    Stemmen: 17 3,7%
  • Geen van deze bovenstaande en daar ben ik trots op!

    Stemmen: 121 26,4%
  • Geen, maar er staat in de toekomst wel iets te gebeuren, ontdekken

    Stemmen: 22 4,8%
  • Drugs die nog niet op deze lijst staat

    Stemmen: 54 11,8%

  • Totaal stemmers
    459

Bezoekers in dit topic

Van die negatieve effecten heb ik zelf nog nooit last ghad, problemen met ademhaling? zit je al met een OD volgens mij! Een kleine dosis is meer dan genoeg G voor mij.
 
Ze gelden natuurlijk niet voor iedereen.
 
Ze gelden natuurlijk niet voor iedereen.

Alleen jammer van het probleem met de dosis etc, zo krijgt de beste drug de reputatie als de gevaarlijkste en slechtste drug!
 
Tering hey, vanaaf me eerste keer coke en ga vri hard haha wel gecobineerd met 11,6 Kanon bier en wiet. Nu aan het suiker water daqar ik toch iet wat te hard ga haha
 
Tering hey, vanaaf me eerste keer coke en ga vri hard haha wel gecobineerd met 11,6 Kanon bier en wiet. Nu aan het suiker water daqar ik toch iet wat te hard ga haha

thuis achter je pc met coke? ???

suikerwater... :rolleyes: hoeveel heb je op dan?
 
edit
 
Laatst bewerkt:
Ik ben zo blij dat ik die tijd gehad heb. (meestal was ik twee tot drie dagen wakker van de pep, omdat ik steeds bleef nemen :()
 
Drugs are bad

mmmmkey
 
Laatst bewerkt:
Als ik ga feesten is XTC voor mij de no'1 drug, als ik al aan de XTC zit en ik heb een meid mee dan knal ik en het liefst allebei, er nog wat GHB in.
 
Die werkt alleen tegen bipolaire depressie. Al die antidepressiva en dergelijke zijn klote medicatie ze vlakken je emoties af, tenzij je enorm depri bent blijf er maar van weg.

Op laundry day 2 gram mepehdrone meegenomen en iedere keer met mn vinger wat opgelikt, alleen nam ik iederee keer te weinig en was het niet zo intens als de vorige keer, werkt voor mij iig een stuk beter als ik het snuif. Heb me toch nog geamuseerd op laundry.
Ketamine lijkt trouwens in de mode te zijn, kwam het overal tegen.




Nam een keer een klein lijntje op de bus na de return, had daarvoor wel pillen genomen. Op de bus merkte ik niets maar toen ik thuiskwam merkte ik dat ik nogal raar beweeg, was wel prettig gevoel, toen ik naar de klok keek zag ik de wijzers rondtollen, ik zag toen ook overal mist in mijn living:eek:.

Zeker een aanrader.

En corleone drink jij elke dag alcohol ofzo? van elke week te zuipen gaat je lever niet beschadigt raken hoor.

Ok, thx, tegen angst zal het ook wel niets doen dus zal het maar niet nemen.

Elke week idd, maar wel in redelijk grote hoeveelheden.. Vaak een fles martini op voorhand en dan in de discotheek ook nog wel een hele hoop drankjes, want als m'n drankje uit is haal ik bijna altijd onmiddellijk een ander.. Nu Manny Ribera door een natuurexpert heeft vernomen dat Martini de slechtste drank blijkt te zijn voor de lever ga ik nu ook geen martini meer drinken. (had dat eig al gehoord maar dacht altijd dat het een fabel was) Ik zou in ieder geval wel graag eens weten hoe m'n lever er aan toe is, want die honderden liters martini en andere sterke dranken van de afgelopen jaren zullen m'n lever wss wel geen deugd gedaan hebben. Weet iemand soms een alcoholische drank die niet, minder, of in minimale mate schadelijk is voor de lever?
 
WTF, waar heb je het over? Neem aan dat je doelt op Martini Bianco, wat zou daar verkeerd aan zijn dan? Zoete Vermouth en andere Vermouthsoorten zijn een mengsel van kruiden en planten met als 1 van de belangrijkere ingredienten absinthkruid. Die absinth is echter lang niet zo sterk aanwezig als bij de echte Absinthdrank.

Prefereer zelf de droge Vermouth (Noilly Prat) om een echte Martinicocktail te bouwen in combi met een topgin maar zie niet in waar de schadelijkheid vandaan moet komen buiten de alcohol als je er teveel van consumeert.
 
Ik mis een aantal drugs in deze enquête...:(
 
Ik mis een aantal drugs in deze enquête...:(

crack? crystal meth?:D

---------- Toegevoegd om 18:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:10 ----------

ow..die staan dr al:o
 
crack? crystal meth?:D

---------- Toegevoegd om 18:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:10 ----------

ow..die staan dr al:o

Staan er in hoor. :)

Ik doel op de vele soorten tryptamines, 2C-B en consorten anyone?
 
Ok, thx, tegen angst zal het ook wel niets doen dus zal het maar niet nemen.

Elke week idd, maar wel in redelijk grote hoeveelheden.. Vaak een fles martini op voorhand en dan in de discotheek ook nog wel een hele hoop drankjes, want als m'n drankje uit is haal ik bijna altijd onmiddellijk een ander.. Nu Manny Ribera door een natuurexpert heeft vernomen dat Martini de slechtste drank blijkt te zijn voor de lever ga ik nu ook geen martini meer drinken. (had dat eig al gehoord maar dacht altijd dat het een fabel was) Ik zou in ieder geval wel graag eens weten hoe m'n lever er aan toe is, want die honderden liters martini en andere sterke dranken van de afgelopen jaren zullen m'n lever wss wel geen deugd gedaan hebben. Weet iemand soms een alcoholische drank die niet, minder, of in minimale mate schadelijk is voor de lever?
Jij bent overdreven paranoia man???

---------- Toegevoegd om 15:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:27 ----------

Staan er in hoor. :)

Ik doel op de vele soorten tryptamines, 2C-B en consorten anyone?

Kan je onmogenlijk allemaal in een poll krijgen, zelf heb ik grote intresse in de MDMA analogen (methylone, mephedrone, MDAI, MDMAI, IAP, MDA etc...). Tripmiddelen zeggen mij niet zo veel.

Pihkal en Tihkal zijn een goede samenvatting:
http://www.erowid.org/library/books_online/pihkal/pihkal.shtml
http://www.erowid.org/library/books_online/tihkal/tihkal.shtml

179 in pihkal alleen al, word een lange poll.
 
Heb eens een keertje wat 2CI en 2CC in huis gehad maar nooit echt van getript, wel eens een treshold geprobeerd omdat ik nogal veel schrik had een bad trip te krijgen zoals met LSD. Ik denk dat ik het de volgende keer ga proberen met DMT wat al na 20 minuten uitwerkt, gaat het mis dan is het snel voorbij, en de ervaring zou ook fenomenaal zijn.

MDAI lijkt me ook erg intressant, samen met rilatine zou het een alternatief zijn voor MDMA wat geen hersenschade veroorzaakt.
 
Heb eens een keertje wat 2CI en 2CC in huis gehad maar nooit echt van getript, wel eens een treshold geprobeerd omdat ik nogal veel schrik had een bad trip te krijgen zoals met LSD. Ik denk dat ik het de volgende keer ga proberen met DMT wat al na 20 minuten uitwerkt, gaat het mis dan is het snel voorbij, en de ervaring zou ook fenomenaal zijn.

MDAI lijkt me ook erg intressant, samen met rilatine zou het een alternatief zijn voor MDMA wat geen hersenschade veroorzaakt.

Ik heb veel MDMA gebruikt, maar ben van plan deze drug wat meer achterwege te laten. Afgelopen zomer 1 x xtc gebruikt, ik vind de drug oppervlakkig geworden en heb de dip er niet meer voor over. Het hele serotonine uitputtende verhaal is me gaan tegenstaan. In welke dosering gebruikte je die 2C-X? DMT heb ik nog nooit geprobeerd. Al zal dit niet lang meer duren aangezien ik alleen nog een weegschaaltje nodig heb voor de juiste dosering te wegen. :cool:
 
Ik heb veel MDMA gebruikt, maar ben van plan deze drug wat meer achterwege te laten. Afgelopen zomer 1 x xtc gebruikt, ik vind de drug oppervlakkig geworden en heb de dip er niet meer voor over. Het hele serotonine uitputtende verhaal is me gaan tegenstaan. In welke dosering gebruikte je die 2C-X? DMT heb ik nog nooit geprobeerd. Al zal dit niet lang meer duren aangezien ik alleen nog een weegschaaltje nodig heb voor de juiste dosering te wegen. :cool:
Ik nam vroeger ook wekelijks MDMA, tegen de afkick gebruik ik piracetam, een nootropic die een hele resem heeft aan gezondheidsvoordelen en onderandere ook je hersenen wat efficienter doet werken. Zonder piracetam was het ook niet echt meer te doen, brainzaps de week nadien etc..

Piracetam is wel niet aangeraden bij tripjes, omdat die het effect serieus boost dat je makkelijk in een bad trip kan belanden omdat het ineens zo hevig is.

De doseringen weet ik niet meer das inmiddels al meer dan een jaar geleden, herinner me wel nog al de prachtige kleuren op 2CC, vooral het wolkendek was prachtig. Voor de rest niet echt van getript.
 
Alle tryptamines, Psilocybine, DMT derivaten, 2C'tjes etc doen het altijd goed bij mij, als eveneens mescaline en LSD. M'n geboortes heb ik er al op gehad dus mocht ik nog eens richting de galaxy van identiteitsverlies worden geworpen, dan weet ik hoe te ademen voor echte overgave. Dat zijn de echte velden van entheogene inwijding. Inzichten, visuals en vervormingen zijn leuk, maar transpersoonlijke verlichting rust op een dieper niveau van metafysische overstijging.

Allemaal een doseringskwestie, 30 gram verse paddestoelen is een drempelwaarde vanuit die optiek bekeken. Geld ook voor de rest v/d entheogene psychoactieven. Op regelmatige basis doe je zoiets niet, maar daar is het motief ook niet naar.
 
Back
Naar boven