Fitness Seller

DuckLog - Training&AAS (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

TheDuck

Duck it HARD
Elite Member
Lid geworden
11 dec 2019
Berichten
1.008
Waardering
1.916
Lengte
1m75
Massa
86kg
Vetpercentage
12%
Hi all,

Een nieuwe periode komt er aan, en dat betekend dat ik in de ochtenden wat extra tijd ga hebben. Eens zien of ik in een 6 weken ultiem kan knallen op een korte cut blast.


Kuur schema

125mg test-e e3d
200mg tren-e e3d
5iu hgh ed ( doe ik nu +/- 3 maand )
500iu hcg e3d
50mg T3 ed

Trainingsschema

Maandag ochtend:
  • Back Squat
  • Leg press
  • Romanian Deadlift
Maandag avond:
  • Glute-ham raise
  • Knee extension
  • Hip thrust
  • Seates calf raise
Dinsdag ochtend:
  • Barbell bench press
  • Incline dumbell bench press
  • Dip (met extra gewicht op de riem)
Dinsdag avond:
  • High Cable Pec Fly
  • Pec dec
  • Decline Dumbbell Triceps Extension
  • Overhead Dumbbell Triceps Extension
Donderdag ochtend:
  • Weighted Pull-Up
  • Chest Supported Row
  • 30-Degree Lat-Pull Down
Donderdag avond:
  • Straight Arm Press Down
  • Low Cable Decline Pull Over
  • Incline Bench Corkscrew Curl
  • EZ-Bar Preacher Curl
Vrijdag ochtend:
  • Military press
  • Arnold press
  • Dumbell shrug
Vrijdag avond:
  • Face pull
  • Lean-Away Lateral Raise
  • Side Lying External Rotation
  • Reverse Crunch
  • Farmer's Carry


Elke training start met 15 min crosstrainer. Woensdag en zaterdag traplopen voor 15 min en 30 min crosstrainer.





Start maandag, open dan zowel training als kuur log.

Stats nu:
89.2kg, 14%BF. Wil terug naar 8-10%BF. Voeding post ik later, werk ik vandaag nog verder uit om de puntjes op de i te zetten.
 
Laatst bewerkt:
kan je niet beter korte esters zetten?
 
kan je niet beter korte esters zetten?
Niet eerder gedaan, tot nu toe prima resultaten op lange esters... Gezien 6 weken kort is snap ik je punt, wellicht toch heroverwegen. Wat vinden anderen?
 
Doe ff een vooraf foto :thumb:
 
Niet eerder gedaan, tot nu toe prima resultaten op lange esters... Gezien 6 weken kort is snap ik je punt, wellicht toch heroverwegen. Wat vinden anderen?
Korte esters voor een korte kuur......
 
Je was er 100% van overtuigd dat je het bij een kuur zou houden, toch? ;)
 
Weer vrijgezel dus :)
Nah, was het maar zo iets simpels ;)

Back on topic: Iemand op of aanmerkingen op trainingsschema? 2x per dag, 4 dagen per week?
 
Nah, was het maar zo iets simpels ;)

Back on topic: Iemand op of aanmerkingen op trainingsschema? 2x per dag, 4 dagen per week?
Onnodig veel lijkt mij, die trainingen kun je ook makkelijk op 1 dag ipv 2x per dag doen :)
 
Onnodig veel lijkt mij, die trainingen kun je ook makkelijk op 1 dag ipv 2x per dag doen :)
Dat klopt, maar het idee is juist om die test piek van de training 2x te gebruiken op een dag. Na 40-60 minuten daalt je test level van de training... Het is een try-out en kan het me tijdelijk veroorloven qua tijd, ben dus benieuwd!
 
Telt toch niet als je kuurt?
Denk je? Wat is dan de reden dat de top dit wel blijft doen? Oprechte interesse, niet sarcastisch bedoeld.

Nogmaals, het blijft proberen.. Wil m’n lichaam weer een flinke shock geven om op die manier hopelijk weer een flinke groei er uit te trekken. Persoonlijk erg tevreden met de behaalde resultaten dusver, alleen zit er nog veel meer in!

Zeer benieuwd ook hoe de hgh uit gaat werken, moet zeggen dat ik nogal afzie van de sides daarvan (tintelingen, ed) en dus hangt het wel een beetje er vanaf hoe de resultaten gaan zijn of ik dit door blijf zetten of niet. Doel is toch wel om wat meer lijnen en details te gaan zien.
 
Vooral voordelig om zo vaker per week een spiergroep frisser aan te kunnen pakken. Bijvoorbeeld schouders of triceps zit weinig fut in direct na borst compounds, maar met een goede rustpauze kun je die spiergroepen weer een stuk effectiever doen. Zonde als die spieren daardoor anders altijd verwaarloosd worden.

En natuurlijk lange zware sessies opsplitsen omdat je bruut sterk bent en wel even nodig hebt voor 4-6 sets bench dichtbij failure.
 
why 50mcg t3?
 
why 50mcg t3?
Ter compensatie van verlaagde t3 door de hgh & met oog op vet verliezen wat in deze kuur het doel is. Om niet te veel / geen massa in te leveren tijdens deze cut.
 
Ter compensatie van verlaagde t3 door de hgh & met oog op vet verliezen wat in deze kuur het doel is. Om niet te veel / geen massa in te leveren tijdens deze cut.
Doe je blast/cruise?
 
Back
Naar boven