Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Volg het forum via Google Nieuws
Is een snelle KH-bron, goed voor na de training om het glycogeenniveau weer op peil te brengen of van te voren als het nog ochtend is?Originally posted by Elmar
Ik heb gehoord da dextrose of druivensuiker ook goed is.
Kan iemand me hier meer over vertellen?
Of je bijv 1 eetlepel druivensuiker p/d neemt of dat het niet goed is of juist wel?
Elmar
Originally posted by Esperantisto
Is een snelle KH-bron, goed voor na de training om het glycogeenniveau weer op peil te brengen of van te voren als het nog ochtend is?
Originally posted by Esperantisto
Is een snelle KH-bron, goed voor na de training om het glycogeenniveau weer op peil te brengen of van te voren als het nog ochtend is?
Druivensuiker kreeg ik altijd van mijn moeder mee als ik een moeilijk examen moest maken.. hersenvoedsel zeg maar. Het wordt al in de mondholte via het slijmvlies opgenomen heb ik vernomen...
Gewoon door de shake gooien denk ik.. je lichaam is intelligent genoeg om het te herkennen. Het kan ook in de maag worden opgenomen.. misschien langzamer drinken?Originally posted by Elmar
Moet ik dan 1 eetlepel druivensuiker na de trainein innemen? en niet door een shake gooien ofzo?
Originally posted by Elmar
Moet ik dan 1 eetlepel druivensuiker na de trainein innemen? en niet door een shake gooien ofzo?
Originally posted by Nofinger
als ik het goed heb zeggen ze 1.5 tot 2 gr per kg lichaams gewicht, maar dat vind ik teveel (ik weeg 120kg zou dus ong 180gr of meer moeten nemen )
ik zelf neem dus ook maar ong. 80gr per shake na training en dan vind ik het ook nog zoet zat.
Originally posted by Creator_DTH
Vandaag even bij de DA Drogist geweest in 2 steden. Ze hadden hier alleen Dextro Energy, dat lijkt me zonde van het geld. (Hoeveel pakjes moet je daar wel niet van halen.)
Toen naar de Zonnatura afdeling van de Albert Heyn. Men had hier wel 10 soorten suiker, maar geen druivensuiker. Wel hadden ze 'Schepje Zoet' en dat soort zaken. Ik ben alleen niet zo scheikundig aangelegd dat ik alternatieve benamingen voor druivensuiker kan onderscheiden.
Weet iemand meer?
Originally posted by Geoffke
Ik eet 60g druivensuiker samen met mijn shakeje na de training.
Is trouwens spotgoedkoop die druivesuiker; 50 eurocent voor 1kg dacht ik.