AndroidHealthClinic

Drycure (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Jamesss

Competitive Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
10 apr 2006
Berichten
2.762
Waardering
31
Lengte
1m78
Massa
40kg
Vetpercentage
> 50%
Ik nomineer Drycure. Een aantal redenen waarom ik denk dat wij Drycure moeten kiezen voor DBB van de maand.

Hij is pas 20 jaar oud en heeft een lichaam dat kwaliteit en hardheid in spieren vertoond wat vaak pas bij 25+'rs gevonden word. Dit in een periode van max 2,5 jaar dat hij traint. Ongeacht zijn gebruik van AAS is dit een zeer goede prestatie. Voor de mensen die regelmatig in de AAS sectie te vinden zijn is Drycure vaak een aanwinst omdat hij in zijn korte AAS carriere veel kennis opgedaan heeft waar ik zelfs soms dankbaar gebruikt van maak. Hij is in wedstrijd voorbereidng in Mei dus daarna mogen we hem niet meer nomineren. Dus dit is onze laatste kans om hem als amateur in de Flex te zetten.
Kijk en oordeel zelf!

Gallerij: Drycure Galerij - Bodybuilding & Fitness Foto 's
 
Laatst bewerkt:
Thanks bro, dit soort dingen waardeer ik. Hoop dat er meer mensen zo over denken, heb er hard voor gewerkt de laatste tijd en ga alleen nog maar harder me best doen!
 
mijn stem heb je!! JA, stats zeggen geen **** als je BB'er bent:)
 
mijn stem heb je ook
 
damn, hij staat er bruut op :thumbs:
 
Hij heeft idd goed fysiek, zeker voor zijn leeftijd!! Daarnaast heeft hij zeker goede kennis op AAS gebied. Bro mijn vote heb je!!!!:rocker:
Maargoed gab dat is geen nieuws ;):woot:

Ik spreek je snel weer @ msn.

Ltzz,

Ahnuld82
 
Hij is zeer zeker bruut!! Maar mij stem gaat deze maand naar Aimee. 1 van deze 2 gaat winnen. De ander krijgt van mij zeker een nominatie volgende maand :)
 
+1

sterk van hem
 
Hele nette fysiek,en zeker een nominatie waard dit.:thumbup:en dat @20jr.oud!!!Heeel netjes.:cool:
 
Zeer goede redenen om deze jongen te verkiezen als bodybuiler van de maand. Mijn stem gaat naar Drycure.
 
Mijn stem krijgt die kleine zeker ook !

:D
 
Geen benen pic is geen stem voor mij............


Bodybuilder van de maand moet zeker benen gepost hebben..........
 
ja, waar blijven die beentjes?
maar wel goeie, steenharde fysiek!!
 
Damm 20 pas? Wat een uberfreak. Ik zou ook graag wat beentjes willen zien, maar zal eens kijken als de poll er is. Petje af in iedergeval :thumbs:
 
Beentjes stonden al in me log, zitten wel strepen op maar ben er nog niet tevreden over. Momenteel heel erg aan het hameren op weinig rust en langzame reps met veel knijpen. Lijkt te werken voor me, achja alles op z`n tijd...

Hoop niet dat het een probleem is dat ik ze hier zet...
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven