AndroidHealthClinic

Dubstep (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Om Zomboy zou ik niet rauwen. Bagger herrie.

2 maten van mij waren er na toe. Maar die vonden het ****ing gaar. Was net een 16 jarig feest zeide ze.
naja misschien draait hij wel lekker, en heb m nog nooit gehoord. je hebt shit producers die goed draaien en ook andersom.

begint idd steeds meer een 16 jarig feest te worden idd ,ben zelf ook pas 16 maar ik vind de sfeer wel beter als er oudere mensen zijn. eerste 50 hurtz waar ik heen ging was nog in de kleine zaal, en wat oudere mensen en de sfeer was ook beter. nu word het publiek steeds saaier, en de locatie is ook steeds hetzelfde dus ik denk dat dit mijn laatste x was.
 
Moshe op deep is vrij debiel idd. Helaas vinden dan veel leeftijfsgenoten van jouw leuk:D.
 
Moshe op deep is vrij debiel idd. Helaas vinden dan veel leeftijfsgenoten van jouw leuk:D.
idd, een van de redenen dat ik ook liever wat ouder volk heb op dit soort feestjes. gasten komen alleen voor de hype, om stoer te doen, of om chicks te hosselen
 
idd, een van de redenen dat ik ook liever wat ouder volk heb op dit soort feestjes. gasten komen alleen voor de hype, om stoer te doen, of om chicks te hosselen

dat is de hele rede dat ik uitga.. dancen en muziek kan ik ook thuis met vrienden doen en ikzelf ben men eigen beste DJ draai alleen wat ik leuk vind dus betere DJ's kan je niet vinden :P
 
repost misschien...maar wel de moeite waard vind ik:

 
Wel een lekker mixie
 
Hoor graag Techno, iets later kwam de elektro scene van het eerst wat minder maar toch ook goed beginnen vinden, toen kwam dan Minimal vond ik direkt goed die muziek was dieper en scheven geluidjes meer chill voor thuis , om op uit te gaan liever iets meer bass.
Nu dupstep vind er weinig aan.

+1, ik vind het maar ranzig muziek voor een ranzig volkje.
 
+1, ik vind het maar ranzig muziek voor een ranzig volkje.

Bedankt voor het compliment.

De meeste mensen kennen alleen dubsteo van de radio. Dat klinkt idd vaak van geen meter.
Maar je hebt ook dubstep wat rustig is met alleen maar zware klappe bass.

maarja iedereen zijn smaak.
 
dat is de hele rede dat ik uitga.. dancen en muziek kan ik ook thuis met vrienden doen en ikzelf ben men eigen beste DJ draai alleen wat ik leuk vind dus betere DJ's kan je niet vinden :P
als dj draai je zelf wss minder goed, en het de sfeer en speakers zijn meestal beter op feesten, en je hoort soms ook nummers die je totaal niet kent, maar goed.
repost misschien...maar wel de moeite waard vind ik:

salad maakt echt dikke compilaties!

OT
http://www.youtube.com/watch?v=SYnLOImt4hk
ziet er goed uit :) alleen jammer helemaal in eindhoven :(
 
fuark, subway xl gaat t m niet worden :(

naja tijdens 5 days off zijn er nog hele leuke optredens in de buurt.
 
Pfff die remix is echt slecht ...
 
Back
Naar boven