XXL Nutrition

DSP Pro-series.... methyl 1-t (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

d10

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
19 mei 2010
Berichten
5
Waardering
0
Lengte
1m96
Massa
90kg
Vetpercentage
11%
hellooo

ik was gisteren met iemand aan het praten over suplementen en hij zei dat vrienden van hem nu bezig waren met methyl 1-testosteron van dsp pro-series.

nu ging ik op internet zoeken maar er staat helemaal niets over dit product....

het is ook verboden hier in nederland maar hij bestelde het ergens in duitsland en die bestelde het bij applied nutriceuticals... en het was de russische variant hiervan :S....

meer weet ik er ook niet over maar zijn vrienden waren er in 6-7 weken 5tot 8kilo van aangekomen...droog....

nu wilde ik eerst "the one" van applied gaan gebruiken...maar deze werd niet meer verkocht dus wilde ik deze van DSP gaan gebruiken...

heeft 1 van jullie hier ervaringen mee of heeft iemand er al ooit van gehoord? of iets van gevonden van op internet.... wat dan ook...???

ik ga het denk ik zowiezo gebruiken en dan houd ik hier in deze topic wel even een logje bij....

maar graag had ik eerst wat informatie ervan als jullie die hadden:)

GR!
 
Hoi Welkom op dit forum!

Je bent 19 en wil Anabolen gaan gebruiken? Lees jezelf dan eerst in over dit onderwerp. Ten eerste ben je veel te jong om nu al aan de anabolen te gaan. Je eigen lichaam produceert bergen testosteron en als je bij 1,96 meter 90 kilo weegt dan kun je nog makkelijk heel veel groeien met goede voeding en training.

En dan nog iets Methyl1 test is een notoire leversloper. Dus die 8 Kg winst van je vrinden is wellicht wel te wijten aan hun opgezwollen levers.....Dat laatst is wellicht wat over the top maar, alle oraal beschikbare AAS zijn in principe bijzonder ongezond. Om over de bijwerkingen nog maar te zwijgen. Ik lees ook niets in je verhaal over PCT en je mag er dan ook vanuit gaan dat je vrinden die 8 Kg weer snel kwijt zullen zijn.

Dat in combinatie met de hoeveelheid posts je tot nu toe geplaatst heb, dan kan ik mij nauwelijks voorstellen dat je ook maar de ballen weet van wat je van plan bent jezelf aan te doen.

Lees de stickies over deze onderwerpen en dan kun je begrijpen dat niemand je hier zal helpen met je zoektocht naar een vroegtijdige levensbeëindiging.

Ik ben 46 jaar en zou dus gezien mijn leeftijd best wel willen kuren MAAR, Ik ben nog te dik, Ik ben nog niet op de top van mijn potentiële groei, en aan het gebruik van AAS zitten concequenties waadoor zelfs ik de aankoopbevestiging voor AAS gebruik nog niet heb kunnen vinden.

Blijf hard trainen, clean bulken, en dan zul je echt nog genoeg Kg kunnen pakken.

Succes en wijsheid
GdV42
 
Back
Naar boven