AndroidHealthClinic

Dubstep (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Wie kan mij helpen aan wat goeie dubstep mixen/mixtapes etc voor in de auto? Als het kan met downloadlink, danku bradders (L)
 
haha ja :D vriend van me bracht me er juist van op de hoogte, zo direct tickets bestellen.

dbb meet?

Zou er graag naar toe willen. Valt alleen te gelijk met koningedag. Al hoewel ik daar weinig waarde aanhecht.
 
brugge... moeilijk ver voor mij :( dat feel :sad:
 
Ik vind het echt vette muziek, traint lekker en mijn subs vinden het heerlijk. Maar op een feest staan? dat moeten jullie me toch eens uitleggen hoe dat er aan toe gaat.
 
RESIST :) daar wil ik dit jaar dan eindelijk een keer naar toe. zat de vorige keer te dicht op mijn wedstrijd :sad:
 
Ik vind het echt vette muziek, traint lekker en mijn subs vinden het heerlijk. Maar op een feest staan? dat moeten jullie me toch eens uitleggen hoe dat er aan toe gaat.

Een hoog drugs gehalte. Over het algemeen staan er weinig stil.
En er komt wel een bepaald type publiek op.
 
Een hoog drugs gehalte. Over het algemeen staan er weinig stil.
En er komt wel een bepaald type publiek op.

junks


:D


:jk:


:kiss:
 
Ik vind het echt vette muziek, traint lekker en mijn subs vinden het heerlijk. Maar op een feest staan? dat moeten jullie me toch eens uitleggen hoe dat er aan toe gaat.
Lekker chill spacen met een joint tussen je tanden :D
 
Lekker chill spacen met een joint tussen je tanden :D

Haha al jullie belgen blowen altijd op feeste.

Snap srs niet hoe je dat volhoudt tot 6 uur 's ochtends.

Wordt ook best para als ik stoned ben. Gevoel dat mensen me steeds aankijken enz.

---------- Post toegevoegd 8 April 2013 om 16:45 ----------

junks


:D


:jk:


:kiss:

Pep junk

Peptopro
 
Back
Naar boven