MuscleMeat

Drumbell keert terug

Bezoekers in dit topic

drumbell

Ripped Bodybuilder
Lid geworden
5 nov 2013
Berichten
3.142
Waardering
984
Zoals sommigen van jullie misschien al gemerkt hadden ben ik een tijdje weg geweest. Denk zo'n 4 weken. Bij deze wil ik laten weten niet a la Rich Piana deze aardbol te hebben verlaten :)

Wel 2 andere mensen die dicht bij me stonden hebben dat gedaan. Ik heb geen behoefte er een ellenlang verhaal van te maken maar kort gezegd; 3-4 weken geleden ben ik in een klap mijn moeder en stiefvader kwijtgeraakt. Een en al rollercoaster, woon zelfs nog thuis, en vanaf het moment dat ik het hoorde heb ik niets meer gedaan met wat bb te maken heeft. Dagen van bijna niks eten tot dagen dat ik zowat uit elkaar klapte. Iets met mood, moest mezelf zo nu en dan bij elkaar rapen.

Snel naar vandaag.. BB heeft me altijd blij gemaakt en daardoor voelde ik me goed en een gelukkig persoon, leefde er zowat voor. Het laatste jaar van mijn studie gaat volgende week in en hoe moeilijk het ook gaat zijn wil ik dat wel tot een succes brengen. Als ik bij de pakken neer ga zitten helpt dat niet mee, weet zeker, als ik doorga met wat ik altijd gedaan heb. Bezig zijn met voeding, training, is dat een positieve afleiding. Dan hoop ik dat alles uiteindelijk tot een goed einde komt. De wens een monster te worden is er tenslotte altijd nog :)

Dus Drumbell is vanaf nu weer back on track. Shape is uiteraard achteruit gegaan maar dat boeit me nu even niet. Ga het weer oppakken. Weer steady naar de gym en hard trainen is alvast stap 1. Zal ook weer steeds meer op het forum te vinden zijn. Zie dat ik 34 meldingen heb dus ga eerst maar even wat leeswerk inhalen.
 
Sterkte man en goed dat je de draad weer oppakt!
 
Gecondoleerd
 
Gecondoleerd met je verlies en veel sterkte gewenst.
 
sterkte man! en veel succes met je studie af te maken
 
Gecondoleerd
Goed dat je weer verder gaat...
Succes
 
Ben je nog on eigenlijk? Wat zijn je plannen daar mee?
 
Ben je nog on eigenlijk? Wat zijn je plannen daar mee?
Ik was koud een week bezig met m'n cut, 1x gepinned. Aangezien alles omtrent deze sport in duigen viel ben ik meteen teruggegaan naar 150 Test + HCG wat altijd al meeloopt. Zit daar nu nog steeds op overigens. Binnenkort, weet nog niet wanneer precies, ga ik hem weer 'herstarten'. Off gaan zat sowieso nog niet in de planning, en nu al helemaal niet. De kans dat ik icm deze situatie een emootje word indien off is groter dan ooit.

Edit; daarbij.. wil gewoon doorgaan waar ik mee bezig was. Wat ik al zei; dit alles heeft me altijd gelukkig gemaakt en goed doen voelen. Is het beste medicijn.
 
Heftig man. Gecondoleerd.
 
Heel veel sterkte en gecondoleerd.
 
Sterkte! En succes met je studie en t oppakken van bb...heb zelf ook zo'n dip/depressie gehad na de dood van me pa en heb toen een periodr gehad waar ik alles deed wat niet goed voor me was...als ik nu terugkijk had ik me toen beter op bb kunnen storten...maarjah achteraf ben je altijd slimmer
 
Sterkte! Moedig om je verhaal is te delen, of ie nou lang of kort is.
De draad weer oppakken met het trainen kan een lekkere uitlaatklep zijn. Zet 'm op:)
 
Sterkte bro en GL!
 
Sterkte man. Maar pak wel tijd voor jezelf om alles te verwerken ipv voor je gevoelens.
 
Ken dat gevoel .
Hier eerst echtscheiding en dan de dood van mijn dochter erboven. De wereld op zijn kop. Alles chaos.

Na 6 maanden lukt het terug om "iets" te trainen

Gecondoleerd en zoals enkele zeiden , neem ook tijd voor je gevoelens anders kan het vreselijk mis gaan
 
Back
Naar boven