AndroidHealthClinic

Dubbelcheck bloedwaarden (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Weet je je test en oestrogeen waarden ook of had je die niet mee laten nemen?
Dit vraag ik omdat het gebruik van aas/as de reden was van je bloedonderzoek en dus je resultaten van je onderzoek hieruit voortgekomen zijn.

Nee heb ik niet laten testen, blast/cruise nu al een tijdje en ben voorlopig niet van plan off te gaan. Enige wat ik daarmee bevestigd krijg is of mn gear echt is. Oestrogeen heb ik onder controle.
 
Ik vind ldl/hdl nog steeds op de grens. Als je nu gaat blasten heb je grote kans dat het snel buiten range is.
Je waarden zijn nu net binnen de grens. Het lijkt mij verstandig om de cruise langer door te trekken zodat de bloedwaarden een langere tijd binnen de range zijn en het lichaam kan " herstellen". Direct gaan blasten wanneer de bloedwaarden net binnen de range vallen slaat eigenlijk nergens op. Ik hoop dat het duidelijk is wat ik bedoel.

Ik snap jullie, hier twijfelde ik zelf ook aan. Aan de ene kant is het goed om langere tijd binnen de range te blijven, aan de andere kant kom ik ook tijdens een heftige blast met tren/deca/bold maar net buiten de range met mn HDL, en is mn LDL zelfs niet buiten de range geweest. Verwacht op primo/npp dan ook geen heftige waarden.

Hoelang zouden jullie er nog aan vast plakken?
 
Heyy Tattoo Bro, hoe gaat het herstel van je gyno operatie ?
Ja top, begin toch wel wat last gehad, maar na 3 weken gewoon weer volgas gegaan qua trainen 👌🏻
 
Ik snap jullie, hier twijfelde ik zelf ook aan. Aan de ene kant is het goed om langere tijd binnen de range te blijven, aan de andere kant kom ik ook tijdens een heftige blast met tren/deca/bold maar net buiten de range met mn HDL, en is mn LDL zelfs niet buiten de range geweest. Verwacht op primo/npp dan ook geen heftige waarden.

Hoelang zouden jullie er nog aan vast plakken?
Week of 6-8 en dan chol meten
eerlijk gezegd heb ikzelf altijd week of 16 er tussen gelaten totaal.

edit: wat is je cruisedosis ?
herstel van + 300mg ew duurt langer natuurlijk
 
Laatst bewerkt:
Nee heb ik niet laten testen, blast/cruise nu al een tijdje en ben voorlopig niet van plan off te gaan. Enige wat ik daarmee bevestigd krijg is of mn gear echt is. Oestrogeen heb ik onder controle.
Ik zou dat altijd wel mee pakken en toch wel goed om te weten of je gear echt is. Stel het is zwaar onder gedoseerd dan ben je jezelf aan het castreren bv.
Denk dat het wel cruciaal is om te weten welke bloedwaarden je krijgt met welke dosering met wat je gebruikt en dit te monitoren.
Dan weet je ook of je aan het cruisen bent of gewoon in een kuur zit etc. etc.
 
Week of 6-8 en dan chol meten
eerlijk gezegd heb ikzelf altijd week of 16 er tussen gelaten totaal.

edit: wat is je cruisedosis ?
herstel van + 300mg ew duurt langer natuurlijk

Zal er een week of 6 aan vast plakken. Cruisedosis is 250.
 
Ik zou dat altijd wel mee pakken en toch wel goed om te weten of je gear echt is. Stel het is zwaar onder gedoseerd dan ben je jezelf aan het castreren bv.
Denk dat het wel cruciaal is om te weten welke bloedwaarden je krijgt met welke dosering met wat je gebruikt en dit te monitoren.
Dan weet je ook of je aan het cruisen bent of gewoon in een kuur zit etc. etc.

Mijn test + gh komen uit de apotheek, dus geen twijfels over echt of nep.
 
Ik snap jullie, hier twijfelde ik zelf ook aan. Aan de ene kant is het goed om langere tijd binnen de range te blijven, aan de andere kant kom ik ook tijdens een heftige blast met tren/deca/bold maar net buiten de range met mn HDL, en is mn LDL zelfs niet buiten de range geweest. Verwacht op primo/npp dan ook geen heftige waarden.

Hoelang zouden jullie er nog aan vast plakken?
3 maanden met goede waarden rondlopen is wel zo verantwoord, maar ik begrijp ook wel dat je weer wilt blasten. Ik geloof dat vntil ook aardig lang cruised.
 
250 is gewoon een kuur ik zou wat lager gaan zitten die komende 6 weken denkt dat dat beter uit gaat pakken (bloedwaarden) voor je ook voor je blast strakjes.
 
250 is gewoon een kuur ik zou wat lager gaan zitten die komende 6 weken denkt dat dat beter uit gaat pakken (bloedwaarden) voor je ook voor je blast strakjes.
Klopt, een cruise is ook gewoon een kuur, 250 is de gangbare dosis. Een cruise is geen trt he? Word nog wel eens met elkaar verward ;)
 
3 maanden met goede waarden rondlopen is wel zo verantwoord, maar ik begrijp ook wel dat je weer wilt blasten. Ik geloof dat vntil ook aardig lang cruised.
vntl , benieuwd naar je input 💪🏻
 
Klopt, een cruise is ook gewoon een kuur, 250 is de gangbare dosis. Een cruise is geen trt he? Word nog wel eens met elkaar verward ;)
I know. Uit ervaring weet ik dat je waarden er wel beter op zouden worden en dat is wat je wilt. Verschil zou dan ook meer te merken zijn.
 
I know. Uit ervaring weet ik dat je waarden er wel beter op zouden worden en dat is wat je wilt. Verschil zou dan ook meer te merken zijn.
Als mn waarden volledig fucked waren geweest na mn laatste zware blast had ik daar zeker over nagedacht, maar dat waren ze niet. Lichtelijk verstoord met LDL zelfs nog binnen de range. Dus nu langzaam een tijdje in de range houden is voor mij goed genoeg.
 
Back
Naar boven