AndroidHealthClinic

dubieus en kortzichtig !

Bezoekers in dit topic

Doet imago geen goed idd, maar het verhaal bevat wel enkele waarheden...
 
Onzin dat je voor enkele honderden guldens een strandtorso koopt. Hoe je het ook wend of keert van 1 cycle ga je niet van mies tot beachboy. Maar wat eerder aangegeven werd, nu zullen behoorlijk wat BrEeZaH boys denken ''hmmmmm ff kuurtje pakken''. Dat dit artikel maar NOOIT op Superdudes gepubliceerd mag worden :D
 
Juriaan zei:
Onzin dat je voor enkele honderden guldens een strandtorso koopt. Hoe je het ook wend of keert van 1 cycle ga je niet van mies tot beachboy. Maar wat eerder aangegeven werd, nu zullen behoorlijk wat BrEeZaH boys denken ''hmmmmm ff kuurtje pakken''. Dat dit artikel maar NOOIT op Superdudes gepubliceerd mag worden :D

ik liet een maat van me wat lijpe foto's zien van gasten die syntol hadden gebruikt en echt, hij vroeg meteen of ik er ook voor hem aan kon komen! want als hij een beetje deed spuiten dan zou t wel mooi worden denkt hij. dat terwijl hij niet eens traind.
dus idd niet op superdudes haha
 
bijna al mijn vrienden die niet fitnessen denken dat. na een kuurtje ben ik net zoals jou Erwin. Ik laat ze lekker denken en als ze willen proberen ze het maar. Iedereen die er niets vanaf weet denkt dat, na 1 kuurtje ben je kei breed! ze vergeten dat je jaren keihard moet trainen en eten.
 
Gaar...

Kenjie zei:
Op school drukte hij zich op de gang, tussen twee lessen door, net zo vaak op als de bel dat toeliet.

:rolleyes:

"We zaten elkaar op te fokken: we moeten groeien, wie regelt er iets?''

Iets? Een flesje BrEEzaH?

In zijn boek Education of a Bodybuilder vertelt hij over zijn extreme trainingsessies: 'We rolden soms over de grond en probeerden de pijn weg te masseren. Het was voor het eerst dat ik merkte dat pijn een weldaad kon zijn. We werden er sterker door. We overschreden de pijngrens en zagen de pijn positief, als een teken van ontwikkeling.'

OMG! :bows:

[/QUOTE]
 
Kenjie zei:
Op school drukte hij zich op de gang, tussen twee lessen door, net zo vaak op als de bel dat toeliet..

Ik heb respect voor dirk, op het moment dat meeste pubers zich gaan aftrekken op de school-wc, gaat doet dirk aan opdrukken.
 
Ach het is de waarheid...
 
koetje zei:
machtig

ik zet vandaag ook de spuit erin
ik zie de ervoor en na fotos gaarne tegemoet koetje:thumbs:
 
Back
Naar boven