XXL Nutrition

Dubstep

Bezoekers in dit topic

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=c2TBsnZ09Uc

---------- Post toegevoegd Sat 22 Oct 2011 om 21:33 ----------

Nog meer mensen die naar downton gaan

19/11/2011. De derde editie van Downtown Dubstep is een feit. Deze gaat plaats vinden op de Kruiskade, aka Off_Corso! Deze locatie past perfect bij de sfeer die ik wil neer zetten. De vaste DD crew zal er zijn, vergezeld door niemand minder dan het duo 16Bit! De entree is 12,50 in de voorverkoop en 14.99 euro aan de deur. Mijn advies is om de kaarten van tevoren te kopen, aangezien er de vorige keer mensen niet meer in konden wegens grote drukte. Binnenkort komt de kaartverkoop online!

deze editie is er ook een secret area! Deze gaat gevuld worden door een crew DJs die de hele tent gaan afbreken. Dus mocht je de dubstep even zat zijn, dan kan je daar terecht om je frustraties kwijt te kunnen. Er is een bar, dus je kan zelfs blijven hangen!

De Line-up is als volgt:

23:00 – 06:00 – Secret Area – Hoekselijn (DnB, Jungle, etc)

24:00 – 01:00 – The Usual Unusual ft MC Metronoom & MC Itchy (Hoekselijn. dubstep set)
01:00 – 02:00 – Gomes (Oi! Recordings)
02:00 – 04:00 – 16Bit (MTA)
04:00 – 06:00 – Nitwits ‘N Misfits

---------- Post toegevoegd Sat 22 Oct 2011 om 21:41 ----------

http://www.youtube.com/watch?v=nhsp25ajRFU
 
Ziet er wel vet uit, al is rotterdam wel een eindje weg voor me... (uit almere)

6 uur sochtends met de trein terug kan wel, als ik dat al red dan :o
 
Ziet er wel vet uit, al is rotterdam wel een eindje weg voor me... (uit almere)

6 uur sochtends met de trein terug kan wel, als ik dat al red dan :o

Dat is idd eindje weg oefff.
16 bit wordt wel heel hard.
Hoop alleen dat het geluid beter is als een paar jaar terug, maar dat zal wel.

Tot 6 uur is wel lang. Maar de meeste gebruiken daar wel stimuleren de middele voor :P.
Een workout booster werkt trouwens ook prima.
 
Dat is idd eindje weg oefff.
16 bit wordt wel heel hard.
Hoop alleen dat het geluid beter is als een paar jaar terug, maar dat zal wel.

Tot 6 uur is wel lang. Maar de meeste gebruiken daar wel stimuleren de middele voor :P.
Een workout booster werkt trouwens ook prima.

Liefhebber zijn van de muziek kan ook toch :D

Eerste dubstep feestje weet ik nog goed... begon om 22.00, duurde tot 03:00, idd PWO genomen, en daar natuurlijk flink blowen :o heb t wel tot 3 uur vol gehouden, maar vind t dan wel jammer dat je er zo weinig van mee krijgt....

en dat ik de volgende dag om 06:00 moest beginnen ;)

Volgende dubstep feesten houd ik t gewoon bij een PWO en wat drank, wil liever de muziek lekker meekrijgen en er wat van herinneren :D

IIG 4 november MOSH in A'dam met 2 vrienden en een vriendin, kunnen bij iemand tukken in amsterdam, das dan wel chill.

Feest klinkt wel vet, alleen ff kijken hoelaat de vroegste trein gaat ;)
 
Liefhebber zijn van de muziek kan ook toch :D

Eerste dubstep feestje weet ik nog goed... begon om 22.00, duurde tot 03:00, idd PWO genomen, en daar natuurlijk flink blowen :o heb t wel tot 3 uur vol gehouden, maar vind t dan wel jammer dat je er zo weinig van mee krijgt....

en dat ik de volgende dag om 06:00 moest beginnen ;)

Volgende dubstep feesten houd ik t gewoon bij een PWO en wat drank, wil liever de muziek lekker meekrijgen en er wat van herinneren :D

IIG 4 november MOSH in A'dam met 2 vrienden en een vriendin, kunnen bij iemand tukken in amsterdam, das dan wel chill.

Feest klinkt wel vet, alleen ff kijken hoelaat de vroegste trein gaat ;)
check ook filth en 50 hurtz, echt chille line ups voort geld.
 
Nog mensen die naar de westeruni gaan volgende week vrijdag?
 
Back
Naar boven