AndroidHealthClinic

DuckLog - Training&AAS (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Waar kan ik die foto's vinden?
Stonden in laatst genomen foto topic, maar verwijder ze altijd na tijdje ivm herkenning tattoo’s. Ik had je anders een pm gestuurd, maar dat kan blijkbaar niet meer.....
 
Stonden in laatst genomen foto topic, maar verwijder ze altijd na tijdje ivm herkenning tattoo’s. Ik had je anders een pm gestuurd, maar dat kan blijkbaar niet meer.....
Heb ik ook gemist. Hoopte nog op fullbody met progressie :thumb:
 
Schouder gelukkig weer top in orde na dry needling. Zat een goede knoop in.. Wel enorm het gevoel dat ik “vast loop” in de cut. Zag constant veel verandering en dat stagneert nu, lager gaan in kcal (opnieuw) lijkt nu de enige optie.. Maar damn, het hongergevoel groeit en ik heb enorme moeite met langs tankstations of mcdonalds rijden. Ik hou vol, maar motivatie zakt een beetje in de schoenen nu ik vast loop voor m’n gevoel. Ik weet dat constant bijstellen onderdeel is van de cut, zeker als je een kilo’tje of 6-8 kwijt raakt... Toch begint het me nu even tegen te zitten, avondje laat gemaakt vandaag voor het eerst in lange tijd. Wie weet doorbreekt dat weer een beetje de sleur. Good night all :wave:
Gewoon even één dag goed cheaten. Helpt bij mij altijd erg goed. Totaal niks eten van je dieet en gewoon eten waar je zin in hebt die dag. Ga je geen vet van aankomen als je daadwerkelijk zo diep aan het cutten bent
 
Stonden in laatst genomen foto topic, maar verwijder ze altijd na tijdje ivm herkenning tattoo’s. Ik had je anders een pm gestuurd, maar dat kan blijkbaar niet meer.....

Ja al die vrouwen die continue in mijn dm sliden....vermoeiend.
 
Gewoon even één dag goed cheaten. Helpt bij mij altijd erg goed. Totaal niks eten van je dieet en gewoon eten waar je zin in hebt die dag. Ga je geen vet van aankomen als je daadwerkelijk zo diep aan het cutten bent
Vandaag mee bezig... Heb net weer eens chocolade op. Bakje smarties van de kids gejat. Hoppa. Ennnn, mijn zelf gemaakte croissant deeg ligt uit de vriezer, vanmiddag dus even een croissant tussendoor. Ik ben geen top-bakker, maar mijn croissants..... Die vind je nergens. Geen bakker/supermarkt die er dusver aan tipt. :D Die heb ik echt gemist.....

Morgen weer back to basic. Verlaagd naar 1850kcal, even kijken aankomende week of ik dan eindelijk weer ga zakken en visuele veranderingen ga zien.
 
Als je naar 1850 kcal moet zakken op GH en AAS doe je iets niet goed kerel
 
Stonden in laatst genomen foto topic, maar verwijder ze altijd na tijdje ivm herkenning tattoo’s. Ik had je anders een pm gestuurd, maar dat kan blijkbaar niet meer.....
Je kunt je tattoo's gewoon best easy weg photoshoppen/blurren ;), weet niet hoeveel je er hebt.
 
Als je naar 1850 kcal moet zakken op GH en AAS doe je iets niet goed kerel
Ja weet niet wat het is, voor mijn gevoel zit ik nu twee weken vast... Daarvoor ging het zo rap.. ben het qua cijfers met je eens, wellicht hou ik wat meer vocht vast oid, I don’t know..
 
Je kunt je tattoo's gewoon best easy weg photoshoppen/blurren ;), weet niet hoeveel je er hebt.
True that, kan ook prima omgaan met photoshop. Probleem is meer de tijd, dat ik hier nog enigszins actief ben is puur doordat ik vanaf mobiel tussendoor even kan reageren.
 
Volgens mij het plateau doorbroken, gisteren en vandaag een goede kilo lichter op de weegschaal ondanks de cheatday van zondag. Even doorzetten en hopen dat ik dan weer met een mooie curve omlaag ga!
 
Het is woensdag... hoeft geen gelikte presentatie te zijn hé?
Ja drama man qua tijd tussendoor :’) Ik stuur je wel even PM ongefiltert
 
Back
Naar boven